Skulle gjerne delt den med alle andre her inne!Altså denne tålmodigheten din gjør meg helt sprø
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle gjerne delt den med alle andre her inne!Altså denne tålmodigheten din gjør meg helt sprø
Jammen asså..PP6 - CD19 - 9DPO
Ja da begynner ting å bli virkelig spennende her..
Vis vedlegget 385413
Høyere temp, kjenner fortsatt den rare følelsen i livmor (som en slags.. blipp på radaren av og til?), men mindre utflod og mer sticky.
I dag tidlig måtte jeg opp og tisse, som er veldig unormalt for meg. Var så ukomfortabel, så måtte opp for å kunne sove videre.
I ettermiddag var jeg ganske trøtt, sovnet på sofaen, og litt emosjonell. Har vært litt sånn småsulten i hele dag, typ sånn "kjede seg spising"
Etter jeg hadde mumset i meg en god del is nettopp, så ble jeg kvalm. Har brekt meg en del når jeg har blitt mett de siste dagene. Jeg kan få brekninger i lutealfasen, så har ikke tenkt sånn veldig mye over det. Men nå var det så ille at jeg faktisk spydde i vasken!
Det er jo så lett å overanalysere hvert eneste lille symptom i lutealfasen, selv om det er symptomer man pleier å få før TR. Men dette er et symptom som kan få meg til å tro at jeg er gravid! Eller typ noe med puppene, kjenner aldri noe der
Jeg kan jo teste i morgen tidlig, men er også veldig redd for at den er negativ Syns det var helt jævlig da jeg fikk negative tester forrige PP og måtte vente på TR. Jeg har jo minst ei uke til IKM nå, så blir lenge å vente mens jeg kjenner på skuffelsen.
Så vi får se hva jeg bestemmer meg for, om det blir test i morgen eller om jeg venter litt. Jo lenger, jo bedre! Men hvis symptomene fortsetter..
Vet det ble skikkelig cliffhanger her nå, sorry not sorry mine trofaste følgere
Jeg kommer til å storme inn her i morgen tidlig når jeg våkner for å se på testen dinSkulle gjerne delt den med alle andre her inne!
Sitter og ser på alle andre sine tester nå, og de strekene jeg syns blir tydelige nok er liksom minst 11-13DPO Så kanskje 12DPO hadde vært en bra dag å prøve!Jammen asså..
Har så lyst til å be deg ta en test men syns du er flink som klarer å vente
Men.. ta en test snart a? Hehehehehe
Wow så spennende dette er!! Skulle gjerne og hatt deg til å teste i morgen, men skjønner godt du ønsker å holde på dine prinsipper og at du ikke skal trenge å nistirre på testen for å skjønne at den er positiv. Tenker 12dpo er en bra dag, da vil det nok være tydelig hos de fleste Kjempe spent på dine vegneSitter og ser på alle andre sine tester nå, og de strekene jeg syns blir tydelige nok er liksom minst 11-13DPO Så kanskje 12DPO hadde vært en bra dag å prøve!
