Redebygging <3

Fått på plass det meste av barnerommet :D så koselig å titte innom der nå. Begynner å bli veeeldig utålmodig, og vil gjerne se han snart :p ImageUploadedByBV Forum1421528075.462393.jpgImageUploadedByBV Forum1421528085.156886.jpgImageUploadedByBV Forum1421528093.724555.jpg
 
Øker rier i intensitet ved ro, eller ved bevegelse?

Det er jeg egentlig ikke sikker på... Jeg har jo hørt at det å være i bevegelse, og som f.eks gå i trapper, gjøre husarbeid og det å ha sex kan bidra til at ting begynner å skje ;) Sist ble jeg satt igang, så jeg har ikke erfaring med hvordan ting starter når det skjer av seg selv :p
 
Øker rier i intensitet ved ro, eller ved bevegelse?
Da jeg var hos jordmor forrige gang sa hun iallefall at aktivitet var bra for riene, for da (som jeg forsto det) ville riene komme tettere og kroppen ville gjøre seg klar for fødsel. Hun sa det aller viktigste var å; å få i seg næring, gå på do når man må (det hjelper også kroppen å komme ordentlig i gang), pusteteknikker og aktivitet :)
 
Idag har det gått over til mer uregelmessig mensmurring igjen! Igår var det skikkelig vonde tak nederst i magen og ryggen som kan ganske regelmessig, for så å dabbe av utover natta! Kjedelig!
Jeg gikk i gang den forrige fødselen min etter at det hadde lekket litt fostervann. Kunne ikke slutte å gå før riene var veldig sterke, for tok jeg pause stoppet det.
 
Idag har det gått over til mer uregelmessig mensmurring igjen! Igår var det skikkelig vonde tak nederst i magen og ryggen som kan ganske regelmessig, for så å dabbe av utover natta! Kjedelig!

Ahh okei... ja den er kjip tenker jeg. Nå nærmer det jo seg veldig, og da går man jo bare å venter på at det skal skje noe :p
 
Jeg gikk i gang den forrige fødselen min etter at det hadde lekket litt fostervann. Kunne ikke slutte å gå før riene var veldig sterke, for tok jeg pause stoppet det.
Hørtes slitsomt ut!:p Her kommer det ganske sterkt og regelmessig når jeg er i bevegelse, men forsvinner nesten helt når jeg har hvilt litt! Kan jo være det bare er veldig mye nedpress?
 
Ahh okei... ja den er kjip tenker jeg. Nå nærmer det jo seg veldig, og da går man jo bare å venter på at det skal skje noe :p
Hohi, jeg hat egentlig ikke tid til å vente på at det skjer:p Har to uker igjen til termin og ALTFOR mye jeg må ordne og rekke før det! Samtidig så hadde det vært utrolig koselig om lille ville kommet nå da:)<3 Nå er siste vask med babyklær i maskinen, og vugga er akkurat redd opp!!
 
Hohi, jeg hat egentlig ikke tid til å vente på at det skjer:p Har to uker igjen til termin og ALTFOR mye jeg må ordne og rekke før det! Samtidig så hadde det vært utrolig koselig om lille ville kommet nå da:)<3 Nå er siste vask med babyklær i maskinen, og vugga er akkurat redd opp!!

Det er forståelig :) Ååå, så koselig! Det hadde ikke gjort noe for min del heller om jenta vår valgte å komme litt før ;) Nå er vi kommet over den prematurgrensa, så nå er hun hjertelig velkommen når som helst :D <3
 
Det er forståelig :) Ååå, så koselig! Det hadde ikke gjort noe for min del heller om jenta vår valgte å komme litt før ;) Nå er vi kommet over den prematurgrensa, så nå er hun hjertelig velkommen når som helst :D <3
Ja, så deilig å være over uke 37:) Når har du termin? Tror egentlig alle tinga jeg må rekke ikke blir så viktige alikevel hvis skatten kommer før uansett da men<3 Hihi, er bare så skummelt og uvirkelig at det er så kort tid igjen!
 
Ja, så deilig å være over uke 37:) Når har du termin? Tror egentlig alle tinga jeg må rekke ikke blir så viktige alikevel hvis skatten kommer før uansett da men<3 Hihi, er bare så skummelt og uvirkelig at det er så kort tid igjen!

Jeg har termin 12.februar..Du da? :) Mye kan ordnes etter at baby har kommet, så det stresser jeg ikke noe med. Men jeg gikk over termin med førstemann, så jeg håper bare jeg slipper det denne gangen, for den uka etter termin gikk fryyyyyktelig seint :p
 
Jeg har termin 12.februar..Du da? :) Mye kan ordnes etter at baby har kommet, så det stresser jeg ikke noe med. Men jeg gikk over termin med førstemann, så jeg håper bare jeg slipper det denne gangen, for den uka etter termin gikk fryyyyyktelig seint :p
Ja, det er sant:) I mitt tilfelle så er det mye skole som helst skulle vært unnagjort før lille kommer! Hadde vært deilig å bli helt ferdig så jeg kun kan konsentrere meg om babyen<3 Har termin 1 februar:) Hvis ho holdet seg inne frem til det så skal jeg klare å få levert bacheloroppgaven tror jeg!
 
Back
Topp