Reisen til drømmen

Var på trening for første gang på lenge idag.
Det var både skummelt å deilig på en å samme tid, tør ikke å ta i så my som ellers selv om jeg vet at det ikke gjøre noe skade på lille i magen.
Men godt å komme i litt annen bevegelse igjen, spent på om man er støl i morgen:p
Ellers så vokser magen sakte men sikkert, mulig jeg å har begynt å kjenne de første bevegelsene men er så usikker på om det er det :)
Men ikke noe hastverk med å måtte kjenne de så lille skal få bli sterk nok til å plutselig sette en støkk i meg:hilarious:
 
Last edited:
Veldig fornøyd idag, har fått gjort litt innkjøp å hentet litt gratis utstyr til lille kommer:happy:
Har kjøpt stelleveske og vognpose, vet vi ikke får bruk for vognposen med det første, men greit å kjøpe på salg:Heartred
Å så har jeg hentet en kurv for å ha på stua, gravid belte til bil og brystpumpe.
Ikke sikkert man får bruk for brystpumpa, men om jeg ikke får det får jeg gi den vidre ;)
IMG_2368.JPG
 
I går var det endelig min tur til å føle lille i magen❤
Føltes ut som noe lite strøk meg på innsiden av magen, skikkelig rart men å skikkelig koselig.
Har gledet meg til å endelig kjenne den lille å være så sikker på at det er det å ikke bare luftbobler:p
Ellers så har vi hatt privatvisning på leiligheten vår å de virket ivrige på å kjøpe så vi får de om det kanskje blir salg etter helgen:D
 
I går var det endelig min tur til å føle lille i magen❤
Føltes ut som noe lite strøk meg på innsiden av magen, skikkelig rart men å skikkelig koselig.
Har gledet meg til å endelig kjenne den lille å være så sikker på at det er det å ikke bare luftbobler:p
Ellers så har vi hatt privatvisning på leiligheten vår å de virket ivrige på å kjøpe så vi får de om det kanskje blir salg etter helgen:D

Så koselig å kjenne lille! Jeg kjente ingenting før uke 18 og da veeeldig svakt, men jeg har morkaken foran :)
Krysser fingrene for salg! Vi driver og skal selge begge bilene våre, er litt stress å ha hengende over seg, så godt å bli ferdig. :)
 
Dagene går i ett for tiden, kjenner at jeg sliter med motivasjonen for å komme meg på jobb:sorry:
Jobben er fantastisk, har det supert, er bare det å dra seg ut av døra å på vei til jobb som er vanskelig:p
Ellers er det snart oul, kun to uker igjen:smug:
Vi har å fått solgt leiligheten vår å vi fikk prisantydning:)
Prøver litt å følge med på vektoppgangen å har så langt gått opp 2,7 kg, spennende å følge med:D
 
fått time til jordmor idag, skal til legen på 24 ukers kontroll men jordmor ville også ha meg inn rundt samme tid istede for å vente til 28 ukers kontrollen.
husker ikke helt når jeg har legetime, men tror det er 24 mars.
hun jeg snakket med satte timen min til jordmor 20 mars, å da snakket hun om at jeg skulle ta med prøve resultater fra lege besøket men det funker jo ikke:p
tror jeg må forhøre meg til legen når jeg hadde time dit å om den kanskje kan endres til litt tidligere. eventuelt bytte timen til jordmor da det ikke skulle være noe problem.

ellers så er formen på topp, eneste jeg sliter litt mer med er at jeg lettere blir kvalm på bussen.
men det er jo egentlig ikke noe å klage på når formen ellers er helt fantastisk:happy:
 
Da har vi vært på ultralyd idag, å de kunne fortelle oss at vi venter ei lita prinsesse :Heartpink
første plagget ble kjøpt å jeg fikk en hel pappeske med arveklær fra verdens beste nabo, der var det både bodyer, bukser, dresser, pledd, ullklær og mye mer:happy:
Vis vedlegget 218459

Næmmen! Gratulerer med en liten jente! Så koselig og deilig å få ultralyd overstått :) Blir litt mer virkelig da synes jeg!
 
Næmmen! Gratulerer med en liten jente! Så koselig og deilig å få ultralyd overstått :) Blir litt mer virkelig da synes jeg!
Så enig, så langt så har egentlig hele graviditeten virket som bare tull da jeg ikke har merket så mye til den:hilarious:
Men ble mer virkelig når man så bevegelsene til den lille å at man kjente de i samme slengen:happy::Heartpink
Gleder meg til at magen vokser mer:D
 
Hvordan går det med deg? Stille her[emoji2]
Uff, ja jeg er håpløs til å oppdatere dagboken:hilarious:
Dagene går i ett å det blir ofte ikke så mye å skrive om:p
Alt er bare bra med både meg å lillemor, hun gir mye utrykk for at hun blir en vilter liten krabat :D
Tenkte på deg her om dagen, måtte inn på april å sjekke når det var du hadde termin, håper alt står bra til med deg å den lille prinsessa di også :happy:
 
Har vært fryktelig dårlig til å oppdatere på dagboken de siste månedene:eek:
Alt går liksom bare i ett her om dagen å blir fort ikke så mye å melde :shy:
Nå derimot begynner lille i magen å ta plass, det merkes at man bør spise litt mindre mengder litt oftere istede for store måltider, det blir så trangt om plassen ellers :p
Bekkene har også begynt å krangle, får mye vondt i skambeinet og ofte stråling ned i høyre fot når jeg er ute å går.
Skal til jordmor i morgen, få se hva hun sier.
Jobber jo fortsatt 100%, men etter påske så har dagene vært veldig tunge, vondt store deler av dagen å veldig sliten når jeg kommer hjem.
Vil jo egentlig ikke sykmelde meg, men er som samboern sier jeg skal være frisk å rask også til å ta vare på lille når hun kommer:Heartpink
 
Kjenner faktisk på en liten bekymring idag, er litt mindre liv i magen enn jeg har blitt vandt med:sorry:
Tror egentlig ikke det er noe å bekymre seg for, hun snudde ihvertfall nettopp på seg.
Å skal jo til jordmor i morgen så får ta det med henne om det fortsatt er like lite rørelse da.

Vil tro hun bare har snudd seg å at jeg derfor ikke kjenner like mye, men har blitt så vandt med masse liv og røre:p
 
Masse liv og røre i magehuset idag, frøkna er i toppform:happy:
Jordmor var veldig fornøyd med ståa så langt, alt sto bra til med både lillemor og meg.
Fikk kjenne på hode til lille mens jeg var der, hun ligger med hode nedover å jordmor geleided hendene mine slik st jeg fikk kjenne hode, det var skikkelig rart men også veldig koselig:)
Alltid godt å se at alt er som det skal være;)
 
Back
Topp