Reading fra Etsy - har det stemt for noen?

Jeg tok en annen leverandør nå for moro skyld (var på tilbud for 30 kroner), og den sa unnfangelse/positiv test i mars/april (og det var det eneste den sa, ikke noe mer info som fra Ashlee). Så er veldig klar for at det er Ashlee som får rett her :woot:

Tenkte jeg kunne oppdatere litt på min reading for moro skyld :)
Hadde tankene helt på andre steder enn prøving i helga og glemte helt ut både mantra og firfisler. På mandag skrev jeg en førjulshilsen på FB og lette etter juletre-emojien. Bruker den en gang i året og husker aldri hvor den er, så bladde meg tradisjonen tro igjennom alle sidene med emojier. Selvfølgelig ser jeg en firfisle under dyrefanen, men tenker at det teller jo ikke. Vel, hvorfor ikke? tenker jeg i dag:shy::p

Lurte på om EL var i helga, (skulle normalt sett hatt det), men hadde egentlig ikke så mange tegn på det. Siden søndag derimot har jeg hatt stikking og trykk på høyre side og lurer på om EL er forsinket. Håpe, håpe:smiley-angelic001

Tenkte jeg kunne oppdatere litt på min reading for moro skyld :)
Hadde tankene helt på andre steder enn prøving i helga og glemte helt ut både mantra og firfisler. På mandag skrev jeg en førjulshilsen på FB og lette etter juletre-emojien. Bruker den en gang i året og husker aldri hvor den er, så bladde meg tradisjonen tro igjennom alle sidene med emojier. Selvfølgelig ser jeg en firfisle under dyrefanen, men tenker at det teller jo ikke. Vel, hvorfor ikke? tenker jeg i dag:shy::p

Lurte på om EL var i helga, (skulle normalt sett hatt det), men hadde egentlig ikke så mange tegn på det. Siden søndag derimot har jeg hatt stikking og trykk på høyre side og lurer på om EL er forsinket. Håpe, håpe:smiley-angelic001
Gøy! Håper det betyr noe! Lørdag satt jeg og så serie (The Rehearsal på HBO, anbefales!), så tankene var et helt annet sted - og plutselig så jeg en svarttrost i treet rett utenfor vinduet (tegnet mitt var svarte fugler!)

Gøy! Håper det betyr noe! Lørdag satt jeg og så serie (The Rehearsal på HBO, anbefales!), så tankene var et helt annet sted - og plutselig så jeg en svarttrost i treet rett utenfor vinduet (tegnet mitt var svarte fugler!)
Stilig! Nå krysser vi fingrene for at vi er på rett vei da :) :Heartred

Ble fristet til å prøve jeg også :)

Fikk desember og januar som måneder for unnfangelse eller fødsel. Neste el er i januar, så er jo lov å håpe.

Fikk jente på kjønn, og det hadde vært veldig fint siden jeg har gutt fra før.

Som tegn fikk jeg frosk, og det sykeste at 10 minutt før jeg fikk readingen ropte 3 åringen ut «se en frosk» når han så fantus og maskinene. Jeg kunne ikke se en frosk der på søppelbilen, men det var jo sykt tilfeldig at han sa det :p

Ble fristet til å prøve jeg også :)

Fikk desember og januar som måneder for unnfangelse eller fødsel. Neste el er i januar, så er jo lov å håpe.

Fikk jente på kjønn, og det hadde vært veldig fint siden jeg har gutt fra før.

Som tegn fikk jeg frosk, og det sykeste at 10 minutt før jeg fikk readingen ropte 3 åringen ut «se en frosk» når han så fantus og maskinene. Jeg kunne ikke se en frosk der på søppelbilen, men det var jo sykt tilfeldig at han sa det :p

Så artig at sønnen din ropte frosk rett før du fikk readingen :woot: I min skrev hun at jeg kunne se tegnet rett før eller etter at jeg hørte fra henne, det skjedde ikke meg, så nevnte det ikke i originalposten
Hvis det er noe i slikt så må jo dette være et kjempegodt tegn for deg:joyful: Gleder meg til å høre fortsettelsen på dette:Heartred

I begynnelsen av desember fikk vi positiv test, med termin 21.08.23. Dette er svaret jeg fikk fra Amanda Bury/Etsy 27.11.22 :happy: Mitt spørsmål var om vi klarte å bli gravide uten hjelp (ivf). Nå er vi det, uten ivf, men bruker støttemedisiner.
Screenshot_20221223_183242_Outlook.jpg

Cd30 i dag, mens kan komme så seint som cd32 (dpo 17). Flere svarttrost utenfor vinduet (jeg skulle se «black birds»). I går under et nr 2-besøk kom litt rosa på papiret, jeg tenkte at jaja, det kommer mensen, men ikke noe mer har kommet foreløpig. Ikke testet noe mer siden fredag heller. Så lever fortsatt litt i håpet, men det er ikke så sterkt, og er forberedt på mens. Hva med dere andre?

Cd30 i dag, mens kan komme så seint som cd32 (dpo 17). Flere svarttrost utenfor vinduet (jeg skulle se «black birds»). I går under et nr 2-besøk kom litt rosa på papiret, jeg tenkte at jaja, det kommer mensen, men ikke noe mer har kommet foreløpig. Ikke testet noe mer siden fredag heller. Så lever fortsatt litt i håpet, men det er ikke så sterkt, og er forberedt på mens. Hva med dere andre?

Lever i håpet med deg, så lenge du ikke blør er det sjanse :Heartbigred

Lite nytt her, ingen flere firfisler, aner ikke når EL dukker opp igjen eller om den har vært. På grunn av livshendelser den siste tiden har det blitt liten mulighet for aksjer, så håpet er smått for desember.

Ønsker deg masse lykke til!

Lever i håpet med deg, så lenge du ikke blør er det sjanse :Heartbigred

Lite nytt her, ingen flere firfisler, aner ikke når EL dukker opp igjen eller om den har vært. På grunn av livshendelser den siste tiden har det blitt liten mulighet for aksjer, så håpet er smått for desember.

Ønsker deg masse lykke til!

Takk! Skal oppdatere.

Tok enda en ny reading, fra noen helt annen nå idag- bare for å se om de samsvarer :nailbiting:
Forrige sa at januar og februar var viktige måneder, den jeg fikk idag sier graviditet innen 3mnd:dance018
Jeg håper de har rett altså!

Vedlegg

• FFFF0927-8116-45AD-8438-A870DFE3E4B1.jpeg
    FFFF0927-8116-45AD-8438-A870DFE3E4B1.jpeg
    268,6 KB · Visninger: 61
Hvis jeg blir gravid nå har jeg ordinær ul i april-mai. Har sett utrolig mye elefanter i det siste, og det har blitt pratet om elefanter rundt meg og av barna hær hjemme :knegg:
150EA054-98CE-4118-9297-C4535A9223FA.jpeg

Back
Topp