Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
PP6 - CD21 - 11DPO
Vis vedlegget 385519
Litt nedgang i tempen, kan bety hva som helst det
Får vel bare begynne å ramse opp symptomene mine da
Veldig sulten (/cravings), vil spise sånn annenhver time. Men spiser oftere og prøver med mindre porsjoner nå da, for å unngå kvalme. Virker som om frokost er verst, klarer virkelig ikke spise mye før jeg blir kvalm. Trøtt/sliten, men har ikke tatt meg flere lurer. Promper en del Sticky utflod, litt mer av det. Fortsatt den rare følelsen i livmor, og i går kjente jeg to kjappe stikk som hogg i meg såpass at jeg ropte ut Også litt kvisete.
Mesteparten av dette kan være helt normale ting i lutealfasen, men jeg tror ikke jeg har hatt alle disse tingene samtidig? Fortsatt ikke sånn kjempeoverbevist om at jeg er gravid, men håp har jeg! Jeg vet jeg sa at jeg tester i morgen, men det kan godt være jeg feiger ut, altså Jeg er stikk motsatt av alle andre her inne, og jeg står på mitt, for jeg er ikke særlig glad i testekulturen her inne. Blir så veldig stress, syns jeg!
Så la meg bare leve i håpet, i min Schrødingers graviditet. Jeg tester når jeg føler for det, det kan bli i morgen, det kan bli om ei uke.
Men det er veldig hyggelig å ha så mange som er spente og heier altså
Jeg er heeeeelt motsatt. Selvsagt minst stress om man ikke tenker på det i det hele tatt, men jeg må stille tankene forøvrig hadde jeg ikke likt schrødingers katt heller, jeg liker ha kontroll og å vite. (Dessuten, er det slemt å pakke katten i en liten boks )
Jeg er spent på dine vegne!!