Reisen til drømmen

Har idag å mandag vært på kurs om vold og seksuelle overgrep.
Utrolig tøffe saker å det skremmer jo litt å skal sette ett barn til verden når slikt skjer med de små uten at man ofte er klar over det.
Men det er så nødvendig å ha kurs om slikt, vi har lært hvordan vi skal ha samtale med barna for å få de til å dele de vonde opplevelsene med oss slik at vi kan hjelpe.
Ellers så var det godt å komme hjem idag, skulle egentlig på bursdag men måtte bare dra hjem å ta en rolig kveld❤️
Prøvde meg med doppleren igjen idag da jeg ikke fikk hørt så mye av hjerteslagene i går da jeg glapp doppleren å ikke fant igjen plassen lille låg på:p
Idag var det enklere å finne å jeg er helt forelsket i den lille lyden, helt fantastisk at det er en liten en som vokser seg stor inni meg nå❤️
Å hvor takknemlig jeg er for at jeg får oppleve det:happy:

Obs: dere må ikke bry dere om skrivefeil i innleggene mine, jeg har dysleksi å ser de ikke selv:p
Åååå ja jeg husker når jeg hørte hjertelyden i forrige svangerskap første gang <3 Fantastisk... Jeg gleder meg:) Jeg skal på kontroll og legen 15. Desember og håååper han vil lytte da :)

For et spennende kurs :)
 
Fortalte sjefen idag om at jeg er gravid igjen etter spontanaborten, hun hadde tenkt på meg tidligere idag når det var snakk om gravide på jobb i ett møte hun var på:p
Hun ble veldig glad på mine vegne å fant fram ett kurs for gravide i jobb som hun vil at jeg skal vurdere å melde meg på:Heartred
Har ikke rukket å lese hva det handler om så det blir spennende, tror faktisk uten at jeg har lest det at jeg vil melde meg på når jeg først får en sjangse til å bli med:happy:

Ellers så har puppene vært helt forferdelig vonde idag, etter å ha dusjet idag så var det selvpining å skulle tørke dem, spesielt brystvortene som kjentes ut som jeg skar i når jeg tørket med håndduken:eek:
Fysjamei så vondt:p
 
Hvordan går det med deg? :)
Alle symptomer blir vel tatt godt imot regner jeg med, er litt sånn bittersweet det der :p
 
hei. Hvordan går det med deg?
 
Hvordan går det med deg? :)
Alle symptomer blir vel tatt godt imot regner jeg med, er litt sånn bittersweet det der :p
Uff, får ikke opp når noen skriver til meg i dagboken å glemmer å sjekke, så beklager sent svar:eek:

Ja alle symptomer er hjertelige velkommen, å de skal få bli så lenge de bare vil:D
Ikke at jeg egentlig føler at jeg kan klage så my da jeg ser hvor mye mer andre sliter med kvalme og oppkast:hilarious:
 
Er så uflink på å holde liv i denne dagboken altså:shy:

Dagene går no, fortsatt liv i magen å alt er egentlig bare velstand.
Sliter ikke med kvalme, men har fått mye av de typiske sykdommene nå på vinteren.
Våknet sist onsdag uten stemme, tett nese og hoste.
Stemmen er vel så å si tilbake, men resten henger igjen.
Blir jo litt bekymret for at det gjøre lille vondt at jeg er syk med tanke på at de anbefaler gravide å ta influensavaksinen.
Men nå er det snart juleferie å da kan man slappe av å kose seg:D
Vi har bestemt oss for å dele det offentlig på facebook på lille julaften etter jeg er ferdig på jobb, vi er fult klare over at det kan gå galt enda men den sorgen orker vi ikke å ta før det eventuelt skjer.
Vi lever i nuet å gleder oss over det vi har å vil dele gleden med andre❤️
Vi skal på tul på onsdag 21.des kl 20.00, blir spennende å se om alt bare er vel med lille:happy:
Å så er det førstegangs kontroll torsdag 22.des å det blir å veldig spennende for meg som aldri har vært på sånt før:D

Nå skal jeg bare nyte resten av helga, vi drar på kino for å se star wars i ettermiddag så det blir hyggelig :happy:
 
Førstegangskontroll hos legen idag, var skikkelig spent men ble mye som ett vanlig rutine besøk:happy:
Har byttet lege å dette var første gang jeg traff han, skikkelig herlig type som jeg tror jeg vil trives med til jeg går over til jordmor.
Alt så greit ut på alle tester å slikt så det er godt, morsomt å få med seg helsekort.
Ble liksom så virkelig:p
Fikk se min mors helsekort fra hennes graviditet med meg dagen før å det var helt likt det vi har idag:p

Nå er det en dag til på jobb, starter 0700 å slutter 1200, da reiser vi til familie øya vår utenfor Frøya.
Gleder meg så sykt til å ha med meg hund å katt utover.
Vi har to hunder og to katter, jeg tar en av hver mens samboern tar med den andre hunden.
Den siste pusen får være hjemme med naboen:Heartpink
Den minste hunden vår er ikke så begeistret for været ute på kysten, derfor hun blir med samboern.
Mens katten som blir hjemme nekter å bli med inn der jeg skal så da er det best at hun er hjemme med muligheten for å få komme inn i varmen.

