Reisen fra jente til mor. <3

Allegodetingerfire hadde helt like tester som deg. Hun skal snart på ul mener jeg;) for å sjekke om det er 2

ja jeg hadde også veldig sterke tester for å kun være 7,8,9 dpo. kunne se teststreken øke bare på noen få timer. spilte ikke noe rolle når på dagen jeg tok testene eller om det var utvannet urin. jeg skal inn 8 mai for å sjekke om det er en eller to. i dag fikk jeg faktisk spørsmål om jeg var gravid, for jeg hadde fått en typisk gravide mage. hehe hallo, og da er jeg 4uker3 dager
 
ja jeg hadde også veldig sterke tester for å kun være 7,8,9 dpo. kunne se teststreken øke bare på noen få timer. spilte ikke noe rolle når på dagen jeg tok testene eller om det var utvannet urin. jeg skal inn 8 mai for å sjekke om det er en eller to. i dag fikk jeg faktisk spørsmål om jeg var gravid, for jeg hadde fått en typisk gravide mage. hehe hallo, og da er jeg 4uker3 dager
Tenk om 2 stk fra vi som prøver venter tvillinger da :wav
 
Okay, skjønner :) Men asså.. 7 dpo?! Er det ikke sånn at om man har tvillinger så tester man positivt tidlig? ;) Hihi [emoji171]

Hehe det er jo det jeg også har hørt :p eller så produserer man bare fort hcg, egget fester tidlig osv.. men noen sier også at jenter produserer mer enn gutter i starten. Så blir spennende å se :p
 
Skal kjøpe salviete i morgen! Grapefruktjuice drakk jeg sist syklus også, pinte det i meg :p Pliktsex er ikke noe særlig nei, bra du omgikk det, haha, jeg må legge noen romantiske planer fremover :D

Hehe, hurra :D lykke til! Sender masse baby støv til deg [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Her er dagens [emoji173]
5731fb5553305647a7a0b2a3c2a0040a.jpg
 
Fiiiin rosa strek! <3
 
Altså jeg ble vekket ti på ett i natt av at mini satt jeg oppå meg og stakk fingrene i munnen og spydde ut over hele meg og seg selv og sengetøyet [emoji23] han var ikke syk, men stikker av og til fingrene i munnen når han klør i tennene også syns han det er morsomt når han brekker seg! Altså... det syns ikke vi! Rett i dusjen og bytte sengetøy hurra :p men så sov han til 8.15 før han vekket meg så tempen ble målt 45 min seinere enn normalt. Den var jo fortsatt høy da, men ikke såååå høy som i går :p
 
Back
Topp