Gratulerer SÅ mye!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt, ta den tiden du trenger Det er så uvirkelig når den streken man har har drømt om så lenge plutselig dukker opp! Tenk Og for en lykke når du fant ut du skulle teste tidlig, så slipper du være lei deg frem til ikm!Faen, det var dét også ja! Så glad for at jeg får joine deg der inne! Må bare samle meg litt og greier
Var det jeg visste!!!!!! Gratulerer såå masse!!! ♡♡♡♡Vis vedlegget 385561
FAEN DU KØDDER MED MEG
Forstår den , da! Også så glad som man blir når testen blir positiv!Ja hadde nok det, men turte ikke Er vel bedre med sterkere strek, så man slipper å myse! Da testen virket kom kontrollstreken først, og jeg gjorde meg klar til å bli skuffet igjen, så bare "Vent.. NEI"
Ja jeg ble litt lei meg i går kveld da jeg så folk jeg kjenner med babyer, og tenkte "Hvis jeg skal være lei meg frem til IKM kan jeg nå bare ta en test uansett, det eneste som kan oppmuntre meg er å få positiv" og i natt har jeg enten drømt eller våknet om å teste, så visste jeg ville ta enAbsolutt, ta den tiden du trenger Det er så uvirkelig når den streken man har har drømt om så lenge plutselig dukker opp! Tenk Og for en lykke når du fant ut du skulle teste tidlig, så slipper du være lei deg frem til ikm!
Da var det nok meningen at du skulle få litt ekstra symptomer denne gangen, så du kunne få den fine streken litt tidligere og dermed bli muntert oppJa jeg ble litt lei meg i går kveld da jeg så folk jeg kjenner med babyer, og tenkte "Hvis jeg skal være lei meg frem til IKM kan jeg nå bare ta en test uansett, det eneste som kan oppmuntre meg er å få positiv" og i natt har jeg enten drømt eller våknet om å teste, så visste jeg ville ta en
Vi hadde avtalt på forhånd at han ikke ville vite via melding / telefon når han er på jobb, så må vente i flere timer før han kommer hjem! Derfor har jeg fortalt det til mine to beste venner nå, måtte bare si det til noen jeg faktisk kjenner. Så.. hvordan skal jeg gjøre det? Vente til han sier noe, også gi han testen?Har du fortalt mannen!! Eller skal du overraske han når han kommer hjem?
Jeg var kjedelig og la testen på badet og dro på kveldsvakt. Han så den når han kom hjem . Husker jeg egentlig ønsket å kjøpe et par sko han ønsket seg, med noen babysko inni . Kanskje kjøpe inn til en god middag, og se om han sier noe?Vi hadde avtalt på forhånd at han ikke ville vite via melding / telefon når han er på jobb, så må vente i flere timer før han kommer hjem! Derfor har jeg fortalt det til mine to beste venner nå, måtte bare si det til noen jeg faktisk kjenner. Så.. hvordan skal jeg gjøre det? Vente til han sier noe, også gi han testen?
Kommer ikke til å gjøre noe big deal jeg heller, han vil heller ikke ha noe sånn at jeg pakker inn en babybody eller noe til hanJeg var kjedelig og la testen på badet og dro på kveldsvakt. Han så den når han kom hjem . Husker jeg egentlig ønsket å kjøpe et par sko han ønsket seg, med noen babysko inni . Kanskje kjøpe inn til en god middag, og se om han sier noe?
Vi hadde avtalt på forhånd at han ikke ville vite via melding / telefon når han er på jobb, så må vente i flere timer før han kommer hjem! Derfor har jeg fortalt det til mine to beste venner nå, måtte bare si det til noen jeg faktisk kjenner. Så.. hvordan skal jeg gjøre det? Vente til han sier noe, også gi han testen?
Gratulerer så masse! Jeg og har en type som liker det enkelt og rett fram. Jeg hadde blitt superklein om jeg skulle gjort noe big deal av det. Har strukket meg til å gi barnet våret en positiv test å gitt han.Kommer ikke til å gjøre noe big deal jeg heller, han vil heller ikke ha noe sånn at jeg pakker inn en babybody eller noe til han
Åå, jeg ser naboen har en baby på besøk, den ler masse
Takk! Ja er nok lignende selv, hahah. Jeg har flere timer å gruble på! Vil ikke løpe på han med en gang han kommer inn døren, han kan få lov til å kle av seg, gå på do og sette seg ned først Så får vi se om han spør om jeg har testet eller ikkeGratulerer så masse! Jeg og har en type som liker det enkelt og rett fram. Jeg hadde blitt superklein om jeg skulle gjort noe big deal av det. Har strukket meg til å gi barnet våret en positiv test å gitt han.
Jeg likte den over her med å legge den et sted i huset han er ofte og se hvor lenge det tar før han merker detTakk! Ja er nok lignende selv, hahah. Jeg har flere timer å gruble på! Vil ikke løpe på han med en gang han kommer inn døren, han kan få lov til å kle av seg, gå på do og sette seg ned først Så får vi se om han spør om jeg har testet eller ikke
Det hadde vel blitt på gamingtastaturetJeg likte den over her med å legge den et sted i huset han er ofte og se hvor lenge det tar før han merker det
Høres veldig kjent utDet hadde vel blitt på gamingtastaturet