Såå klar for å bli mamma!

PP6 - CD21 - 11DPO
Vis vedlegget 385519
Litt nedgang i tempen, kan bety hva som helst det :p
Får vel bare begynne å ramse opp symptomene mine da :smiley-ashamed004
Veldig sulten (/cravings), vil spise sånn annenhver time. Men spiser oftere og prøver med mindre porsjoner nå da, for å unngå kvalme. Virker som om frokost er verst, klarer virkelig ikke spise mye før jeg blir kvalm. Trøtt/sliten, men har ikke tatt meg flere lurer. Promper en del :hilarious: Sticky utflod, litt mer av det. Fortsatt den rare følelsen i livmor, og i går kjente jeg to kjappe stikk som hogg i meg såpass at jeg ropte ut :wideyed: Også litt kvisete.
Mesteparten av dette kan være helt normale ting i lutealfasen, men jeg tror ikke jeg har hatt alle disse tingene samtidig? Fortsatt ikke sånn kjempeoverbevist om at jeg er gravid, men håp har jeg! Jeg vet jeg sa at jeg tester i morgen, men det kan godt være jeg feiger ut, altså :hilarious: Jeg er stikk motsatt av alle andre her inne, og jeg står på mitt, for jeg er ikke særlig glad i testekulturen her inne. Blir så veldig stress, syns jeg!
Så la meg bare leve i håpet, i min Schrødingers graviditet. Jeg tester når jeg føler for det, det kan bli i morgen, det kan bli om ei uke.
Men det er veldig hyggelig å ha så mange som er spente og heier altså :)

Jeg er heeeeelt motsatt. Selvsagt minst stress om man ikke tenker på det i det hele tatt, men jeg må stille tankene :p forøvrig hadde jeg ikke likt schrødingers katt heller, jeg liker ha kontroll og å vite. (Dessuten, er det slemt å pakke katten i en liten boks :p )

Jeg er spent på dine vegne!! :)

Hei Artig å følge deg (11DPO her også)
Støtter din Schrødingers graviditet fult! Klarer ikke negative tester selv, så heller hyggelig overraskelse etter IKM

Hei Artig å følge deg (11DPO her også)
Støtter din Schrødingers graviditet fult! Klarer ikke negative tester selv, så heller hyggelig overraskelse etter IKM
Så gøy! :D Ja, er så big deal for meg å teste, syns det er verre med negativ test enn å få TR :smiley-ashamed004 Får se når jeg tester. I dag tidlig hadde jeg ikke lyst til å teste i det hele tatt, og kjenner ikke noen testetrang nå heller, så kan godt være at jeg lar være i morgen også. Har jeg lyst, har jeg lov :p Hvis jeg klarer meg til IKM er jo det bare bra! Gjetter egentlig at denne syklusen blir 26 dager så det blir vel tirsdag da. Akkurat nå høres det litt lenge ut, så vi får bare se! Tempen er jo også en god indikator, av og til kan min droppe et par dager før jeg får TR

Enig - heller TR enn BFN! Liker EL tester og temping, men G-tester brukes kun dersom det er en spesiell grunn til det (har skjedd, men veeeldig sjeldent) :happy7
Samme her også - tempen oftest begynner å droppe en eller to dager før TR, så det blir en slags «myk landing» :happy8

