LittleBiii
Forumet er livet
Jeg tenkte å ordne med alt sånn når jeg går ut i permisjon. Skal se om jeg og snuppa får bakt kanelsnurrer til å fryse ned også
Så koselig! Kanskje jeg også skulle ha bakt litt sånn at vi har noe i frysen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenkte å ordne med alt sånn når jeg går ut i permisjon. Skal se om jeg og snuppa får bakt kanelsnurrer til å fryse ned også
Nei. Vi får heldigvis et sted å boAhh okei Du får prøve å ikke slite deg altfor mye ut da. Ikke bare, bare å flytte når man er gravid
Nei. Vi får heldigvis et sted å bo
Så koselig! Kanskje jeg også skulle ha bakt litt sånn at vi har noe i frysen
Blir så inspirert av andre her inne, så tenkte jeg skulle forsøke å forberede meg litt.
Så flink du er Jeg har begynt litt med vasking av babyklær og begynt å sette opp litt ting og møbler på babyens rom Må nok få tatt en ordentlig rengjøring i heimen jeg også før den lille kommer
Takk, det var utrolig deilig og få gjort! Også er det jo så koselig og vaske de små klærne og ordne med rommet synes jeg
Jeg sitter og jobber med bacheloroppgave, har som mål å bli ferdig i morgen (termin om 2 uker), men det eeeeneste jeg klarer å tenke på er at jeg har så lyst til å vaske her og til å gjøre klar vuggene, vogna og stelleplassen Fikk liksom plutselig for meg at ho kommer i natt!! Haha, men hadde jo vært veldig greit å bli ferdig med oppgaven også da
Åh så koselig!Dette har jeg fått opp foreløpig Koselig å se at babyens rom begynner å ligne mer og mer på et barnerom <3
Vis vedlegget 99162
Åh så koselig!
Ja, det er så rart! Nå kjenner jeg at ting går så fort at hodet ikke henger med i det hele tatt. Jeg klarer ikke å se for meg selv at det kommer en liten baby og at jeg skal bli mamma. Sikkert hjernen som kobler helt ut fordi jeg vanligvis er en ganske stressa person helt greit for min del hehe! Vi har vel nesten lik termindato også...? Jeg har 13 feb. Så neste uke så kan de jo egentlig bare komme!Tusen takk Tenk at om ikke så lenge til så er våre søte små ute av magehulene sine <3
Ser jammen ut som at vi har samme babybok også hehe bare at jeg har i blå daTusen takk Tenk at om ikke så lenge til så er våre søte små ute av magehulene sine <3
Ja, det er så rart! Nå kjenner jeg at ting går så fort at hodet ikke henger med i det hele tatt. Jeg klarer ikke å se for meg selv at det kommer en liten baby og at jeg skal bli mamma. Sikkert hjernen som kobler helt ut fordi jeg vanligvis er en ganske stressa person helt greit for min del hehe! Vi har vel nesten lik termindato også...? Jeg har 13 feb. Så neste uke så kan de jo egentlig bare komme!
Ser jammen ut som at vi har samme babybok også hehe bare at jeg har i blå da
Ja, synes jeg har sett vi har telt ned nærmest likt på nedtelling til termin og sånt ja jeg liker den boka kjempegodt! Bruker den litt som en scrappebok også, limer inn bilder og ting kjempekoselig! Bare håper jeg husker å bruke den etter gutten vår kommer heheSå vittig, Jeg har 12.februar Og når det gjelder babyboka, har jeg faktisk en i blå også for jeg har samme boka til den kommende storebror... veldig fornøyd med den, så jeg måtte ha samme til jenta i magen <3
Ja, synes jeg har sett vi har telt ned nærmest likt på nedtelling til termin og sånt ja jeg liker den boka kjempegodt! Bruker den litt som en scrappebok også, limer inn bilder og ting kjempekoselig! Bare håper jeg husker å bruke den etter gutten vår kommer hehe
Åh, hørtes ut som en veldig koselig minnebok! gleder meg til å få fylt ut mer har liksom ikke så mye enda hehe.Ja det stemmer det
Det samme har jeg gjort.. Har limt inn både ul bilder, vanlige bilder, armbåndene hans fra sykehuset og den gratulasjonslappen vi fikk på sykehuset Og de lommene bak på skillearkene har jeg brukt til litt diverse kort og sånn som han har fått opp igjennom Gøy for han å se gjennom når han blir eldre tenker jeg Håper jeg bare blir like flink til å oppdatere boka til lille jenta vår også
Åh, hørtes ut som en veldig koselig minnebok! gleder meg til å få fylt ut mer har liksom ikke så mye enda hehe.
Ja, jeg har jo en babybok fra da jeg var liten, og synes selv at det er kjempestas å se i den!Jaa, syns det er veldig koselig å lage denne minneboka med tanke på at han kan få den når han blir eldre og at vi da har fått samlet opp masse minner fra barndommen hans Du får nok av ting og helt sikkert masse bilder også å fylle ut med etter hvert