Jeg har prøvd, så får vi se hva hun sier Jeg som tenkte at jeg egentlig ikke ville vite til eller fra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sofia het hun . Jeg skal se hva jeg finner igjen . Kan legge ut det hun skrev til meg . Jeg sendte kun et bilde av meg selv og skrev navnet mitt og alderen mener jegHvem brukte du?
Jeg la ut det Sofia skrev til meg og ble gravid på eggløsnings dag i juni Jeg gikk inn via linken her på siden .Er det noen som har mer oppdatering her? Som har brukt den linken fra Etzy? Hadde vært kjekt å høre fra dere som gjerne hadde prøvd en stund for så å få positiv test etter å ha fått Reading.
Det blir spennende , veldig overrasket selvNå har jeg fått svar og månedene jeg fikk var august/september for enten unnfangelse eller babyfødsel. Hun tror det sammen som mannen min, at vi får en jente. Veldig spennende! Tegnet jeg skulle få elefanter Fikk også en haug med tall. Det morsomme er at jeg selv har september i hodet, enten for unnfangelse (kanskje noe optimistisk) eller for fødsel
Edit: de første symptomene mine ville være oppblåsthet, fatigue og "light cramping"- helt vanlig symptomer på mensen for min del
Ble ikke gravid på mai/juni syklusen, men er gravid nå og har termin i slutten av april. Får se om det blir en baby eller ikkeAltså damer..... jeg tok en også for morro skyld. Liten sjanse for graviditet uten IVF her altså. Men jeg fikk mai/juni, gutt og ulv som tegn. Tenkte at ja ikke sant, hva er sjansen for å se ulv. Men jo da, for 2 dager siden så jeg ulv. Og i dag fikk jeg positiv el test. Veldig spent på om jeg blir gravid nå.
Jeg har og fått aug/sept, nå får vi se daNå har jeg fått svar og månedene jeg fikk var august/september for enten unnfangelse eller babyfødsel. Hun tror det sammen som mannen min, at vi får en jente. Veldig spennende! Tegnet jeg skulle få elefanter Fikk også en haug med tall. Det morsomme er at jeg selv har september i hodet, enten for unnfangelse (kanskje noe optimistisk) eller for fødsel
Edit: de første symptomene mine ville være oppblåsthet, fatigue og "light cramping"- helt vanlig symptomer på mensen for min del
Jeg syns det er litt spennende, og på fredag så jeg en elefantfigur i bakgrunnen på et tvprogramJeg har og fått aug/sept, nå får vi se da
Jeg fikk sommerfugler, og jeg har den siste uka sett maaange! Til og med en sommerfugl-larveJeg syns det er litt spennende, og på fredag så jeg en elefantfigur i bakgrunnen på et tvprogram
Så gøy!!Jeg fikk sommerfugler, og jeg har den siste uka sett maaange! Til og med en sommerfugl-larve
Så vondt å lese Det er spennende med prøving, men det må være vondt å miste gang på gangHvordan har det gått for dere som har sendt inn ? Det stemte forsovidt for meg, men mista . Så ble jeg gravid igjen og de samme tallene og månedene stemte da også , men mista i MA igjen . Så vet ikke om jeg skal prøve igjen , eller bare gi f … men det er jo litt spennende i prøveperioden også …
Ja det er utrolig kjipt , hvertfall når det har sitti hver gang før . Sykehuset sa vi var Max uheldig som mista i MA to ganger på rad . Så vi prøver igjen , pakket nettop ut 20 make sure tester fra posten hahaha . Må bli ferdig å blø først så kan vi pule igjen Hvordan går det med deg ?Så vondt å lese Det er spennende med prøving, men det må være vondt å miste gang på gang
Haha! Ja, pøka på! Jeg er 100% sykemeldt pga formen og juger til alle som spør om hvorfor Er 8+4 og har en ultralyd 9+6. Om alt ser bra ut da forteller vi det til barna våre og etterhvert svigerfamilien. Jeg gleder meg enormt til ultralyd, forhåpentligvis få bekreftet at alt er bra. Jeg har hatt mye "cramps" som hun tarotleseren spådde, det er jo interessant.Ja det er utrolig kjipt , hvertfall når det har sitti hver gang før . Sykehuset sa vi var Max uheldig som mista i MA to ganger på rad . Så vi prøver igjen , pakket nettop ut 20 make sure tester fra posten hahaha . Må bli ferdig å blø først så kan vi pule igjen Hvordan går det med deg ?
Får håpe det går fint altså . Jeg må først bli gravid igjen , men jeg gruer meg til ul fordi det to ganger har hvert noe galt . Sost var det fint i uke 8 , men uke 12 var det stoppet i uke 8 . Men har bestemt meg for å ta ul i uke 9 siden begge de to gangene stoppet det i uke 8 . Eller så spør jeg legen om ul på kontroll før det , bare for å se at det er hjerteslag .Haha! Ja, pøka på! Jeg er 100% sykemeldt pga formen og juger til alle som spør om hvorfor Er 8+4 og har en ultralyd 9+6. Om alt ser bra ut da forteller vi det til barna våre og etterhvert svigerfamilien. Jeg gleder meg enormt til ultralyd, forhåpentligvis få bekreftet at alt er bra. Jeg har hatt mye "cramps" som hun tarotleseren spådde, det er jo interessant.