Reading fra Etsy - har det stemt for noen?

Får håpe det går fint altså . Jeg må først bli gravid igjen , men jeg gruer meg til ul fordi det to ganger har hvert noe galt . Sost var det fint i uke 8 , men uke 12 var det stoppet i uke 8 . Men har bestemt meg for å ta ul i uke 9 siden begge de to gangene stoppet det i uke 8 . Eller så spør jeg legen om ul på kontroll før det , bare for å se at det er hjerteslag .
Det høres veldig lurt ut, det er betryggende for deg :Heartred Det er fint med en plan! Gjør det du trenger for å føle deg trygg :Heartred

Mai-juni skulle være månedene, det var jo fryktelig lenge til da..
skulle se pingvin.

Jeg prøvde dette i sommer bare på gøy, gikk på ppiller og har ikke prøvd, visste ikke om vi noen gang skulle ha flere heller! Fikk desember som viktig mnd, og 3 desember tok jeg en test pga mange symptomer, den var positiv!!

Velger å legge innlegget mitt skjult, da jeg synes folk må få velge om de vil lese eller ikke. Her er da mine tanker om disse som tar seg betalt for å spå folk.
Kan være lurt å hoppe over hvis man ikke vil vite hvorfor treffprosenten kan virke høy..

Det skal vanskelig gjøres at de bommer da virker det som.. altså hvis de sier "Juni/Juli skjer det ett eller annet.. unnfangelse/termin/ultralyd/positiv test eller noe sånn" ja da har de jo dekka nesten hele linja.. blir du gravid i januar vil du jo da få ordinær ul i Juni. Februar ordinær ul juli. Mars OTUL juni, april OTUL juli. Mai positiv test juni, juni positiv juli pluss unnfangelse juni. Juli -unfangelse.. August er et unntak, med mindre man havner på overtid og føder juni. September termin juni, oktober termin juli. November og desember er også unntak, med mindre baby blir prematur..

Så, de gir folk 2 måneder, med veldig stor åpenhet om nøyaktig hva som kommer til å skje, og har dermed egentlig sikret seg ganske stort spekter på når ting kan skje.. Blir vel ca 75% sannsynlig å treffe på noe

Jeg gjorde det, mest for gøy.
Dyret jeg fikk så jeg plutselig masse av (men det er jo fordi man ser etter det i underbevisstheten tenker jeg)
Datoene har ikke stemt til nå.
Månedene jeg fikk, håper jeg ikke stemmer (mai/juni) har termin i august

Jeg gjorde det, mest for gøy.
Dyret jeg fikk så jeg plutselig masse av (men det er jo fordi man ser etter det i underbevisstheten tenker jeg)
Datoene har ikke stemt til nå.
Månedene jeg fikk, håper jeg ikke stemmer (mai/juni) har termin i august
Samme her gjorde det for gøy , kosta 60 eller 80 kr . Men skjønner at mange i en sårbar gruppe kan bli lurt for mange tusen . For man er jo også litt sårbar i prøvetiden eller etter SA/MA osv . Men sånn er det med alle synske , de helgarderer seg . Men litt artig lell .

En skolevenninde av meg tok en spå runde uten info med kort . Vi gikk vel i 10 klasse . Hun fikk opp at hun skulle flytte utenlands i fem år og at hun hadde en bror osv . Hun endte opp i Australia i fem år noen år senere og har en bror osv .

Velger å legge innlegget mitt skjult, da jeg synes folk må få velge om de vil lese eller ikke. Her er da mine tanker om disse som tar seg betalt for å spå folk.
Kan være lurt å hoppe over hvis man ikke vil vite hvorfor treffprosenten kan virke høy..

Det skal vanskelig gjøres at de bommer da virker det som.. altså hvis de sier "Juni/Juli skjer det ett eller annet.. unnfangelse/termin/ultralyd/positiv test eller noe sånn" ja da har de jo dekka nesten hele linja.. blir du gravid i januar vil du jo da få ordinær ul i Juni. Februar ordinær ul juli. Mars OTUL juni, april OTUL juli. Mai positiv test juni, juni positiv juli pluss unnfangelse juni. Juli -unfangelse.. August er et unntak, med mindre man havner på overtid og føder juni. September termin juni, oktober termin juli. November og desember er også unntak, med mindre baby blir prematur..

Så, de gir folk 2 måneder, med veldig stor åpenhet om nøyaktig hva som kommer til å skje, og har dermed egentlig sikret seg ganske stort spekter på når ting kan skje.. Blir vel ca 75% sannsynlig å treffe på noe
Lurer mest på hvordan du fikk til å legge det skjult jeg????

