Reisen til drømmen

Ganske likt vi da. Er 4+4 om jeg har regna rett.
Er også nervøs til uke 6 er passert, begge sa'ene vi har vært gjennom har vært uke 6.
 
Ganske likt vi da. Er 4+4 om jeg har regna rett.
Er også nervøs til uke 6 er passert, begge sa'ene vi har vært gjennom har vært uke 6.
Jeg er 4+2 om bv appen stemmer :p
Ja til meg stoppet vel fosteret å vokse ved 5 uker å blødde ifra den uken til uke 8 før jeg ble sendt til gynekolog og fikk en kur.
Håper å se ett bankende hjerte på tul når jeg er åtte uker på vei;)
 
Last edited:
Jeg er 4+2 om bv appen stemmer :p
Ja til meg stoppet vel fosteret å vokse ved 5 uker å blødde ifra den uken til uke 5 før jeg ble sendt til gynekolog og fikk en kur.
Håper å se ett bankende hjerte på tul når jeg er åtte uker på vei;)
Håper på å få tidlig ul jeg og!
 
Er så glad på dine vegne!!! :)
Nå er det din tur å svimle igjennom de neste månedene med alt som hører til :)
 
Fortalte idag kollegaene mine at jeg er gravid igjen, de ble alle så glade på mine vegne å det varmet godt:Heartred
De var gode å ha når jeg gikk igjennom spontanaborten så jeg valgte å fortelle de om denne graviditeten tidlig, angrer ikke i det hele tatt:shy:
 
Fortalte idag kollegaene mine at jeg er gravid igjen, de ble alle så glade på mine vegne å det varmet godt:Heartred
De var gode å ha når jeg gikk igjennom spontanaborten så jeg valgte å fortelle de om denne graviditeten tidlig, angrer ikke i det hele tatt:shy:
Det er deilig å få fortalt det :) jeg forteller til fler og fler nå etterhvert som magefølelsen sier det er ok:) jeg har en god følelse altså :) var utrolig deilig å fortelle det til sjefen min:)
 
Det er deilig å få fortalt det :) jeg forteller til fler og fler nå etterhvert som magefølelsen sier det er ok:) jeg har en god følelse altså :) var utrolig deilig å fortelle det til sjefen min:)
Ja det letter mye på trykke man kjenner på når man har lyst til å fortelle:p
Foreldrene mine får vente, men greit å kunne ha kollegaene forbedret på det om det skulle ende dårlig også.
Men vi har alle full tro på denne runden:happy:
Vurderte å fortelle det til sjefen å for hun var veldig forståelsesfull når jeg måtte ta cytotec kur, men magefølelsen sa ikke helt ok til det enda:shy:
 
Sover så sinnsykt dårlig om nettene, våkner ofte uten grunn å ligger bare å vrir meg.
Føler meg i skikkelig dårlig form når jeg våkner, håper det forbedrer seg snart:sorry:
 
Dro tilbake en tur til april 17 termin gruppa å leste dagboken min der, var 7 uker på vei når jeg var hos tul da jeg mistenkte sa.
Vil tro det stoppet å vokse uke 5/6, så da blir det mange spennende uker og milepæler for min del framover:happy:
Gleder meg tul i uke 7/8 for å se hvordan det går i magen:Heartred
Er idag 4+4!
 
I går natt var det min tur å ha en sånn uhyggelig drøm, blødde masse i drømmen å fødte en dødfødt lite gutt...
Det var ikke koselig.
Sliter fortsatt med å sove om nettene, når jeg endelig sovner så drømmer jeg.
Ikke mye helsøvn på meg å jeg er ufattelig sliten når vekkeklokka ringer:sleep011
 
Jeg jobber i barnehage å idag fikk jeg kjenne på hvor glad jeg er i de jeg jobber med, de var veldig god støtte når jeg mistet til sa i august.
I dag så fikk jeg ikke løfte inn ett barn fordi jeg skulle være forsiktig:Heartred
De er bare så gode, de snakker mye om at det skal bli enda ett nytt ansatte barn på barnehagen å ei er skråsikker på at jeg får gutt:p
 
Nok en vellykket å koselig helg er over, å man får bare kaste seg ut i en ny uke.
Kjenner kroppen jobber litt i mot meg med all den slitsomheten den har, men får bare gjøre det beste ut av det:happy:
Ellers så er jeg helt håpløst irritert for tiden over alt det rare/unødvendige (ifølge meg) som samboern gjør:rolleyes:
Håper dere alle sammen har hatt en fin helg, ny uke og nye svangerskaps uker :)
 
Last edited:
Du må tenke på graviditeten som en kort periode i livet ditt hvor kroppen din får være sjefen. Ikke jobb mot den, slapp av og ikke pushe deg for hardt nå. :) Det er lov å være litt lat sofagris det første trimesteret, man blir umenneskelig sliten og daff! :eek:
 
Back
Topp