Reisen fra jente til mor. <3

Klarer ikke å slutte å teste [emoji23] men nå har jeg bare 7 strimler igjen. Da blir det bare én om dagen også digital i helgen og en vanlig clear blue i helgen :p
Men hallooo [emoji7][emoji7][emoji7] streeeeek [emoji7][emoji7][emoji7]
64f2c292c130d5a06e84c601e29f4948.jpg
 
Klarer ikke å slutte å teste [emoji23] men nå har jeg bare 7 strimler igjen. Da blir det bare én om dagen også digital i helgen og en vanlig clear blue i helgen :p
Men hallooo [emoji7][emoji7][emoji7] streeeeek [emoji7][emoji7][emoji7]
64f2c292c130d5a06e84c601e29f4948.jpg

Altså, gratulerer sååå mye!!! SÅ GØY!! :dance011:dance018:happy093
 
Klarer ikke å slutte å teste [emoji23] men nå har jeg bare 7 strimler igjen. Da blir det bare én om dagen også digital i helgen og en vanlig clear blue i helgen [emoji14]
Men hallooo [emoji7][emoji7][emoji7] streeeeek [emoji7][emoji7][emoji7]
64f2c292c130d5a06e84c601e29f4948.jpg
Babystrek, herregud så sjalu jeg er [emoji14]
Men gud som jeg unner deg det [emoji173]
 
Klarer ikke å slutte å teste [emoji23] men nå har jeg bare 7 strimler igjen. Da blir det bare én om dagen også digital i helgen og en vanlig clear blue i helgen :p
Men hallooo [emoji7][emoji7][emoji7] streeeeek [emoji7][emoji7][emoji7]
64f2c292c130d5a06e84c601e29f4948.jpg
Hurra!!:excited001så fantastiske nyheter, gratulerer så mye:Heartred
Håper jeg snart kan slenge meg med resten av dere over i termin for her Inne går det unna nå!:)
 
Babystrek, herregud så sjalu jeg er [emoji14]
Men gud som jeg unner deg det [emoji173]

Hehe [emoji7][emoji7] ja det er virkelig noe man har lov til å bli altså! Jeg føler meg utrolig heldig![emoji173][emoji173][emoji173] tusen takk, skjønne deg! Nå må du bare komme etter :D vil ikke i terminforum uten deg da! [emoji28][emoji8][emoji324]
 
Hurra!!:excited001så fantastiske nyheter, gratulerer så mye:Heartred
Håper jeg snart kan slenge meg med resten av dere over i termin for her Inne går det unna nå!:)

Tusen takk :D ja, regner med du er like rundt hjørnet! [emoji1][emoji1316][emoji173][emoji271][emoji271][emoji271][emoji271][emoji271]
 
Hehe [emoji7][emoji7] ja det er virkelig noe man har lov til å bli altså! Jeg føler meg utrolig heldig![emoji173][emoji173][emoji173] tusen takk, skjønne deg! Nå må du bare komme etter :D vil ikke i terminforum uten deg da! [emoji28][emoji8][emoji324]
Håper så inderlig jeg får innpass!! Klarer ikke se for meg en pp8. tallet ser bare helt feil ut [emoji14]
 
Gratulerer så mye :) Send litt babystøv hitover da.. Orker ikke runde 2 år :P
 
Gratulerer så mye igjen! Fulgte du noen spesielle kjerringråd denne syklusen? Jeg håper såå at det skal klaffe denne mnd..!
 
Gratulerer så mye igjen! Fulgte du noen spesielle kjerringråd denne syklusen? Jeg håper såå at det skal klaffe denne mnd..!

Takk [emoji7]
Drakk salviete, og litt andre teer som skal være bra for blodsirkulasjonen til livmoren :) drakk grapefruktjuice før el og spiste ananas 2-6 dpo :) hadde visst bare lagt inn aksjer to dager før og dagen før el. Så vi tok det veldig spontant om vi ville ha sex :p ingen pliktsex over hodet :p bare kos :)
 
  • Liker
Reactions: K.B
Okay :) Jeg har de fra billig tester serru, men trodde ikke de var så sensitive.

Nei de skal ikke være sånn super sensitive. Men når jeg mistet sist så tok jeg en gtest rett før jeg gikk til legen og den var så svak som de jeg får nå. Da målte blodtesten hcg på 10. Det skal jo egentlig ikke slå ut før 25, men da vil jeg tro streken skal være mye tydeligere :)
 
Nei de skal ikke være sånn super sensitive. Men når jeg mistet sist så tok jeg en gtest rett før jeg gikk til legen og den var så svak som de jeg får nå. Da målte blodtesten hcg på 10. Det skal jo egentlig ikke slå ut før 25, men da vil jeg tro streken skal være mye tydeligere :)
Okay, skjønner :) Men asså.. 7 dpo?! Er det ikke sånn at om man har tvillinger så tester man positivt tidlig? ;) Hihi [emoji171]
 
Takk [emoji7]
Drakk salviete, og litt andre teer som skal være bra for blodsirkulasjonen til livmoren :) drakk grapefruktjuice før el og spiste ananas 2-6 dpo :) hadde visst bare lagt inn aksjer to dager før og dagen før el. Så vi tok det veldig spontant om vi ville ha sex :p ingen pliktsex over hodet :p bare kos :)

Skal kjøpe salviete i morgen! Grapefruktjuice drakk jeg sist syklus også, pinte det i meg :p Pliktsex er ikke noe særlig nei, bra du omgikk det, haha, jeg må legge noen romantiske planer fremover :D
 
Back
Topp