Hvem brukte du?Forrige gang jeg gjorde dette, fikk jeg oktober/november. Nå fikk jeg november/desember. Hadde vært gøy om november var tidenes måned
Så forresten en død mus på jobb i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvem brukte du?Forrige gang jeg gjorde dette, fikk jeg oktober/november. Nå fikk jeg november/desember. Hadde vært gøy om november var tidenes måned
Så forresten en død mus på jobb i dag
Brukte denneHvem brukte du?
Jeg fikk også august september, ble ikke gravid i august eller september, så blir med denne og neste syklus om hun skal treffe tvi tviSer ikke ut til at det ble denne måneden det klaffet iallefall, som ventet (tr i dag). Det ville vært termin 2/8. så da er det bare å prøve igjen og se om august/september slår til!
Samme til deg! Hvor er du hen i løypa?Jeg fikk også august september, ble ikke gravid i august eller september, så blir med denne og neste syklus om hun skal treffe tvi tvi
Jeg er vel sånn ca 7 dpo i dag venter på denna positive testen daSamme til deg! Hvor er du hen i løypa?
Aha! Da er det fortsatt plenty med håp!!!!Jeg er vel sånn ca 7 dpo i dag venter på denna positive testen da
Hva er status?Jeg bestilte fra Ashlee i starten av august, da hadde vi nettopp bestemt oss for å ta ut spiralen i slutten av sept og begynne prøvingen mot slutten av året.
Jeg fikk november-desember som mnd, gutt som kjønn og løver som mitt tegn.
Har aldri vært en som har trodd på slik men krysser fingrene for at jeg ser mange løver fremover og at det blir klaff
Har ikke sett noen løver enda, ikke som jeg har lagt til merke hvertfall. Men el er i dag, så veldig spent på dagene framoverHva er status?
Oioi! Spennede! Da ligger vi ganske så nøyaktig likt an! Jeg har laaaaaang lutealfase (16 dager), så blir en stund til jeg får vite status …Har ikke sett noen løver enda, ikke som jeg har lagt til merke hvertfall. Men el er i dag, så veldig spent på dagene framover
Er ikke helt sikker på lutealfasen da dette bare er første pp og andre syklus etter spiraluttak og jeg husker ikke siden før svangerskapene, men i følge appene har jeg IKM 25.12Oioi! Spennede! Da ligger vi ganske så nøyaktig likt an! Jeg har laaaaaang lutealfase (16 dager), så blir en stund til jeg får vite status …
Spennende! Da er vi jo ganske likt ja! Har du noen tanker om testestart eller testdato?Ja, det der kan være litt hopp og sprett når man nettopp har slutta på prevensjon … Appen mener 26/12 på meg! Positiv el test i går.