Redebygging <3

Så koselige detaljer:) jeg har pgså babynest, men føler nesten det blir litt trangt og klumpete med dyne over der igjen? Hva tror du? Foreløpig har har jeg det i vugga i stua og tenker å bruke et lite ullteppe over
Takk! :) ja, jeg tror også det kan bli litt klumpete. Har man en grei temperatur på rommet så bør vel kanskje et ullpledd holde? Jeg vet ikke, dette er første gang for meg så jeg må nok bare prøve meg frem! :) tror iallefall det er greit med et sånt nest, kan jo bruke det overalt :D Vugga di var så fin! Jeg har ikke noe vugge enda, men har fryktelig lyst på en.
 
Ja, det er sant:) I mitt tilfelle så er det mye skole som helst skulle vært unnagjort før lille kommer! Hadde vært deilig å bli helt ferdig så jeg kun kan konsentrere meg om babyen<3 Har termin 1 februar:) Hvis ho holdet seg inne frem til det så skal jeg klare å få levert bacheloroppgaven tror jeg!


Ahh, ja det skjønner jeg :) Du får ha lykke til da. 1.februar er jo virkelig ikke lenge til. Krysser fingrene for at du får blitt ferdig med det du må bli ferdig med i hvert fall :)
 
Ahh, ja det skjønner jeg :) Du får ha lykke til da. 1.februar er jo virkelig ikke lenge til. Krysser fingrene for at du får blitt ferdig med det du må bli ferdig med i hvert fall :)
Takk for det:) Har ikke så god konsentrasjon om dagen kjenner jeg:p Det meste av tanker går til lille i magen og fødselen<3 Hihi, så koselig! Du får legge ut nytt bilde senere da:) Her har vi satt av lørdag til å få gjort klart babyrommet, så jeg legger sikkert ut bilde i løpet av helga:)
 
Takk for det:) Har ikke så god konsentrasjon om dagen kjenner jeg:p Det meste av tanker går til lille i magen og fødselen<3 Hihi, så koselig! Du får legge ut nytt bilde senere da:) Her har vi satt av lørdag til å få gjort klart babyrommet, så jeg legger sikkert ut bilde i løpet av helga:)

Ja det er veldig forståelig... det blir jo sånn når det nærmer seg og man bare gleder seg mer og mer :)

Jaa, syns det er så koselig å stelle og gjøre istand til den lille <3 Skal prøve å få tatt noen flere bilder når jeg er ferdig :)

Så gøy! Gleder meg til å se flere bilder :)
 
Kjempekoselig! Likte spesielt de bittesmå søte skoene ved siden av skiltet! Også så koselig med det skiltet der det står "god natt min skatt"! Heldig liten jente som får det rommet der iallefall :D

Tusen takk :D Er så koselig å gjøre istand rommet til lille bebisen :) Ikke lenge til hun er her nå :) <3
 
har vaska klæra ihvertfall :p skal bare få vaska kommoden så jeg får lakt de inni ;) ooog bilstolen å baby gymmen står klar :)
 
Back
Topp