Reisen fra jente til mor. <3

Lykke til med innspurten! Snart er hun er :Heartred
 
Heeerreguud hvor lenge skal jeg gå gravid?!

På termindatoen 15. september tok de vekstestimering av bollemor som da var 4 kg, så fant de ut at hun her luringen ligger i seteleie!
Det var jo et stort sjokk, da jeg hele tiden har fått høre at hun ligger med hodet ned.
Det ble litt gråting og katastrofetanker den dagen, og jeg fikk komme tilbake etter to dager for å lage en fødselsplan.
Så vi bestemte oss for å prøve vaginal fødsel med epidural. Jeg hadde også null åpning :dead:
Så på overtidskontrollen ble jeg strippet og tøyd til gode 3 cm. Så da begynte slimproppen å gå og går fortsatt nå 2 dager senere.
Nå er jeg sååå utålmodig. Jeg blir satt i gang om 2 dager om hun ikke kommer før den tid.
Jeg hadde aldri sett for meg at det var sånn det skulle bli. Men sånn er det vel med tredje som er en luring :rolleyes:

Kom igjen nå bollemor! Du må ut! :Heartred Heia heia!
 
Hun har det litt for godt der hun er nå :D Lykke til med innspurten og håper hun kommer snart :Heartred
 
27.09.21 kom lille bollemor til verden, etter å ha blitt satt i gang 11 dager over termin.
Jeg klarte å føde henne vaginalt i seteleie uten komplikasjoner eller å bli tatt med tang. Ingen klipp og kun en liten fortil rift, til tross for vekten hennes 4345gram stor jente! Så jeg er veldig stolt av meg selv. Det var en heftig fødsel, men det gikk heldigvis så bra som det kunne gå.
:smiley-bounce016
 
Back
Topp