Reisen til drømmen

Mummitrollspiren

Elsker forumet
da har jeg fått positivt på digital cb test å føler nå at det er mer virkelig:happy:
Jeg er 25 år gammel, bor i Trondheim med min kjære.
Vi har ingen barn fra før men fire pelsbarn i form av to katter og to hunder:angelic:
Hadde sa i august å spiren satt på første pp etter det, håper den holder seg der :happy:
Gleder meg til å dele denne reisen med dere.
IMG_1822.JPG
 
Siden jeg har mistet en gang klarer jeg ikke 100% å glede meg helt over graviditeten enda.
Jeg er redd for hver minste ting som kan tilsi at jeg kommer til å miste igjen eller at dette bare er en kjemisk graviditet.
Strimle testene mine blir ikke noe sterkere, og selvfølgelig så leser man jo andre sine innlegg og det gjør jo kanskje ikke ting bedre.
ikke missforstå jeg syns det er helt fantastisk å se de positive testene til andre, jeg får en så stor glede over andres glede.
Når andre har det bra så smitter det lett over på meg.
Men ser flere har digitale tester som viser 2-3/3+ ved 4+0 eller mer, mens jeg idag fikk 1-2 på digital.
Jeg skjønner at dette for mange bare virker som håpløse bekymringer, men jeg vil virkelig ikke miste enda en gang.
Måtte bare få det ut.
 
IMG_1827.JPG
Sier meg ganske fornøyd med disse to, dette er nok det sterkeste jeg har fått testene mine så langt.
Tror jeg må roe ned nervene litt, sist så tok jeg jo ikke g-test før jeg var 5uker på vei så ikke så rart om de er litt svakere denne runden når jeg tester mye tidligere.
Disse er mye sterkere i virkeligheten en på bilde, på den blå er streken nesten like sterk som kontroll streken❤️
 
Jeg er samme som deg, stressa for at testene ikke er "sterke nok" osv. Så fant jeg dette innlegget:

http://forum.babyverden.no/threads/...mlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/ og ble litt roligere :)

Hvor langt er du på vei nå? Jeg er 4+4 og synes dagene går veeeeldig sakte... Testet 1-2 uker på CBD på 4+0 og tenkte å vente til mandag eller tirsdag for å teste igjen og se om jeg får 2-3 :)
Tusen takk, denne hjalp egentlig veldig mye:)
Jeg er 4+1, dagene går utrolig sakte, sist jeg fant ut at jeg var gravid fant jeg det ut i uke 5+ noen dager så 4 uker føles ut så lite:p
Tror jeg venter en uke, kanskje to til jeg bruker den siste digitale testen om jeg klarer å holde meg:woot:
 
Tusen takk, denne hjalp egentlig veldig mye:)
Jeg er 4+1, dagene går utrolig sakte, sist jeg fant ut at jeg var gravid fant jeg det ut i uke 5+ noen dager så 4 uker føles ut så lite:p
Tror jeg venter en uke, kanskje to til jeg bruker den siste digitale testen om jeg klarer å holde meg:woot:
Når jeg var gravid med sønnen min fant jeg det ut når jeg var nesten 8 uker på vei! Hehe og var 3+2 denne gangen... Eeeeviglang ventetid hehehe
 
Back
Topp