Sånn har jeg det også. Med to unger på 2 og 4 år, og når både jeg og mannen min er slitne, så blir det fort temmelig kaotisk, rotete og skittent i leiligheten. Mamman min er nok den eneste som kunne fått til å hjelpe meg, men hun bor litt unna. Dessuten ukependler hun etter at de har flyttet til en ny plass, så hun liker ikke så godt å dra bort i helgene.Skulle ynskje nokon i familien eller nokre vener spurde om dei kunne hjelpe meg med litt vasking..! Det er så mykje å gjere, men eg har ikkje krefter nok til alt :-( Og det er ikkje lett å spørje om hjelp sjølve.
Svigers kommer når permisjonen min starter, men de har ikke helse til å vaske her. Mulig de kan passe ungene litt så mannen min kan få vasket, men han har rimelig mye å gjøre med studiene sine fram til termin.
Jeg har sagt til han at jeg ønsker meg veldig at leiligheten blir støvsugd og vasket mens jeg er på sykehuset, sånn at jeg for en gangs skyld synes det er greit å få besøk av jordmor og helsesøster hjemme. Litt deilig å ikke styre seg bort på helsestasjonen første uka etter fødsel.