Reisen fra jente til mor. <3

Her er det to alternativer! 1. Du har hatt el tidligere enn du trodde. 2. Du har tvillinger inni der. (Jeg håper på den siste ) Hihi ;)

Jeg temper jo, og i tillegg el tester, så jeg vet nøyaktig hvilken dag egget slapp :p kanskje det er en superbaby??? Eller tvillinger :p Hehe
Gikk inn til mannen og bare sto og glodde på han med skrekkslagen fryd, så spør han: hvorfor ser du sånn creapy på meg?? :p
Så sa jeg at jeg hadde tatt digital og viste den til han. Og sa tvillinger? Så lo han og sa at det har vi ikke tid til [emoji23]
 
Jeg temper jo, og i tillegg el tester, så jeg vet nøyaktig hvilken dag egget slapp [emoji14] kanskje det er en superbaby??? Eller tvillinger [emoji14] Hehe
Gikk inn til mannen og bare sto og glodde på han med skrekkslagen fryd, så spør han: hvorfor ser du sånn creapy på meg?? [emoji14]
Så sa jeg at jeg hadde tatt digital og viste den til han. Og sa tvillinger? Så lo han og sa at det har vi ikke tid til [emoji23]
Haha, hvorfor ser du så creapy på meg [emoji23] [emoji23] [emoji85] Artig :D Blir spennende å se ;)
 
Jeg temper jo, og i tillegg el tester, så jeg vet nøyaktig hvilken dag egget slapp [emoji14] kanskje det er en superbaby??? Eller tvillinger [emoji14] Hehe
Gikk inn til mannen og bare sto og glodde på han med skrekkslagen fryd, så spør han: hvorfor ser du sånn creapy på meg?? [emoji14]
Så sa jeg at jeg hadde tatt digital og viste den til han. Og sa tvillinger? Så lo han og sa at det har vi ikke tid til [emoji23]
Superbaby, helt klart! [emoji106][emoji294]️[emoji322]
 
Jeg kjenner bare en helt annen følelse i kroppen enn sist! Skulle tro jeg var livredd for å miste igjen. Men er bare lykkelig [emoji173][emoji173][emoji173]
Sånn har det vært for meg denne gangen også, selv om jeg jo har vært redd for å miste igjen, så har jeg bare hatt en sånn ro i kroppen. Var på TUL i går, og trodde jo på forhånd at jeg kom til å være fryktelig nervøs når det nærmet seg, men jeg var ikke redd i det hele tatt. Og mens vi satt på venterommet (jeg kødder ikke!), og jeg merket at nervene bygde seg litt opp, så kjente jeg plutselig en velkjent kiling. Tenk at småen valgte akkurat det øyeblikket. [emoji173] Og alt var selvfølgelig bra på ultralyden. [emoji4]
Så ja, noen ganger funker virkelig den magefølelsen, altså! Det tror jeg din gjør også! [emoji4]
 
Sånn har det vært for meg denne gangen også, selv om jeg jo har vært redd for å miste igjen, så har jeg bare hatt en sånn ro i kroppen. Var på TUL i går, og trodde jo på forhånd at jeg kom til å være fryktelig nervøs når det nærmet seg, men jeg var ikke redd i det hele tatt. Og mens vi satt på venterommet (jeg kødder ikke!), og jeg merket at nervene bygde seg litt opp, så kjente jeg plutselig en velkjent kiling. Tenk at småen valgte akkurat det øyeblikket. [emoji173] Og alt var selvfølgelig bra på ultralyden. [emoji4]
Så ja, noen ganger funker virkelig den magefølelsen, altså! Det tror jeg din gjør også! [emoji4]

Åååååå så fantastisk [emoji22][emoji7][emoji173][emoji173][emoji173] tror det er lurt å lytte til magefølelsen [emoji4][emoji1316] NÅ gleder jeg meg sikkelig til første livstegn [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Velfortjent kvelds i dag syns jeg [emoji28][emoji488]
e740c97be7691d478ff47dab172245b8.jpg
 
Ååh jeg er så sjaluuuuuu på testene dine! Send meg litt babystøv da! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
 
Ååh jeg er så sjaluuuuuu på testene dine! Send meg litt babystøv da! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Hihi det har du lov til!! [emoji173][emoji7][emoji173] Sender maaaasse masse babystøv til deg!! Hører du egget!!? [emoji8]
 
Back
Topp