Hehe ja det gjør vi garantertOi det hørtest hakke værre ut en min da
Men vi kommer vel oss igjennom det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja det gjør vi garantertOi det hørtest hakke værre ut en min da
Men vi kommer vel oss igjennom det
Jeg er 4+2 om bv appen stemmerGanske likt vi da. Er 4+4 om jeg har regna rett.
Er også nervøs til uke 6 er passert, begge sa'ene vi har vært gjennom har vært uke 6.
Håper på å få tidlig ul jeg og!Jeg er 4+2 om bv appen stemmer
Ja til meg stoppet vel fosteret å vokse ved 5 uker å blødde ifra den uken til uke 5 før jeg ble sendt til gynekolog og fikk en kur.
Håper å se ett bankende hjerte på tul når jeg er åtte uker på vei
Skrev feil, ble sendt til gyn tre uker etter jeg begynte å blø så det skulle stå 8 uker istede for 5Håper på å få tidlig ul jeg og!
Du er så god, tusen takkEr så glad på dine vegne!!!
Nå er det din tur å svimle igjennom de neste månedene med alt som hører til
Det er deilig å få fortalt det jeg forteller til fler og fler nå etterhvert som magefølelsen sier det er ok jeg har en god følelse altså var utrolig deilig å fortelle det til sjefen minFortalte idag kollegaene mine at jeg er gravid igjen, de ble alle så glade på mine vegne å det varmet godt
De var gode å ha når jeg gikk igjennom spontanaborten så jeg valgte å fortelle de om denne graviditeten tidlig, angrer ikke i det hele tatt
Ja det letter mye på trykke man kjenner på når man har lyst til å fortelleDet er deilig å få fortalt det jeg forteller til fler og fler nå etterhvert som magefølelsen sier det er ok jeg har en god følelse altså var utrolig deilig å fortelle det til sjefen min
ja, de er overaltHehe syns det er så mange som er gravide nå jeg, og så går det så mye baby programmer på tv.. Er koselig <3