Reading fra Etsy - har det stemt for noen?

Kjøpte en reading mest for gøy/motivasjon da jeg hadde min andre kjemiske i januar. Akkurat da føltes april/mai lenge til :laughing002 Er gravid i uke 5 i dag og håper det holder hele veien denne ganga!
Ble gravid på EL i april og fant ut i begynnelsen av mai, så den delen av min reading er foreløpig spot on :nailbiting:
Resten av tingene som kjønn og viktige datoer gjenstår å se om hun traff på :hilarious:
Screenshot_20240511.jpg

Gratulerer til deg❤️
Så utrolig herlig at du er gravid og så artig at marihøner dukket opp igjen :D Blir spennende å se om det blir rett kjønn og nå da:Heartblue:Heartpink
Jeg ble foresten spådd gutt og de trodde det blir en lillebror på oul.
Tusen takk❤️ jaa, de marihønene har vært med hele veien :hilarious:
Jaa, håper det blir en jente som antydet, det hadde vært koselig:love017
Veldig gøy at det muligens blir en lillebror da:Heartblue

Tusen takk❤️ jaa, de marihønene har vært med hele veien :hilarious:
Jaa, håper det blir en jente som antydet, det hadde vært koselig:love017
Veldig gøy at det muligens blir en lillebror da:Heartblue
Tusen takk :Heartblue:joyful:
Håper på jente for deg:Heartpink
Vi fikk høre jente på ul med forrige, men det viste seg å være en gutt så vi holder alle muligheter åpne enn så lenge:hilarious:

Tusen takk :Heartblue:joyful:
Håper på jente for deg:Heartpink
Vi fikk høre jente på ul med forrige, men det viste seg å være en gutt så vi holder alle muligheter åpne enn så lenge:hilarious:
Jaa, mener å huske å ha lest det i dagboken din ja:angelic::hilarious: De kan vell alltids ta feil, hun sa til oss at vi ikke måtte male rommet rosa enda, så jeg utelukker ikke at de kan si noe annet på neste ultralyd! :hilarious:

Jaa, mener å huske å ha lest det i dagboken din ja:angelic::hilarious: De kan vell alltids ta feil, hun sa til oss at vi ikke måtte male rommet rosa enda, så jeg utelukker ikke at de kan si noe annet på neste ultralyd! :hilarious:
Stemmer det ja:hilarious:
Blir spennende å se når dere skal på ultralyd❤️

Bestilte en reading jeg å, klarte jo ikke la vær! Hos meg sa den juni-juli, pokker! Jeg er nå 5 dpo og håpa så inderlig at dette var syklusen for oss haha! Den sa også jente, men jeg håper også inderlig på gutt da vi har 2 jenter fra tidligere hehe

Jeg fikk juli-august som måneder. Jente. Og så var elefanter noe jeg ville se mye av rundt den tiden jeg blir gravid. Måtte le, for elefanter er overalt grunnet kjæresten.. ikke at han er en elefant:hilarious: Men er noe som gjør at han har mye elefanter. Kan ikke si det for da forsvinner anonymiteten.... så om det kommer enda mer elefanter så vet jeg ikke hva jeg gjør :hilarious:

Hadde en reading i februar, da sa hun jente, det stemmer, men hun sa også jeg ble gravid "after seven months", positiv test kom 02.02.24 og var altså gravid da jeg ble lest og har termin 16 oktober. :Heartpink

Måtte prøve meg jeg også :D

Fikk oktober-november, og skulle få en jente. Roser var det jeg ville se mye av. Fikk noen datoer også.

Tror nok ikke det vil stemme for meg. Siden jeg er 43 år, snart 44 så kommer nok vi til å gi oss med prøvingen om noen mnd hvis jeg ikke blir gravid før det :)

Men var gøy å se hva hun skrev da :)

Back
Topp