Håper dere andre får en fantastisk julefeiring:Heartbigred
 
Idag lå endelig det brevet i postkassa som jeg hadde venta mest på❤
Endelig har jeg fått innkalling til oul, jeg har fått time 09.02.2017.
Endelig fikk jeg det jeg hadde ventet på, men nå begynner den lange ventetiden:p
Det er jo egentlig ikke lange tiden det er snakk om, men skulle helst ha sett at jeg var i de ukene akuratt nå;)
Gleder meg masse til å få vite hvilket kjønn som ligger å koser seg i magen, jeg blir like glad uansett hva jeg får men er bare artig å kan kjøpe de første plaggene å begynne å tenke på navn:)
Jeg er en av de som kommer til å kjøpe rosa eller blått ifh til kjønn.
Når barnet blir så stort at den kan si hva den vil kle seg i så skal det få gå i akuratt det det vil, men jeg blir nok å kjøpe rosa til jente eller blått til gutt.
Selvfølgelig mye nøytrale farger også, men litt rosa eller blått blir det :D
 
Idag har jeg kjent litt på frykten for ma, vet ikke helt hvorfor det plutselig dukket opp egentlig men håper det går over etterhvert:p
Er da redd for at jeg på oul skal få beskjed om at det ikke har vært liv der inne på lenge, men alt står nok veldig bra til å kan ikke gå å tenke noe annet;)
 
God jul til dere!

Skjønner godt at du iblant blir bekymret, ihvertfall ettersom du har opplevd det før. I de aller aller flest tilfeller så går jo alt fint og det er jeg sikker på at det gjør hos deg denne gangen også :) Om en måned skal du på OUL og da senker man skuldrene. Fortløpende kommer også bevegelsene og da får man bekreftelse hver dag. Ha et riktig så godt nyttår :love7
 
God jul til dere!

Skjønner godt at du iblant blir bekymret, ihvertfall ettersom du har opplevd det før. I de aller aller flest tilfeller så går jo alt fint og det er jeg sikker på at det gjør hos deg denne gangen også :) Om en måned skal du på OUL og da senker man skuldrene. Fortløpende kommer også bevegelsene og da får man bekreftelse hver dag. Ha et riktig så godt nyttår :love7

Ja frykten har avtatt iløpet av dagen, nå går jeg bare å missunner alle med de små baby bumpene på juli gruppa:p
Her ser det ikke ut som den skal komme med det første:hilarious:
Godt nyttår til deg å, tenk at i år blir vi mamma for første gang:Heartpink
 
Hadde visning på leiligheten idag, ingen dukket opp...
Det lover ikke så bra:confused:
Håper det ikke tar evigheter før vi får solgt.
Jeg er ikke så stresset på dette, men det går litt utover samboern noe som man ikke syns er så morsomt.
Man vil jo at sine kjære skal ha det greit, nå går han bare å tenker på at han mest sannsynlig vil gå med tap på leiligheten:sorry:
Han viser det ikke, men skjønner det likevel at han tenker på det.

Eller så er ståa bare bra, mageboern vokser sikkert bra men viser det ikke på magen enda:p
 
Hadde visning på leiligheten idag, ingen dukket opp...
Det lover ikke så bra:confused:
Håper det ikke tar evigheter før vi får solgt.
Jeg er ikke så stresset på dette, men det går litt utover samboern noe som man ikke syns er så morsomt.
Man vil jo at sine kjære skal ha det greit, nå går han bare å tenker på at han mest sannsynlig vil gå med tap på leiligheten:sorry:
Han viser det ikke, men skjønner det likevel at han tenker på det.

Eller så er ståa bare bra, mageboern vokser sikkert bra men viser det ikke på magen enda:p
Det ordner seg til slutt! Akkurat solgt huset mitt nå i høst, gikk ned i pris samt det tok ca 2 mnd å få solgt. Heldigvis var jeg klar over at tidene er slik nå og ventet ikke noe annet. Håper dere får solgt og ikke må for mye ned i pris..
 
Det ordner seg til slutt! Akkurat solgt huset mitt nå i høst, gikk ned i pris samt det tok ca 2 mnd å få solgt. Heldigvis var jeg klar over at tidene er slik nå og ventet ikke noe annet. Håper dere får solgt og ikke må for mye ned i pris..
Ja vi får jo solgt en gang, håper han bare ikke tar det så mye over seg, ikke godt å se han så nedfor:sorry:
 
Må le litt av de på jobb, i dag hadde tydeligvis de på den andre avdelingen sett på meg igjennom vinduet i gangen for å så snakke sammen om at det begynte å vises:hilarious:
De hadde å trodd at jeg hadde sett på de tilbake å derfor laget store bevegelser som skulle være en gravid mage, noe jeg ikke fikk med meg fordi jeg ikke så på de:p
Syns de er litt søte jeg:D
 
Må le litt av de på jobb, i dag hadde tydeligvis de på den andre avdelingen sett på meg igjennom vinduet i gangen for å så snakke sammen om at det begynte å vises:hilarious:
De hadde å trodd at jeg hadde sett på de tilbake å derfor laget store bevegelser som skulle være en gravid mage, noe jeg ikke fikk med meg fordi jeg ikke så på de:p
Syns de er litt søte jeg:D
Hehe koselig da [emoji4] jeg har fått litt mage og de på jobb klarer ikke å røre. Og de koser og klemmer meg og er så snille at[emoji4]
 
Back
Topp