Hahah! Ja sant, jeg har så dårlig streksyn. Folk her inne kan si de ser strek, og jeg ser ikke en verdens ting 12DPO ser også ut til å være den dagen der sjansen for å få positiv ikke stiger så mye lenger, kontra dagene før der sjansen stiger markant for hver dagWow så spennende dette er!! Skulle gjerne og hatt deg til å teste i morgen, men skjønner godt du ønsker å holde på dine prinsipper og at du ikke skal trenge å nistirre på testen for å skjønne at den er positiv. Tenker 12dpo er en bra dag, da vil det nok være tydelig hos de fleste Kjempe spent på dine vegne
Høres ut som en god plan! Da er det også litt færre dager til ikm enn om du tester i morgen, i tilfelle testen ikke skulle være positiv. Heia gulleggetHahah! Ja sant, jeg har så dårlig streksyn. Folk her inne kan si de ser strek, og jeg ser ikke en verdens ting 12DPO ser også ut til å være den dagen der sjansen for å få positiv ikke stiger så mye lenger, kontra dagene før der sjansen stiger markant for hver dag
Ja da blir det sånn midt i mellom nå og når jeg egentlig hadde tenkt å begynne å teste Sitter her nå og kjenner denne rare følelsen i livmor og tenker at det må jo være noe, for tror ikke jeg har kjent noe sånt før! Er som en slags.. pulsering, bare av og til. Skikkelig vanskelig å følge med på, for det kommer og går, rekker liksom ikke reagere og kjenne etterHøres ut som en god plan! Da er det også litt færre dager til ikm enn om du tester i morgen, i tilfelle testen ikke skulle være positiv. Heia gullegget
Altså, jeg sa til mannen allerede 7dpo at jeg kjente så mye stikninger i livmorområdet, noe jeg aldri bruker å ha i dpo-land. Så tror absolutt det er mulig at du kan kjenne små tegn på graviditet tidlig Unner dere spire nå!Ja da blir det sånn midt i mellom nå og når jeg egentlig hadde tenkt å begynne å teste Sitter her nå og kjenner denne rare følelsen i livmor og tenker at det må jo være noe, for tror ikke jeg har kjent noe sånt før! Er som en slags.. pulsering, bare av og til. Skikkelig vanskelig å følge med på, for det kommer og går, rekker liksom ikke reagere og kjenne etter
Jeg har kjent mye forskjellig før, alt fra "gullfisk som spreller" til "bøyer meg av smerte og lager lyder", men akkurat dette.. Tror det begynte ca. 8 DPO, før det kjente jeg bare at noe var på gang i livmor, sikkert bare det vanlige. Kan jo stemme det når det er vanligst at egget fester seg 8-10DPO! Er så vanskelig med symptomer generelt, selv om det kommer flere jo lenger ut i DPO-land man er, så trenger det ikke bety noeAltså, jeg sa til mannen allerede 7dpo at jeg kjente så mye stikninger i livmorområdet, noe jeg aldri bruker å ha i dpo-land. Så tror absolutt det er mulig at du kan kjenne små tegn på graviditet tidlig Unner dere spire nå!
Nei er jo det! Vi kjenner så hardt etter alle symptomer, men det trenger liksom ikke bety noe. Men jeg har litt troa på de symptomene som man ikke bruker å kjenne!Jeg har kjent mye forskjellig før, alt fra "gullfisk som spreller" til "bøyer meg av smerte og lager lyder", men akkurat dette.. Tror det begynte ca. 8 DPO, før det kjente jeg bare at noe var på gang i livmor, sikkert bare det vanlige. Kan jo stemme det når det er vanligst at egget fester seg 8-10DPO! Er så vanskelig med symptomer generelt, selv om det kommer flere jo lenger ut i DPO-land man er, så trenger det ikke bety noe
Ja! Spesielt etter å ha spydd tenker jeg jo at noe kan være på gang. Alt annet jeg har kjent på er såpass mildt atte Ikke at man må kjenne noe så tidlig, men hjelper jo på håpet!Nei er jo det! Vi kjenner så hardt etter alle symptomer, men det trenger liksom ikke bety noe. Men jeg har litt troa på de symptomene som man ikke bruker å kjenne!
Absolutt! Det er jo veldig utenom det vanlige! Fingers crossedJa! Spesielt etter å ha spydd tenker jeg jo at noe kan være på gang. Alt annet jeg har kjent på er såpass mildt atte Ikke at man må kjenne noe så tidlig, men hjelper jo på håpet!
Om du har syntomer som å spy og kvalm så er det kanskje hcg som gjør at du blir kvalm og du måååå ta en test i dag Da vil den jo bli positivJa! Spesielt etter å ha spydd tenker jeg jo at noe kan være på gang. Alt annet jeg har kjent på er såpass mildt atte Ikke at man må kjenne noe så tidlig, men hjelper jo på håpet!
TakkOm du har syntomer som å spy og kvalm så er det kanskje hcg som gjør at du blir kvalm og du måååå ta en test i dag Da vil den jo bli positiv
Men som sagt tidligere så er du knallhard og sterk som klarer å vente. Jeg heier på deg Det vet du