PP6 - CD21 - 11DPO
Vis vedlegget 385519
Litt nedgang i tempen, kan bety hva som helst det :p
Får vel bare begynne å ramse opp symptomene mine da :smiley-ashamed004
Veldig sulten (/cravings), vil spise sånn annenhver time. Men spiser oftere og prøver med mindre porsjoner nå da, for å unngå kvalme. Virker som om frokost er verst, klarer virkelig ikke spise mye før jeg blir kvalm. Trøtt/sliten, men har ikke tatt meg flere lurer. Promper en del :hilarious: Sticky utflod, litt mer av det. Fortsatt den rare følelsen i livmor, og i går kjente jeg to kjappe stikk som hogg i meg såpass at jeg ropte ut :wideyed: Også litt kvisete.
Mesteparten av dette kan være helt normale ting i lutealfasen, men jeg tror ikke jeg har hatt alle disse tingene samtidig? Fortsatt ikke sånn kjempeoverbevist om at jeg er gravid, men håp har jeg! Jeg vet jeg sa at jeg tester i morgen, men det kan godt være jeg feiger ut, altså :hilarious: Jeg er stikk motsatt av alle andre her inne, og jeg står på mitt, for jeg er ikke særlig glad i testekulturen her inne. Blir så veldig stress, syns jeg!
Så la meg bare leve i håpet, i min Schrødingers graviditet. Jeg tester når jeg føler for det, det kan bli i morgen, det kan bli om ei uke.
Men det er veldig hyggelig å ha så mange som er spente og heier altså :)
Haha!! Jeg sammenlignet også med schrødinger! Jeg testet negativt på dag 9. Holdt ut i to dager, jeg hadde positiv test på dag 11og positiv digital på dag 12. Jeg også var veldig luftig i magen!! Jeg tror du er gravid!

20220728_103527.jpg

FAEN DU KØDDER MED MEG :eek::nailbiting::woot::smiley-bounce016

Gratulerer så masse :joyful: :love7
Visste det :D gratulerer såå mye!! :love7
Herregud det har ikke gått opp for meg ennå! Jeg går bare rundt og roper NEI, DU KØDDER, OMG - så sjokka at tårene ikke har kommet ordentlig ennå! Mannen er på jobb, så nå er det bare vi som vet :nailbiting: Faen, tror jeg har glemt å ta kosttilskuddene mine i en dag eller to nå, typisk!

Herregud det har ikke gått opp for meg ennå! Jeg går bare rundt og roper NEI, DU KØDDER, OMG - så sjokka at tårene ikke har kommet ordentlig ennå! Mannen er på jobb, så nå er det bare vi som vet :nailbiting: Faen, tror jeg har glemt å ta kosttilskuddene mine i en dag eller to nå, typisk!
Sååå spennende :D !!! Jeg hatet alltid de første ukene av svangerskapet begge gangene fordi at man sliter veeeldig med å forstå og ta innover seg at man er gravid. Ingenting bortsett fra noe symptomer har jo endret seg, samtidig dom du vet at du har et menneske inni deg som driver og vokser!!! Helt vanvittig følelse :Heartred :Heartred

Sååå spennende :D !!! Jeg hatet alltid de første ukene av svangerskapet begge gangene fordi at man sliter veeeldig med å forstå og ta innover seg at man er gravid. Ingenting bortsett fra noe symptomer har jo endret seg, samtidig dom du vet at du har et menneske inni deg som driver og vokser!!! Helt vanvittig følelse :Heartred :Heartred
Jeg sitter og ser ned på testen og bare "Er jeg virkelig?" men hallo, ingen tvil med den streken der! :eek:

Jeg sitter og ser ned på testen og bare "Er jeg virkelig?" men hallo, ingen tvil med den streken der! :eek:
Ingen tvil overhodet, var sterk og fin. Du hadde sikkert fått positiv allerede på 9dpo, mtp hvor sterk og fin den der er nå :o
Utrolig gøy ❤️

Ingen tvil overhodet, var sterk og fin. Du hadde sikkert fått positiv allerede på 9dpo, mtp hvor sterk og fin den der er nå :eek:
Utrolig gøy ❤️
Ja hadde nok det, men turte ikke :hilarious: Er vel bedre med sterkere strek, så man slipper å myse! Da testen virket kom kontrollstreken først, og jeg gjorde meg klar til å bli skuffet igjen, så bare "Vent.. NEI" :nailbiting::woot::eek:

Åååååååå! Gratulerer! Gleder meg til å følge med :Heartred :Heartred :love7

Back
Topp