Såå klar for å bli mamma!

PP4 - CD6

Hadde en fin dag i går, spiste pølse, is og kake som man skal :joyful: Nå henger bunadsskjorte og forkle ute til tørk, burde sikkert ta dem inn igjen nå :rolleyes:
Vi hadde sex i går og i dag, er ikke sikkert det tells som aksjer, men vi ville jo gjøre litt mer innsats denne gangen, også har jeg jo hatt EL på CD10 før, så vi kjører på :D
Hadde gulaktig utflod i går og brunrødt i dag, så tror nok det var siste rester av TR som kom ut. Er litt usikker på om det er noe fruktbart slim ennå, men det kommer nok snart :happy:
Tenker vi ihvertfall prøver på annenhver dag frem til EL nå, kanskje mer hvis vi orker :sex

PP4 - CD11
Der var forumet i ny drakt, kult!

Skal vi se, ikke mye har skjedd siden sist, vi la inn aksjer på CD9. CD10 la jeg merke til eggehvite-utflod for aller første gang! :woot: Dessverre har mannen følt seg dårlig (litt sånn manflu mistenker jeg), så har ikke blitt noe mer ennå. Kjenner jeg blir litt stressa, vi skulle jo prøve litt hardere denne PP, men de gangene nevnt i forrige innlegg kommer jo ikke til å telle, for det virker som om EL er i rute til i morgen som forventet. Bare én gang til, så skal jeg være fornøyd :smiley-angelic001

PP4 - CD12

Vi klarte en liten runde da vi la oss i går :woot: Var vanskelig å få han med når han bare syntes synd på seg selv hele dagen, men det gikk til slutt :hilarious:
Jeg kjente meg ganske varm i går kveld, jeg er sånn som alltid fryser, så jeg lurte nesten på om EL hadde vært og tempen min steg, men som dere ser så har den vært utrolig stabil de siste dagene! Det har ikke vært vanlig for meg :wideyed: Da blir det veldig tydelig når EL har vært da, hvis den stiger med mer enn ca. 0.06 grader :hilarious: Forventet EL er i dag, er ganske sikker på at det blir i dag. Hadde også på CD12 i forrige syklus (og CD10 før der).
Screenshot_20220524-101754_FF App.jpg

PP4 - CD12

Vi klarte en liten runde da vi la oss i går :woot: Var vanskelig å få han med når han bare syntes synd på seg selv hele dagen, men det gikk til slutt :hilarious:
Jeg kjente meg ganske varm i går kveld, jeg er sånn som alltid fryser, så jeg lurte nesten på om EL hadde vært og tempen min steg, men som dere ser så har den vært utrolig stabil de siste dagene! Det har ikke vært vanlig for meg :wideyed: Da blir det veldig tydelig når EL har vært da, hvis den stiger med mer enn ca. 0.06 grader :hilarious: Forventet EL er i dag, er ganske sikker på at det blir i dag. Hadde også på CD12 i forrige syklus (og CD10 før der).
Vis vedlegget 382117
Så bra at dere fikk lagt inn en siste runde med aksjer! Av og til må de overtales litt:hilarious: Så gøy at du allerede snart er i dpo land! Jeg gleder meg til å følge med! Har du planer om å vente til IKM med å teste denne gangen også?❤️

Gleder meg til å følge med denne mnd! Jeg har troa :woot:

Så bra at dere fikk lagt inn en siste runde med aksjer! Av og til må de overtales litt:hilarious: Så gøy at du allerede snart er i dpo land! Jeg gleder meg til å følge med! Har du planer om å vente til IKM med å teste denne gangen også?❤️
Ja hadde blitt litt sur hvis ikke :shifty: Kan jo hende vi rekker en siste gang i dag, men skal ikke stresse med det :p Ja det har gått ganske fort! Eller, er vel lett å si det når man har en syklus som jeg :D Er DPO land som er lengst for meg da, men håper jeg klarer å vente til etter IKM ja :angelic:

Gleder meg til å følge med denne mnd! Jeg har troa :woot:
Takk! :D Hvordan går det med deg da?

Ja hadde blitt litt sur hvis ikke :shifty: Kan jo hende vi rekker en siste gang i dag, men skal ikke stresse med det :p Ja det har gått ganske fort! Eller, er vel lett å si det når man har en syklus som jeg :D Er DPO land som er lengst for meg da, men håper jeg klarer å vente til etter IKM ja :angelic:

Takk! :D Hvordan går det med deg da?
Forventer å få TR i morgen, tok test igår som var negativ så da blir det ikke februar-baby her :meh: Sykt kjipt, for har tatt 3 tester som alle viste svaak strek, men det må jo ha vært skyggestreker alle sammen med mindre det har vært en liten streifer innom :wacky:

Forventer å få TR i morgen, tok test igår som var negativ så da blir det ikke februar-baby her :meh: Sykt kjipt, for har tatt 3 tester som alle viste svaak strek, men det må jo ha vært skyggestreker alle sammen med mindre det har vært en liten streifer innom :wacky:
Ånei! :sorry: (Ja stemmer, vi ligger ca. 2 uker ifra hverandre) Bedre lykke neste PP, langt ifra alle får det til på første forsøk. Nå som vi er på PP4 har jeg ikke så veldig forhåpninger, men vil helst det skal skje innen PP6 :angelic:

