4+4 (CD28 - 18DPO)
Endelig IKM! Den var sikkert egentlig senest i går med tanke på tidlig EL, men kjennes uansett greit å ha kommet over denne datoen
Vis vedlegget 385992
Dagens test ble supersterk!
Tok den med meg i papiret i lommen for å vise søsteren min når jeg fortalte det til henne i dag, men jeg må ha mistet den en eller annen plass på IKEA!
Så heldigvis hadde jeg bildet av den.
Fortalte det i barneavdelingen, jeg sa at bursdaggaven hennes (i april) er på vei, og først var hun imponert, for hun pleier å være veldig tidlig ute med gaver selv, også spurte jeg om hun ville ha et hint, og måtte få henne til å stoppe og se på meg for at hun skulle se at jeg indikerte med armene rundt omkring oss. Det tok noen sekunder før hun bare "neei?!"
Det morsomme var jo at hun spurte meg på Snapchat på mandag da hun spurte om jeg kunne hjelpe henne med å flytte. Heldigvis spurte hun om noe annet urelatert rett etter, så jeg bare ignorerte det spørsmålet, men hun hadde visst lagt merke til at jeg ikke svarte
Hun visste at vi prøvde, så hun forventet vel det når som helst.
Vis vedlegget 385993
Jeg har fortsatt å tempe bare på gøy, driver ikke og bekymrer meg eller noe. Morsomt å se at den kan droppe og øke, men også holde seg.
Det eneste som har noe å si er at den ikke er langt under coverline ved IKM
Skal vi se, symptomer.. Er mye av det samme som jeg har hatt.
Kviser, sulten, promper hele tiden, kjempetrøtt, sticky utflod, kvalme, murringer, emosjonell.. Varierer litt hva jeg kjenner mest på hver dag.
Jeg tror kvalmen er verst på morgenen, sikkert pga. tom mage, men er litt vanskelig å spise. Når jeg har spist ordentlig er det som regel greit.
Vi kjøpte en vekt på IKEA siden jeg var usikker på startvekten min, ble ganske sjokka når vekten viste mer enn jeg noen gang har veid i mitt liv!
Jeg har fortsatt en BMI på 17.5 da, så snart er jeg ikke undervektig lenger! Har sett for meg at jeg kom til å legge på meg med alderen.
Har ikke lagt merke til at jeg har lagt på meg, sist jeg veide i nærheten av dette måtte jeg opp i klesstørrelse. Så jeg skylder på graviditeten
Fikk forresten time hos jordmor til når jeg er 6+6, men fikk faktisk melding av henne i dag der hun spurte om jeg ville komme inn allerede nå på fredag. Sa at det ikke var nødvendig selv om jeg synes det er lenge til den 19., men skrev litt om at jeg var bekymret for å miste (uten god grunn), og at jeg vet det vil nok gå bedre over tid, som hun var enig i. Hun virker veldig snill, så håper vi kommer godt overens! Da kan jeg gjerne gå bare til henne gjennom graviditeten, da det blir nærmere og hun har sikkert mer tid (er veldig glad i fastlegen min da).
Vi har også bestilt privat TUL til den 24., da er jeg 7+4, gleder meg sykt! Håper alt er bra når vi kommer dit.
Jeg må si at jeg faktisk ikke er så redd for å miste som jeg trodde jeg kom til å være. Med symptomer og sterke streker (og så klart ingen blod eller smerter) så tror jeg dette går bra, statistikken er jo på min side også. Men jeg har disse skrekkhistoriene i bakhodet, spesielt med MA, BO osv. Klarer å holde meg relativt positiv da, det verste akkurat nå er at det er så lenge å vente! Men hver dag er en seier