Reisen fra jente til mor. <3

Hadde sterkere tester enn meg da?

Jeg har slettet alle bildene mine :( men hadde en test tatt 8 dpo da. Og den var slik som dette. Din er vel samme styrke ca

ab4a1aa2527df559539303e329f8d768.jpg
 
Jeg har slettet alle bildene mine :( men hadde en test tatt 8 dpo da. Og den var slik som dette. Din er vel samme styrke ca

ab4a1aa2527df559539303e329f8d768.jpg

Hallo så testene dine inne på gravid-tråden! Tviler på jeg får sååå sterke så tidlig :eek: din 10 dpo var jo kjempe sterk! Min må stige mye i løpet av dagen for å bli såå sterk [emoji28]
 
Hallo så testene dine inne på gravid-tråden! Tviler på jeg får sååå sterke så tidlig :eek: din 10 dpo var jo kjempe sterk! Min må stige mye i løpet av dagen for å bli såå sterk [emoji28]

husker ikke hvordan mine var eller hvor jeg har lagt de ut. haha jeg har kommet tidlig i ammetåken, glemmer alt ganske fort fortiden. men mener å huske at jeg har hatt veldig sterke teste med tanken på at jeg har testet veldig tidlig og ikke på morgenurinen
 
Altså jeg ble vekket ti på ett i natt av at mini satt jeg oppå meg og stakk fingrene i munnen og spydde ut over hele meg og seg selv og sengetøyet [emoji23] han var ikke syk, men stikker av og til fingrene i munnen når han klør i tennene også syns han det er morsomt når han brekker seg! Altså... det syns ikke vi! Rett i dusjen og bytte sengetøy hurra :p men så sov han til 8.15 før han vekket meg så tempen ble målt 45 min seinere enn normalt. Den var jo fortsatt høy da, men ikke såååå høy som i går :p

:laughing021:laughing021 festlig måte å bli vekt på da :p
 
husker ikke hvordan mine var eller hvor jeg har lagt de ut. haha jeg har kommet tidlig i ammetåken, glemmer alt ganske fort fortiden. men mener å huske at jeg har hatt veldig sterke teste med tanken på at jeg har testet veldig tidlig og ikke på morgenurinen


Hehe, jeg er helt umulig å ha en samtale med siste dagene! Det er helt ekstremt. Sier så mye feil, bytter ut ord og navn hele tiden. Skylle tro jeg hadde fått slag :p ingen som skjønner hva jeg snakker om :p hjernen blir ganske påvirket tidlig ja! Jeg både ammer og har fått gravidehjerne! Hvordan skal dette gå??? :p
 
Det tror jeg du tør ja! [emoji16]
 
Så fantastiske nyheter!! Nå skal spiren din sitte ut[emoji173]️ gratulerer!
 
JA det gjør du! Bare å handle inn mange digitale nå[emoji12][emoji12]

Har én i skuffen og to på posten! :) jeg har lovet meg selv og mannen at når jeg er tom for tester nå så er jeg ferdig testet og skal bare nyte livet som gravid [emoji173] mest sannsynlig for siste gang [emoji33] med mindre vi ønsker oss en attpåklatt seinere da :p
 
Har én i skuffen og to på posten! :) jeg har lovet meg selv og mannen at når jeg er tom for tester nå så er jeg ferdig testet og skal bare nyte livet som gravid [emoji173] mest sannsynlig for siste gang [emoji33] med mindre vi ønsker oss en attpåklatt seinere da :p

Men 3 digitale skal holde det;)
Det sa jeg også sist,,, at det var siste unge altså[emoji12][emoji12]
 
Back
Topp