Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig det blirDette har jeg fått opp foreløpig Koselig å se at babyens rom begynner å ligne mer og mer på et barnerom <3
Vis vedlegget 99162
Så koselige detaljer jeg har pgså babynest, men føler nesten det blir litt trangt og klumpete med dyne over der igjen? Hva tror du? Foreløpig har har jeg det i vugga i stua og tenker å bruke et lite ullteppe overFått på plass det meste av barnerommet så koselig å titte innom der nå. Begynner å bli veeeldig utålmodig, og vil gjerne se han snart Vis vedlegget 99294Vis vedlegget 99295Vis vedlegget 99296
Takk! ja, jeg tror også det kan bli litt klumpete. Har man en grei temperatur på rommet så bør vel kanskje et ullpledd holde? Jeg vet ikke, dette er første gang for meg så jeg må nok bare prøve meg frem! tror iallefall det er greit med et sånt nest, kan jo bruke det overalt Vugga di var så fin! Jeg har ikke noe vugge enda, men har fryktelig lyst på en.Så koselige detaljer jeg har pgså babynest, men føler nesten det blir litt trangt og klumpete med dyne over der igjen? Hva tror du? Foreløpig har har jeg det i vugga i stua og tenker å bruke et lite ullteppe over
Ja, det er sant I mitt tilfelle så er det mye skole som helst skulle vært unnagjort før lille kommer! Hadde vært deilig å bli helt ferdig så jeg kun kan konsentrere meg om babyen<3 Har termin 1 februar Hvis ho holdet seg inne frem til det så skal jeg klare å få levert bacheloroppgaven tror jeg!
Vis vedlegget 99629Da er vugga på soverommet redd opp<3 Har ikke termin før om to uker da, men er så koselig å ha litt klart
Så koselig det blir
Takk for det Har ikke så god konsentrasjon om dagen kjenner jeg Det meste av tanker går til lille i magen og fødselen<3 Hihi, så koselig! Du får legge ut nytt bilde senere da Her har vi satt av lørdag til å få gjort klart babyrommet, så jeg legger sikkert ut bilde i løpet av helgaAhh, ja det skjønner jeg Du får ha lykke til da. 1.februar er jo virkelig ikke lenge til. Krysser fingrene for at du får blitt ferdig med det du må bli ferdig med i hvert fall
Takk for det Har ikke så god konsentrasjon om dagen kjenner jeg Det meste av tanker går til lille i magen og fødselen<3 Hihi, så koselig! Du får legge ut nytt bilde senere da Her har vi satt av lørdag til å få gjort klart babyrommet, så jeg legger sikkert ut bilde i løpet av helga
Kjempekoselig! Likte spesielt de bittesmå søte skoene ved siden av skiltet! Også så koselig med det skiltet der det står "god natt min skatt"! Heldig liten jente som får det rommet der iallefall
Kjempekoselig! Likte spesielt de bittesmå søte skoene ved siden av skiltet! Også så koselig med det skiltet der det står "god natt min skatt"! Heldig liten jente som får det rommet der iallefall
Enig nei, nå er vi ikke langt unna! håper det skjer noe snart hehe.Tusen takk Er så koselig å gjøre istand rommet til lille bebisen Ikke lenge til hun er her nå <3
Enig nei, nå er vi ikke langt unna! håper det skjer noe snart hehe.
har vaska klæra ihvertfall skal bare få vaska kommoden så jeg får lakt de inni ooog bilstolen å baby gymmen står klar