Reading fra Etsy - har det stemt for noen?

Vedlegg

• E36A70C0-8437-4E21-BC10-321D081B889E.png
    E36A70C0-8437-4E21-BC10-321D081B889E.png
    942,5 KB · Visninger: 71
Fikk svar at april-juni ble viktige måneder for meg. Er gravid nå,med termin i juni. Kanskje helt tilfeldig eller ikke:shy:har brukt samme som avbildet lenger oppe (Ashlee)

Brukte Ashlee i januar når jeg tok. Tenkte jeg skulle prøve nå, men tror hun tar feil for januar 24 er vi ikke prøvete lengre pga alder.
Synes hun gjorde lite ut av det på prisen :hilarious:
Selv om jeg absolutt ikke burde stresse med prøvinga :hilarious:

Vedlegg

• 384571B9-C1F2-4336-AE0D-6157E8F289E4.jpeg
    384571B9-C1F2-4336-AE0D-6157E8F289E4.jpeg
    397,8 KB · Visninger: 89
  • AC58784C-6985-4871-A49C-51C3CCC932D1.png
    AC58784C-6985-4871-A49C-51C3CCC932D1.png
    4,9 MB · Visninger: 92
Ser ikke ut til at det ble denne måneden det klaffet iallefall, som ventet (tr i dag). Det ville vært termin 2/8. så da er det bare å prøve igjen og se om august/september slår til!

Ser ikke ut til at det ble denne måneden det klaffet iallefall, som ventet (tr i dag). Det ville vært termin 2/8. så da er det bare å prøve igjen og se om august/september slår til!
Jeg fikk også august september, ble ikke gravid i august eller september, så blir med denne og neste syklus om hun skal treffe ☺️ tvi tvi ☺️

Jeg fikk også riktig måned, august/september. Fikk positiv graviditetstest i august. Fikk solsikker som et tegn, og så mye solsikker, men ble spådd feil kjønn! :)

Jeg bestilte fra Ashlee i starten av august, da hadde vi nettopp bestemt oss for å ta ut spiralen i slutten av sept og begynne prøvingen mot slutten av året.
Jeg fikk november-desember som mnd, gutt som kjønn og løver som mitt tegn.
Har aldri vært en som har trodd på slik men krysser fingrene for at jeg ser mange løver fremover og at det blir klaff:smiley-angelic001

Ja, da blir det jo spennende! Som sagt var min «spådom» august/september, og om det klaffer nå blir termin 5. september, ifølge terminkalkulatoren på nhi.no. Svarte fugler har det vært plenty av. Fikk positiv el test i går, og tror egentlig at el skjedde i går pga smerter, men det vet man jo aldri når man ikke temper, kan også være i dag. «Leveranse» torsdag morgen og i kveld (får ikke til mer pga krasjende jobbskjema). Håper det holder, tar i mot alt av babystøv som folk har å avse :gen014 Hadde vært gøy om hun fikk rett, men det ville vel være for godt til å være sant ….

Jeg bestilte fra Ashlee i starten av august, da hadde vi nettopp bestemt oss for å ta ut spiralen i slutten av sept og begynne prøvingen mot slutten av året.
Jeg fikk november-desember som mnd, gutt som kjønn og løver som mitt tegn.
Har aldri vært en som har trodd på slik men krysser fingrene for at jeg ser mange løver fremover og at det blir klaff:smiley-angelic001
Hva er status? :nailbiting:

Oioi! Spennede! Da ligger vi ganske så nøyaktig likt an! Jeg har laaaaaang lutealfase (16 dager), så blir en stund til jeg får vite status …
Er ikke helt sikker på lutealfasen da dette bare er første pp og andre syklus etter spiraluttak og jeg husker ikke siden før svangerskapene, men i følge appene har jeg IKM 25.12:santa
Hvordan ligger du an?

Back
Topp