Såå klar for å bli mamma!

Gratulerer sååå mye, jeg visste det!!! :D :D Kanskje du kan tisse på en ny test når han kommer hjem, og la han få se når strekene kommer? Kanskje selv late som at du ikke vet - før hannes reaksjon har kommet :)
Ååå, det var en god idé! :love7 Tror jeg har 4 strimmeltester igjen pluss 2 staver, så jeg kan godt sløse! Unødvendig for meg å måle stigning akkurat :hilarious:
 
Forresten! Piercingene i brystvortene forsvant i uke 14! To uker siden og jeg kan så vidt se hullene. Gror veldig fint til nå :blob5 :Heartpink
 
Gratulerer så mye!!:D jeg har vært så spent for deg!

Ang å fortelle mannen så er jeg en av de kjedelige!:p denne gangen ble jeg så påvirket av forumet at jeg testet på jobb :hilarious: og ville ikke si jeg testet på jobb, så testet på nytt etter at toåringen var lagt og gikk og pirket ham på skulderen når han jobbet overtid på hjemmekontor:hilarious: snakk om konsentrasjonsdreper:hilarious:
 
Forresten! Piercingene i brystvortene forsvant i uke 14! To uker siden og jeg kan så vidt se hullene. Gror veldig fint til nå :blob5 :Heartpink
Du jeg tenkte nettopp på at jeg har piercinger i navle og brystvortene! Jeg har ikke noen puppesymptomer ennå, men ja, fjerner dem nok etterhvert som jeg begynner å se store forandringer. Har hatt dem lenge nok, så er null problem for meg å si farvel :hilarious: Men fint å høre, var litt redd for at jeg kom til å være et sprinkleranlegg for melk :laughing001 Sykt at du er kommet så langt allerede, forresten! o_O Føles ut som det var nettopp at du var så bekymret for å ikke bli gravid, også ble du det! Og nå kommer jeg endelig etter! :love2
 
Du jeg tenkte nettopp på at jeg har piercinger i navle og brystvortene! Jeg har ikke noen puppesymptomer ennå, men ja, fjerner dem nok etterhvert som jeg begynner å se store forandringer. Har hatt dem lenge nok, så er null problem for meg å si farvel :hilarious: Men fint å høre, var litt redd for at jeg kom til å være et sprinkleranlegg for melk :laughing001 Sykt at du er kommet så langt allerede, forresten! o_O Føles ut som det var nettopp at du var så bekymret for å ikke bli gravid, også ble du det! Og nå kommer jeg endelig etter! :love2
Husker vi snakket om dette med piercinger før jeg ble gravid :hilarious:. Kan fortsatt ikke garantere at det ikke blir sprinkelanlegg. Det ble det nemlig på venninna mi :laughing001 Skal oppdatere deg når jeg starter å amme i januar:blob5:hilarious:. Tiden har alt i alt gått veldig fort! Gleder meg til å følge med hos deg videre! Endelig satt den:Heartred
 
Husker vi snakket om dette med piercinger før jeg ble gravid :hilarious:. Kan fortsatt ikke garantere at det ikke blir sprinkelanlegg. Det ble det nemlig på venninna mi :laughing001 Skal oppdatere deg når jeg starter å amme i januar:blob5:hilarious:. Tiden har alt i alt gått veldig fort! Gleder meg til å følge med hos deg videre! Endelig satt den:Heartred
Herregud dette er så gøy! Det har fortsatt ikke gått opp for meg ennå. Trodde jeg skulle bli livredd for å miste, men har ikke kjent det ennå, bare logisk tanke om at ok kanskje ikke juble helt ennå siden jeg er.. 3+1 (mens) eller 3+5 (EL). Syns streken min var veldig sterk da, så det lover jo bra!
 
