Åååå ja jeg husker når jeg hørte hjertelyden i forrige svangerskap første gang <3 Fantastisk... Jeg gleder meg Jeg skal på kontroll og legen 15. Desember og håååper han vil lytte daHar idag å mandag vært på kurs om vold og seksuelle overgrep.
Utrolig tøffe saker å det skremmer jo litt å skal sette ett barn til verden når slikt skjer med de små uten at man ofte er klar over det.
Men det er så nødvendig å ha kurs om slikt, vi har lært hvordan vi skal ha samtale med barna for å få de til å dele de vonde opplevelsene med oss slik at vi kan hjelpe.
Ellers så var det godt å komme hjem idag, skulle egentlig på bursdag men måtte bare dra hjem å ta en rolig kveld
Prøvde meg med doppleren igjen idag da jeg ikke fikk hørt så mye av hjerteslagene i går da jeg glapp doppleren å ikke fant igjen plassen lille låg på
Idag var det enklere å finne å jeg er helt forelsket i den lille lyden, helt fantastisk at det er en liten en som vokser seg stor inni meg nå
Å hvor takknemlig jeg er for at jeg får oppleve det
Obs: dere må ikke bry dere om skrivefeil i innleggene mine, jeg har dysleksi å ser de ikke selv
For et spennende kurs