Ånei! :sorry: (Ja stemmer, vi ligger ca. 2 uker ifra hverandre) Bedre lykke neste PP, langt ifra alle får det til på første forsøk. Nå som vi er på PP4 har jeg ikke så veldig forhåpninger, men vil helst det skal skje innen PP6 :angelic:
Ja, jeg har jo egentlig ikke hatt store forventninger til at det skulle klaffe med en gang siden de andre to satt på PP7 og PP5. Men når jeg så de svake strekene så fikk jeg jo opp håpet en del :shifty::shy: Er på CD 28 idag og de siste syklusene har vært på 28 dager.Har ikke testa idag da, men jeg tror ikke jeg gidder kaste bort en test på det:hilarious:

Ja, jeg har jo egentlig ikke hatt store forventninger til at det skulle klaffe med en gang siden de andre to satt på PP7 og PP5. Men når jeg så de svake strekene så fikk jeg jo opp håpet en del :shifty::shy: Er på CD 28 idag og de siste syklusene har vært på 28 dager.Har ikke testa idag da, men jeg tror ikke jeg gidder kaste bort en test på det:hilarious:
Nei sant, men hadde jo vært fantastisk hvis det gikk! Får håpe TR kommer snart da (eller at du får en liten overrraskelse da) :wacky:

Nei sant, men hadde jo vært fantastisk hvis det gikk! Får håpe TR kommer snart da (eller at du får en liten overrraskelse da) :wacky:
En liten overraskelse hadde jeg ikke sagt nei til, men jeg har mine tvil :hilarious: Men en mars-baby hadde vært veldig hyggelig det og!

En liten overraskelse hadde jeg ikke sagt nei til, men jeg har mine tvil :hilarious: Men en mars-baby hadde vært veldig hyggelig det og!
Haha sant! En mars-baby hadde vært fint for oss også, det er måneden vi ble sammen, så hvis det klaffer neste PP får vi termin veldig nær 7-års dagen vår! :love2

Haha sant! En mars-baby hadde vært fint for oss også, det er måneden vi ble sammen, så hvis det klaffer neste PP får vi termin veldig nær 7-års dagen vår! :love2
Åå, så koselig! Det hadde vært en fin 7-års-jubileumsgave ❤️ Vi har 11årsjubileum i april, så det hadde vært fint å feira med en liten baby :love017

Kom forresten på at jeg drømte at vi så strek på en.. er det Make Sure som har mørkeblå strimmel? Den var skikkelig tydelig og jeg sa "Shit, det er strek jo!" :wideyed: Håper jo det er et tegn, men er nok bare hjernen min som tenker veldig mye på dette akkurat nå :hilarious:

PP4 - CD13

Usikker på om EL var i går, syns jeg kjente litt smerter. Har tatt tempen kl 3-4 på natten i det siste siden jeg har klart å våkne da, og i natt var den bare steget 0.05 siden i går, men da jeg faktisk skulle stå opp var den steget 0.09 til, altså 0.14 siden i går. Har ført inn den første i den ene appen og den andre i FF, så har jeg begge deler, og ser hvordan det utvikler seg videre. :joyful:
La inn ekstra aksjer i dag da, bare sånn i tilfelle EL skulle være i dag istedet ;) Har fortsatt vannete utflod, og syns jeg kjenner mer smerter nå, men det er fortsatt såvidt at jeg merker det. Håper jeg blir litt klokere i morgen og er trygt i DPOland :)

PP4 - CD15 - Somewhere over in DPOland :wav

Ble ikke noe klokere i går, hadde fortsatt litt vannete utflod og kaanskje ELsmerter :bored:
Disse nattetempene gir ikke mening lenger, så tror jeg rett og slett bare må bruke morgentempene.
Screenshot_20220527-101510_My Calendar.jpg Screenshot_20220527-101615_FF App.jpg
Hadde kryss i FF helt til jeg la inn vannete utflod i går, men er overrasket over at den ikke flyttet krysset, for jeg er fortsatt ikke heelt overbevist om at EL var på CD11, men det er jo mulig. Så uansett tenker jeg at jeg må være i DPOland, og at jeg bare må slutte å tempe om jeg våkner på natta :joyful:

Last edited:
PP4 - CD16 - 3DPO?

Nå går jeg over til å bruke den endelige morgentempen, siden det fortsatt bare er den som gir mening :p
Screenshot_20220528-111123_FF App.jpg
Etter jeg la inn den i dag sier FF at jeg er 3DPO. Er vel mer enig i det enn at jeg hadde vært 5DPO :joyful:

I går kjente jeg fortsatt lignende det jeg trodde kunne være ELsmerter, syns jeg kjenner litt nå også. Utfloden har gått over til å bli creamy. Var også trøtt hele dagen og litt dårlig i magen om morgenen. Er uansett altfor tidlig til å egentlig kjenne noe, så får bare vente :happy:

I dag skal jeg i bursdag. De begynner ganske tidlig, men vil helst ikke drikke så mye av obvious reasons. Samtidig så tenker jeg at jeg bør få kose meg før jeg vet noe sikkert, skal jo gå fint før det er noen morkake. Følte jo meg skyldig for at jeg drakk i DPOland forrige syklus, men så skjedde det jo ikke, og da følte jeg meg bare dum :hilarious: Jeg er sikkert ikke den eneste som kjenner på sånt!

Back
Topp