PP6 - CD19 - 9DPO
Ja da begynner ting å bli virkelig spennende her..
Vis vedlegget 385413
Høyere temp, kjenner fortsatt den rare følelsen i livmor (som en slags.. blipp på radaren av og til?), men mindre utflod og mer sticky.
I dag tidlig måtte jeg opp og tisse, som er veldig unormalt for meg. Var så ukomfortabel, så måtte opp for å kunne sove videre.
I ettermiddag var jeg ganske trøtt, sovnet på sofaen, og litt emosjonell. Har vært litt sånn småsulten i hele dag, typ sånn "kjede seg spising"
Etter jeg hadde mumset i meg en god del is nettopp, så ble jeg kvalm. Har brekt meg en del når jeg har blitt mett de siste dagene. Jeg kan få brekninger i lutealfasen, så har ikke tenkt sånn veldig mye over det. Men nå var det så ille at jeg faktisk
spydde i vasken!
Det er jo så lett å overanalysere hvert eneste lille symptom i lutealfasen, selv om det er symptomer man pleier å få før TR. Men
dette er et symptom som kan få meg til å tro at jeg er gravid!
Eller typ noe med puppene, kjenner aldri noe der
Jeg kan jo teste i morgen tidlig, men er også veldig redd for at den er negativ
Syns det var helt jævlig da jeg fikk negative tester forrige PP og måtte vente på TR. Jeg har jo minst ei uke til IKM nå, så blir lenge å vente mens jeg kjenner på skuffelsen.
Så vi får se hva jeg bestemmer meg for, om det blir test i morgen eller om jeg venter litt. Jo lenger, jo bedre! Men hvis symptomene fortsetter..
Vet det ble skikkelig cliffhanger her nå, sorry not sorry mine trofaste følgere