Reisen til drømmen

Blir hjemme enda en dag i morgen, formen er skikkelig rar, kvalm å sulten men om jeg spiser blir jeg kvalm men like fort sulten fem min etterpå....
Nå vil jeg være frisk å komme meg på jobb:wtf:
 
Nå er det to dager til tul, kjenner allerede på nervene.
Håper å tror på å få se en liten spire med blinkende hjerte❤️
Min største frykt nå er nok en ma, vet ikke hvorfor med det er jeg så redd for.
Har hatt en sa før denne graviditeten så er nok redd for st det værste skal skje selv om jeg denne gangen har mer tro på at det går vår vei:)
 
Blir tungt å dra på jobb igjen idag:(
Samboern er fortsatt syk med diaree å har ikke akuratt prøvd å være stille for min del, kastet seg rundt i senga å huffet seg høylytt natta igjennom.
Kanskje feil av meg å være litt småsnurt, men hadde jeg vært syk å han skulle på jobb dagen etter hadde jeg tatt litt mer hensyn.
Han tok det som en selvfølge at jeg heller ikke skulle på jobb om jeg ikke hadde sovet i natt, men så enkelt er det ikke:shifty:
Det blir en lang dag:sleep011
 
Huff da... Håper mannen din snart blir bra igjen. Diaré er fælt :( Ha en fin dag på jobb, ta deg en deilig lur når du er ferdig :D
 
IMG_2083.JPG
Fineste lille spiren min❤️
Målt til en dag lengere en jeg selv har regnet:happy:
Føler meg helt fantastisk, nå skal jeg å kjæresten på kino å deretter ut å spise :D
 
Endelig helg, selv om jeg bare har jobber tre dager i uken her så er helgen hjertelig velkommen❤️
Nå har jeg småduppet på sofaen etter jeg kom fra jobb å det har jeg ikke opplevd å ha hatt behov for i svangerskapet så langt.
Men blir tidlig kveld på meg idag :D
 
Brødskive med brunost:p
Enn du?:happy:
Har skikkelig puppevondt i dag da, har hatt det hele tiden men litt mer ekstremt idag:eek:
Ååå det hørtes godt ut :) Jeg har fått helt dilla på klementiner, det er sååå godt. Spiser sikkert 10 om dagen haha! :p pp puppevondt er ikke noe særlig, hadde intense smerter i den ene puppene for noen uker siden.. Kom ut noe som lignet på tjukk melk :s det noe mye bedre etter at det kom ut så aner ikke hva det var... Du får ha en riktig god helg :)
 
Ååå det hørtes godt ut :) Jeg har fått helt dilla på klementiner, det er sååå godt. Spiser sikkert 10 om dagen haha! :p pp puppevondt er ikke noe særlig, hadde intense smerter i den ene puppene for noen uker siden.. Kom ut noe som lignet på tjukk melk :s det noe mye bedre etter at det kom ut så aner ikke hva det var... Du får ha en riktig god helg :)
Åhh, nå fikk jeg sikkelig lyst på klementiner❤️
Da vet jeg hva jeg skal kjøpe i morgen!
Hadde ingen symptomer sist jeg var gravid å da mistet jeg jo så nå tar jeg i mot alt jeg får med glede:p
Du må ha en super fin helg du å ❤️
 
Har idag å mandag vært på kurs om vold og seksuelle overgrep.
Utrolig tøffe saker å det skremmer jo litt å skal sette ett barn til verden når slikt skjer med de små uten at man ofte er klar over det.
Men det er så nødvendig å ha kurs om slikt, vi har lært hvordan vi skal ha samtale med barna for å få de til å dele de vonde opplevelsene med oss slik at vi kan hjelpe.
Ellers så var det godt å komme hjem idag, skulle egentlig på bursdag men måtte bare dra hjem å ta en rolig kveld❤️
Prøvde meg med doppleren igjen idag da jeg ikke fikk hørt så mye av hjerteslagene i går da jeg glapp doppleren å ikke fant igjen plassen lille låg på:p
Idag var det enklere å finne å jeg er helt forelsket i den lille lyden, helt fantastisk at det er en liten en som vokser seg stor inni meg nå❤️
Å hvor takknemlig jeg er for at jeg får oppleve det:happy:

Obs: dere må ikke bry dere om skrivefeil i innleggene mine, jeg har dysleksi å ser de ikke selv:p
 
Har idag å mandag vært på kurs om vold og seksuelle overgrep.
Utrolig tøffe saker å det skremmer jo litt å skal sette ett barn til verden når slikt skjer med de små uten at man ofte er klar over det.
Men det er så nødvendig å ha kurs om slikt, vi har lært hvordan vi skal ha samtale med barna for å få de til å dele de vonde opplevelsene med oss slik at vi kan hjelpe.
Ellers så var det godt å komme hjem idag, skulle egentlig på bursdag men måtte bare dra hjem å ta en rolig kveld❤️
Prøvde meg med doppleren igjen idag da jeg ikke fikk hørt så mye av hjerteslagene i går da jeg glapp doppleren å ikke fant igjen plassen lille låg på:p
Idag var det enklere å finne å jeg er helt forelsket i den lille lyden, helt fantastisk at det er en liten en som vokser seg stor inni meg nå❤️
Å hvor takknemlig jeg er for at jeg får oppleve det:happy:

Obs: dere må ikke bry dere om skrivefeil i innleggene mine, jeg har dysleksi å ser de ikke selv:p

Man blir ekstra følsom når man er gravid, og da er det jo helt klart at et kurs med sånt innhold er krevende følelsesmessig.
Etter at jeg ble mor, ble det eeeenda verre! Jeg GREIER ikke lese sånne fæle saker om barn. Begynner å gråte jeg...

Ikke det at man skal lukke øynene for all verdens grusomheter, men siden jeg har sett mye MED EGNE øyne ( på mine reiser ) , kjent mange mennesker med ulike historier og lest min del av ulykkelige historier, så VET jeg jo hva som står der i avisen eller hva jeg villet få se på nyhetene. Derfor leser jeg bare overskrifter om sånt noe.

Jeg klarer bare ikke å forstå hvordan voksne mennesker kan være grusomme mot barn.....
Vi skal jo beskytte dem!

Det er flott med sånne kurs selvfølgelig, og de som jobber med mennesker ,og særlig sårbare sådanne, trenger disse kunnskapene.

Klart, det kan være bra som medmenneske også kunne litt.

Pssst:

Bra du ikke bryr deg om skrivefeil, jeg har ikke dyseleksi, men har likevel plenty :p:joyful:.
 
Back
Topp