Hehe ja det gjør vi garantertOi det hørtest hakke værre ut en min da
Men vi kommer vel oss igjennom det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja det gjør vi garantertOi det hørtest hakke værre ut en min da
Men vi kommer vel oss igjennom det![]()
Jeg er 4+2 om bv appen stemmerGanske likt vi da. Er 4+4 om jeg har regna rett.
Er også nervøs til uke 6 er passert, begge sa'ene vi har vært gjennom har vært uke 6.
Håper på å få tidlig ul jeg og!Jeg er 4+2 om bv appen stemmer
Ja til meg stoppet vel fosteret å vokse ved 5 uker å blødde ifra den uken til uke 5 før jeg ble sendt til gynekolog og fikk en kur.
Håper å se ett bankende hjerte på tul når jeg er åtte uker på vei![]()
Skrev feil, ble sendt til gyn tre uker etter jeg begynte å blø så det skulle stå 8 uker istede for 5Håper på å få tidlig ul jeg og!

Du er så god, tusen takkEr så glad på dine vegne!!!
Nå er det din tur å svimle igjennom de neste månedene med alt som hører til![]()

Det er deilig å få fortalt detFortalte idag kollegaene mine at jeg er gravid igjen, de ble alle så glade på mine vegne å det varmet godt
De var gode å ha når jeg gikk igjennom spontanaborten så jeg valgte å fortelle de om denne graviditeten tidlig, angrer ikke i det hele tatt![]()
Ja det letter mye på trykke man kjenner på når man har lyst til å fortelleDet er deilig å få fortalt detjeg forteller til fler og fler nå etterhvert som magefølelsen sier det er ok
jeg har en god følelse altså
var utrolig deilig å fortelle det til sjefen min
![]()

ja, de er overaltHehe syns det er så mange som er gravide nå jeg, og så går det så mye baby programmer på tv.. Er koselig <3