Reisen fra jente til mor. <3

Gratulerer[emoji16][emoji16][emoji16] weeee, da kommer du inn til oss i desember[emoji171][emoji171][emoji171]

Skal henge i både desember og januar jeg :D like spennende denne gangen å se hvilken år jeg føder i :p men tror nok det blir i år :p
 
Innen fristen [emoji173]
bac331dd149f752e23323a8e4ad94d37.jpg
Gratulerer ❤
 
Skal henge i både desember og januar jeg :D like spennende denne gangen å se hvilken år jeg føder i :p men tror nok det blir i år :p

Ja, du ser vell at jeg har sparka i gang januar gruppa[emoji23]
De er jo så langt på vei de i desember gruppen[emoji23] jeg ønsker jo å følge noen som er i ekstase over positiv test, og som ikke bare fokuserer på tul[emoji23] det er jo så langt frem for meg at jeg ikke klarer å tenke på det enda[emoji6][emoji6]

Og for ikke å snakke om når folk begynner å føde i november. Da er det bare godt over 1,5 mnd til jeg kommer til å føde[emoji23] nei, jeg holder meg begge plasser
 
Så hærlig! Gratulerer så mye ❤️ Kommer krypende etter om en stund :D
 
Takk :D Hehe ja det smitter ganske lett denne testingen :p

Vet ikke helt jeg, spørs om frykten vinner her. Dog, om jeg skal teste tidlig så må det nesten bli denne perioden hvor jeg ikke har noe som helst forhåpninger, og egentlig ikke skulle prøve heller. :p Men positiv på 7 dpo da, herlighet. :wideyed:

Morsomt om det blir tvillinger da. :D:D
 
Gratulerer!!:-)
 
Ja, du ser vell at jeg har sparka i gang januar gruppa[emoji23]
De er jo så langt på vei de i desember gruppen[emoji23] jeg ønsker jo å følge noen som er i ekstase over positiv test, og som ikke bare fokuserer på tul[emoji23] det er jo så langt frem for meg at jeg ikke klarer å tenke på det enda[emoji6][emoji6]

Og for ikke å snakke om når folk begynner å føde i november. Da er det bare godt over 1,5 mnd til jeg kommer til å føde[emoji23] nei, jeg holder meg begge plasser

Høres lurt ut! Eneste som er skummelt med å være de første er å se alle som detter av på veien. Men sånn er det jo alltid uansett desverre :(
Morsomt om vi havner på føden samtidig [emoji23]
 
Vet ikke helt jeg, spørs om frykten vinner her. Dog, om jeg skal teste tidlig så må det nesten bli denne perioden hvor jeg ikke har noe som helst forhåpninger, og egentlig ikke skulle prøve heller. :p Men positiv på 7 dpo da, herlighet. :wideyed:

Morsomt om det blir tvillinger da. :D:D

Hehe! Syns du skal prøve deg med en test tidlig jeg ;) det er jo bare spennende!
Haha ja, mannen kaller de for twinsa allerede :p broren til mannen har tvillinger fra før, så det hadde vært kjempe morsomt :D vi skal på tidlig ul uansett for å se at alt er bra og hvor mange som er inni der :p
 
Back
Topp