Lurer mest på hvordan du fikk til å legge det skjult jeg????
Trykker på de 3 prikkene rett etter kursiv knappen så legger den inn "[ ISPOILER] [ /ISPOILER]" uten mellomrom etter [, og da blir det du skriver mellom der skjult ;)
1702559465358.png

1000008370.jpg
Jeg ble spådd til aug/sept, og er nå gravid med termin tidlig i sept. Litt kult da!

Hun har også spådd kjønn, litt gøy hvis det også stemmer da.

Fikk april/mai i våres, mens termin er juni mens ble flytta på oul til mai gitt! Ble spådd jente, men kommer en gutt :hilarious:

Måtte stikke innom tråden her igjen da jeg kom til å tenke på spådommen jeg kjøpte tilbake i 2022.
Jeg fikk desember/januar som viktige måneder og den stemte jo på et vis sist graviditet hvor termin var januar. Mistet jo i juli desverre, men er nettopp blitt gravid igjen. Og igjen skriver vi januar, så dobbelt opp for min del:hilarious:
Strategisk gjettning eller ikke så synes jeg sånt som dette er spennende:joyful: Meen firfisler har jeg ikke sett mye til:laughing002

for ett år siden prøvde jeg det her , fikk mai trodde da at mai 2023 skulle være noe …det er en forbindelse i 24 mnd med disse tarot korta .. også måtte jeg bla for å finne igjen min mld :nailbiting: Fra henne og idag fikk jeg bekrefta gravid hos lege og digital hjemme og se på datoen :laughing021var litt pussig

Vedlegg

• IMG_7067.jpeg
    IMG_7067.jpeg
    316,6 KB · Visninger: 48
for ett år siden prøvde jeg det her , fikk mai trodde da at mai 2023 skulle være noe …det er en forbindelse i 24 mnd med disse tarot korta .. også måtte jeg bla for å finne igjen min mld :nailbiting: Fra henne og idag fikk jeg bekrefta gravid hos lege og digital hjemme og se på datoen :laughing021var litt pussig
Gratulerer så masse:love017 Så artig at spådommen slo til et år etter:D

Gratulerer så masse:love017 Så artig at spådommen slo til et år etter:D
Ja for jeg ble gravid i fjor i starten på juni , men trodde kanskje at egget var sluppet i mai så det lå noe i det . Eller at jeg fødte for tidlig . Men mistet i ma og mai gikk og nå kom den jammen igjen og det har ikke gått 24 mnd .

Fikk spådd i oktober- 22 at november-desember var signifikante måneder for min del. Nå i år 2 år etter ble jeg endelig gravid med termin i november :hilarious:Jeg skulle se etter marihøner, det har jeg sett mye av i hele fjor og trodde jeg koms til å bli gravid hver gang hehe, men det var nok bare underbevisstheten. Det som var litt gøy nå var at i februar når jeg hadde egginnsett, så fant venninna mi en marihøne inne i huset sitt. Sannsynligheten for å finne en marihøne på den tiden er jo ikke såå stor da, og at hun sendte bilde av den til meg er jo litt morsomt, men kan jo fortsatt bare være en tilfeldighet! Hun spådde også jentebaby, og har fått antydet jente på ultralyd frem til nå:bag:

Fikk spådd i oktober- 22 at november-desember var signifikante måneder for min del. Nå i år 2 år etter ble jeg endelig gravid med termin i november :hilarious:Jeg skulle se etter marihøner, det har jeg sett mye av i hele fjor og trodde jeg koms til å bli gravid hver gang hehe, men det var nok bare underbevisstheten. Det som var litt gøy nå var at i februar når jeg hadde egginnsett, så fant venninna mi en marihøne inne i huset sitt. Sannsynligheten for å finne en marihøne på den tiden er jo ikke såå stor da, og at hun sendte bilde av den til meg er jo litt morsomt, men kan jo fortsatt bare være en tilfeldighet! Hun spådde også jentebaby, og har fått antydet jente på ultralyd frem til nå:bag:
Gratulerer til deg❤️
Så utrolig herlig at du er gravid og så artig at marihøner dukket opp igjen :D Blir spennende å se om det blir rett kjønn og nå da:Heartblue:Heartpink
Jeg ble foresten spådd gutt og de trodde det blir en lillebror på oul.

Måtte prøve jeg også :hilarious: prøvde både den det var link til, men også en annen! Føler kanskje mest «tillit» til den andre:laughing002 så legger ved den:shy:
IMG_4233.jpeg

Back
Topp