Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg har jo en babybok fra da jeg var liten, og synes selv at det er kjempestas å se i den!
Fått på plass det meste av barnerommet så koselig å titte innom der nå. Begynner å bli veeeldig utålmodig, og vil gjerne se han snart Vis vedlegget 99294Vis vedlegget 99295Vis vedlegget 99296
Øker rier i intensitet ved ro, eller ved bevegelse?
Takk! veldig fornøyd med det altså, hun som lagde det er så flink! Lager mye søte babyting ogsåÅåå så koselig! Så utrolig fint babynest <3
Da jeg var hos jordmor forrige gang sa hun iallefall at aktivitet var bra for riene, for da (som jeg forsto det) ville riene komme tettere og kroppen ville gjøre seg klar for fødsel. Hun sa det aller viktigste var å; å få i seg næring, gå på do når man må (det hjelper også kroppen å komme ordentlig i gang), pusteteknikker og aktivitetØker rier i intensitet ved ro, eller ved bevegelse?
Takk! veldig fornøyd med det altså, hun som lagde det er så flink! Lager mye søte babyting også
Bevegelse.Øker rier i intensitet ved ro, eller ved bevegelse?
Wæææ:-O Da tror jeg at det var noe på gang igår, men det dabba av utover natten:-/Bevegelse.
Wæææ:-O Da tror jeg at det var noe på gang igår, men det dabba av utover natten:-/
Idag har det gått over til mer uregelmessig mensmurring igjen! Igår var det skikkelig vonde tak nederst i magen og ryggen som kan ganske regelmessig, for så å dabbe av utover natta! Kjedelig!Oi, så spennende Hvordan har du vært idag da?
Jeg gikk i gang den forrige fødselen min etter at det hadde lekket litt fostervann. Kunne ikke slutte å gå før riene var veldig sterke, for tok jeg pause stoppet det.Idag har det gått over til mer uregelmessig mensmurring igjen! Igår var det skikkelig vonde tak nederst i magen og ryggen som kan ganske regelmessig, for så å dabbe av utover natta! Kjedelig!
Idag har det gått over til mer uregelmessig mensmurring igjen! Igår var det skikkelig vonde tak nederst i magen og ryggen som kan ganske regelmessig, for så å dabbe av utover natta! Kjedelig!
Hørtes slitsomt ut! Her kommer det ganske sterkt og regelmessig når jeg er i bevegelse, men forsvinner nesten helt når jeg har hvilt litt! Kan jo være det bare er veldig mye nedpress?Jeg gikk i gang den forrige fødselen min etter at det hadde lekket litt fostervann. Kunne ikke slutte å gå før riene var veldig sterke, for tok jeg pause stoppet det.
Hohi, jeg hat egentlig ikke tid til å vente på at det skjer Har to uker igjen til termin og ALTFOR mye jeg må ordne og rekke før det! Samtidig så hadde det vært utrolig koselig om lille ville kommet nå da<3 Nå er siste vask med babyklær i maskinen, og vugga er akkurat redd opp!!Ahh okei... ja den er kjip tenker jeg. Nå nærmer det jo seg veldig, og da går man jo bare å venter på at det skal skje noe
Hohi, jeg hat egentlig ikke tid til å vente på at det skjer Har to uker igjen til termin og ALTFOR mye jeg må ordne og rekke før det! Samtidig så hadde det vært utrolig koselig om lille ville kommet nå da<3 Nå er siste vask med babyklær i maskinen, og vugga er akkurat redd opp!!
Ja, så deilig å være over uke 37 Når har du termin? Tror egentlig alle tinga jeg må rekke ikke blir så viktige alikevel hvis skatten kommer før uansett da men<3 Hihi, er bare så skummelt og uvirkelig at det er så kort tid igjen!Det er forståelig Ååå, så koselig! Det hadde ikke gjort noe for min del heller om jenta vår valgte å komme litt før Nå er vi kommet over den prematurgrensa, så nå er hun hjertelig velkommen når som helst <3
Ja, så deilig å være over uke 37 Når har du termin? Tror egentlig alle tinga jeg må rekke ikke blir så viktige alikevel hvis skatten kommer før uansett da men<3 Hihi, er bare så skummelt og uvirkelig at det er så kort tid igjen!
Ja, det er sant I mitt tilfelle så er det mye skole som helst skulle vært unnagjort før lille kommer! Hadde vært deilig å bli helt ferdig så jeg kun kan konsentrere meg om babyen<3 Har termin 1 februar Hvis ho holdet seg inne frem til det så skal jeg klare å få levert bacheloroppgaven tror jeg!Jeg har termin 12.februar..Du da? Mye kan ordnes etter at baby har kommet, så det stresser jeg ikke noe med. Men jeg gikk over termin med førstemann, så jeg håper bare jeg slipper det denne gangen, for den uka etter termin gikk fryyyyyktelig seint