Herregud dette er så gøy! Det har fortsatt ikke gått opp for meg ennå. Trodde jeg skulle bli livredd for å miste, men har ikke kjent det ennå, bare logisk tanke om at ok kanskje ikke juble helt ennå siden jeg er.. 3+1 (mens) eller 3+5 (EL). Syns streken min var veldig sterk da, så det lover jo bra!
Syntes streken var veldig sterk for å være Dpo 11(?). Min var ikke så sterk dpo 11 :shy:. Syntes det er helt innafor å juble litt:blob5.
 
Syntes streken var veldig sterk for å være Dpo 11(?). Min var ikke så sterk dpo 11 :shy:. Syntes det er helt innafor å juble litt:blob5.
12DPO, tviiler på jeg er 13DPO, for selv om tempen steg bittelitt så hadde jeg fortsatt symptomer og var så kåt at vi hadde oss 2 ganger på et døgn, og de ble så bra at jeg tror virkelig det var de det ble baby av :hilarious: Dagen etter føyk tempen i været. Tror jeg glemte å lime inn dagens temp her, så her er den:
1659009029530.png
 
Åååå, så fantastisk!! Gratulerer så masse :happy093
 
Jeg så i noen andre sin dagbok at de hadde prøvd en sånn fertility tarot reading, så jeg måtte nesten prøve jeg også! :angelic:

Ble fortalt at mars og april er de viktigste månedene for graviditet for meg, det kan bety alt fra syklusen jeg blir gravid i, til legetime / UL eller fødsel. Nå håper jo jeg selvfølgelig at jeg blir gravid i mars eller april da, for da betyr det at det klaffer for oss med en gang :woot:
Hun trodde også at det blir en gutt, og at jeg kommer til å se blå blomster rundt omkring i tiden før jeg blir gravid. Nå har jeg tilfeldigvis blå blomster tatovert på meg, men tror nok ikke det er dét :hilarious:

Tar det med en god klype salt selvfølgelig, er jo bare gøy, men hadde vært utrolig hvis hun hadde rett! Jeg forteller nok ikke mannen om det her, han er ikke overtroisk det grann :p

Ha fingrene krysset for meg, folkens! Ellers fortsetter jeg nå med å ta kosttilskudd, prøver å få i meg det jeg trenger, trener litt.. Har hatt en ganske fin uke, så nå er jeg klar for en ny en! I morgen skal jeg til fastlegen for celleprøve, og skal spørre om råd ift. prøvingen. Oppdaterer når jeg har fått vite noe :happy:
Denne stemte hittil da, april er jo terminen din! :D har du lagt merke til mye blå blomster i det siste? :p
 
har du sett små, blå blomster de siste ukene? ❤️❤️❤️ :woot: :happy093
 
Denne stemte hittil da, april er jo terminen din! :D har du lagt merke til mye blå blomster i det siste? :p
har du sett små, blå blomster de siste ukene? ❤️❤️❤️ :woot: :happy093
Jeg husker jeg så forglemmeiei forrige syklus, vet ikke om det teller. Tok vare på en som jeg fortsatt har! Jeg tror kanskje jeg så noen andre blålilla blomster i begynnelsen av denne syklusen, men tenkte egentlig ikke over det :p Da gjenstår det å se om det blir gutt da! Har allerede flere guttenavn på lager, er vanskeligere med jentenavn syns jeg, selv om vi egentlig vil ha jente :hilarious:
 
Jeg husker jeg så forglemmeiei forrige syklus, vet ikke om det teller. Tok vare på en som jeg fortsatt har! Jeg tror kanskje jeg så noen andre blålilla blomster i begynnelsen av denne syklusen, men tenkte egentlig ikke over det :p Da gjenstår det å se om det blir gutt da! Har allerede flere guttenavn på lager, er vanskeligere med jentenavn syns jeg, selv om vi egentlig vil ha jente :hilarious:
Så spennende :love7 :Heartpink Gleder meg til å følge deg videre ❤️❤️
 
Spent på hvordan mannen tar det :happy093 herremin så koselig Smågoth ❤️ Endelig var det din tur ❤️
 
Back
Topp