Reisen til drømmen

Du må tenke på graviditeten som en kort periode i livet ditt hvor kroppen din får være sjefen. Ikke jobb mot den, slapp av og ikke pushe deg for hardt nå. :) Det er lov å være litt lat sofagris det første trimesteret, man blir umenneskelig sliten og daff! :eek:
Ja noe så helt utrolig sliten å daff, men gir meg selv lov til å være det å:p
Har vært litt dropping av trening å sånt men må pushe meg selv litt der altså, ikke sånn på selve treningen men må pushe meg selv på å komme meg dit:rolleyes:
 
Ja noe så helt utrolig sliten å daff, men gir meg selv lov til å være det å:p
Har vært litt dropping av trening å sånt men må pushe meg selv litt der altså, ikke sånn på selve treningen men må pushe meg selv på å komme meg dit:rolleyes:

Ellers må du love meg at du tar fri om kroppen sier NEEEEI. Det er fullstendig lov, husker selv hvor utrolig slitsomt alt var de første ukene :p Det kommer bedre tider, lover!
 
ble ingen trening på meg idag, selv om den ikke var for ille så var kvalmen nok tilstede at jeg ikke turte å trene i redsel av at det ville ende med oppkast:p
kjenner sånn på at jeg gleder meg til tul den 24.november, håper å se en frisk liten spire.
fosteret døde sist i uke 5, men hadde ikke blødning før uke 7 og fikk ikke cytotec kur før slutten av uke 9, så er mange spennende uker jeg håper å komme meg igjennom:D
 
Uff, er det mulig å få sove en hel natt igjennom snart:sleep011
Er så slitsomt å dra seg på jobb når man ikke sover, å kvalmen er her.
Heldigvis ikke så sterk men nok til å være irriterende:wtf:
 
Samboern er så fantastisk idag, kjørte meg på jobb/hentet meg, lagde middag (selv om det var min tur), rydder opp etterpå å ordner med mer drikke å litt sjokkis så jeg kan daffe på sofaen etter en lang å krevende arbeidsdag:Heartred
Hvor jeg elsker den mannen:happy:

Skal sies at han stort sett er fantastisk, men idag så så han vel behovet mitt for å slappe ekstra av veldig godt:p
 
Samboern er så fantastisk idag, kjørte meg på jobb/hentet meg, lagde middag (selv om det var min tur), rydder opp etterpå å ordner med mer drikke å litt sjokkis så jeg kan daffe på sofaen etter en lang å krevende arbeidsdag:Heartred
Hvor jeg elsker den mannen:happy:

Skal sies at han stort sett er fantastisk, men idag så så han vel behovet mitt for å slappe ekstra av veldig godt:p
Du fortjener det! <3
 
Skjønner ikke alltid hvordan samboern holder ut med meg :eek:
Klager støtt å stadig, syns til tider veldig synd på meg selv, til tider veldig lite hjelpsom, helt utrolig utrolig om natten, lite sex lyst osv...
Men han er bare snill å god å håper jeg kan igjen betale det en vakker dag:happy:
I dag så han at neste år måtte jeg kjøpe farsdags gave til han, jeg derimot fikk ikke morsdagsgave fordi barnet vil bli født etter morsdag:rolleyes:
 
Sliter med at jeg ikke finner gode sove-/sittestillinger for tiden, veldig rastløs og føler meg sykt varm hele tiden.
Gleder meg til å endelig få en hel natt med ordentlig søvn snart:sleep002
 
Skjønner ikke alltid hvordan samboern holder ut med meg :eek:
Klager støtt å stadig, syns til tider veldig synd på meg selv, til tider veldig lite hjelpsom, helt utrolig utrolig om natten, lite sex lyst osv...
Men han er bare snill å god å håper jeg kan igjen betale det en vakker dag:happy:
I dag så han at neste år måtte jeg kjøpe farsdags gave til han, jeg derimot fikk ikke morsdagsgave fordi barnet vil bli født etter morsdag:rolleyes:

Du får minne han på at det er vanlig å komme med barselsgave til mor :p
 
IMG_2052.jpg
Så har vi kjøpt oss hus da:happy:
Ellers er det lite å melde, har en del kvalme men holder det i sjakk med regelmessig spising.
Hadde utrolig forstoppelse/luft smerter i går, men i bedre form idag:happy:
Nå er vi klar for en ny uke, nå er det fire dager til tul:happy093
 
Å der kom omgangssjuka:yuck:
Bruker aldri å få der, men kl 22 i går kveld så måtte jeg bare gi etter.
Samboern har også det så her er vi på badet i tur.
Har sluttet å spy nå, men tør jo ikke å spise da jeg vet det kommer opp igjen.
Drikker masse vann, ikke like ekkelt om det kommer opp:(
 
Back
Topp