Jeg skrev hele fødselsdatoen, altså dag, mnd og årMan skal jo skrive “first name and date of birth” - litt teit spørsmål, men er det dag, mnd og år eller kun dag og mnd?
Betalte vel rett under 80krHva kostet det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skrev hele fødselsdatoen, altså dag, mnd og årMan skal jo skrive “first name and date of birth” - litt teit spørsmål, men er det dag, mnd og år eller kun dag og mnd?
Betalte vel rett under 80krHva kostet det?
Gøy! Håper det betyr noe! Lørdag satt jeg og så serie (The Rehearsal på HBO, anbefales!), så tankene var et helt annet sted - og plutselig så jeg en svarttrost i treet rett utenfor vinduet (tegnet mitt var svarte fugler!)Tenkte jeg kunne oppdatere litt på min reading for moro skyld
Hadde tankene helt på andre steder enn prøving i helga og glemte helt ut både mantra og firfisler. På mandag skrev jeg en førjulshilsen på FB og lette etter juletre-emojien. Bruker den en gang i året og husker aldri hvor den er, så bladde meg tradisjonen tro igjennom alle sidene med emojier. Selvfølgelig ser jeg en firfisle under dyrefanen, men tenker at det teller jo ikke. Vel, hvorfor ikke? tenker jeg i dag
Lurte på om EL var i helga, (skulle normalt sett hatt det), men hadde egentlig ikke så mange tegn på det. Siden søndag derimot har jeg hatt stikking og trykk på høyre side og lurer på om EL er forsinket. Håpe, håpe
Stilig! Nå krysser vi fingrene for at vi er på rett vei daGøy! Håper det betyr noe! Lørdag satt jeg og så serie (The Rehearsal på HBO, anbefales!), så tankene var et helt annet sted - og plutselig så jeg en svarttrost i treet rett utenfor vinduet (tegnet mitt var svarte fugler!)
Ble fristet til å prøve jeg også
Fikk desember og januar som måneder for unnfangelse eller fødsel. Neste el er i januar, så er jo lov å håpe.
Fikk jente på kjønn, og det hadde vært veldig fint siden jeg har gutt fra før.
Som tegn fikk jeg frosk, og det sykeste at 10 minutt før jeg fikk readingen ropte 3 åringen ut «se en frosk» når han så fantus og maskinene. Jeg kunne ikke se en frosk der på søppelbilen, men det var jo sykt tilfeldig at han sa det
Ser dårlig ut her og, spottingen er i gang så tr kommer nok i dag eller i morgenSer dårlig ut for at Ashlee får rett her altså - negativ test 13 dpo (ikm er en gang 16-18 dpo).
Mitt tegn er krabbe, igår gikk jeg i butikken også skulle jeg ned i en disk og lete etter noen varer.. der ligger det jammen fryste krabber
Jeg har fortsatt troen, og synes det er så gøy med slike spådommer..
Cd30 i dag, mens kan komme så seint som cd32 (dpo 17). Flere svarttrost utenfor vinduet (jeg skulle se «black birds»). I går under et nr 2-besøk kom litt rosa på papiret, jeg tenkte at jaja, det kommer mensen, men ikke noe mer har kommet foreløpig. Ikke testet noe mer siden fredag heller. Så lever fortsatt litt i håpet, men det er ikke så sterkt, og er forberedt på mens. Hva med dere andre?
Så vi er meget spenteGøy! Hva var din spådom, da?
Lever i håpet med deg, så lenge du ikke blør er det sjanse
Lite nytt her, ingen flere firfisler, aner ikke når EL dukker opp igjen eller om den har vært. På grunn av livshendelser den siste tiden har det blitt liten mulighet for aksjer, så håpet er smått for desember.
Ønsker deg masse lykke til!
Tok enda en ny reading, fra noen helt annen nå idag- bare for å se om de samsvarer
Forrige sa at januar og februar var viktige måneder, den jeg fikk idag sier graviditet innen 3mnd
Jeg håper de har rett altså!