Jeg så i noen andre sin dagbok at de hadde prøvd en sånn fertility tarot reading, så jeg måtte nesten prøve jeg også!
Ble fortalt at mars og april er de viktigste månedene for graviditet for meg, det kan bety alt fra syklusen jeg blir gravid i, til legetime / UL eller fødsel. Nå håper jo jeg selvfølgelig at jeg blir gravid i mars eller april da, for da betyr det at det klaffer for oss med en gang
Hun trodde også at det blir en gutt, og at jeg kommer til å se blå blomster rundt omkring i tiden før jeg blir gravid. Nå har jeg tilfeldigvis blå blomster tatovert på meg, men tror nok ikke det er dét
Tar det med en god klype salt selvfølgelig, er jo bare gøy, men hadde vært utrolig hvis hun hadde rett! Jeg forteller nok ikke mannen om det her, han er ikke overtroisk det grann
Ha fingrene krysset for meg, folkens! Ellers fortsetter jeg nå med å ta kosttilskudd, prøver å få i meg det jeg trenger, trener litt.. Har hatt en ganske fin uke, så nå er jeg klar for en ny en! I morgen skal jeg til fastlegen for celleprøve, og skal spørre om råd ift. prøvingen. Oppdaterer når jeg har fått vite noe