Reading fra Etsy - har det stemt for noen?

Jeg har prøvd, så får vi se hva hun sier :cool01 Jeg som tenkte at jeg egentlig ikke ville vite til eller fra :knegg:

Hvem brukte du? :)
Sofia het hun . Jeg skal se hva jeg finner igjen . Kan legge ut det hun skrev til meg . Jeg sendte kun et bilde av meg selv og skrev navnet mitt og alderen mener jeg

Vedlegg

• IMG_4284.jpeg
    IMG_4284.jpeg
    769,7 KB · Visninger: 85
  • IMG_4283.jpeg
    IMG_4283.jpeg
    541,6 KB · Visninger: 86
  • IMG_4282.jpeg
    IMG_4282.jpeg
    301,1 KB · Visninger: 84
Er det noen som har mer oppdatering her? Som har brukt den linken fra Etzy? Hadde vært kjekt å høre fra dere som gjerne hadde prøvd en stund for så å få positiv test etter å ha fått Reading.
Jeg la ut det Sofia skrev til meg og ble gravid på eggløsnings dag i juni :) Jeg gikk inn via linken her på siden .

Nå har jeg fått svar og månedene jeg fikk var august/september for enten unnfangelse eller babyfødsel. Hun tror det sammen som mannen min, at vi får en jente. Veldig spennende! Tegnet jeg skulle få elefanter :smiley-ashamed004 Fikk også en haug med tall. Det morsomme er at jeg selv har september i hodet, enten for unnfangelse (kanskje noe optimistisk) eller for fødsel :love017

Edit: de første symptomene mine ville være oppblåsthet, fatigue og "light cramping"- helt vanlig symptomer på mensen for min del :laughing005

Last edited:
Nå har jeg fått svar og månedene jeg fikk var august/september for enten unnfangelse eller babyfødsel. Hun tror det sammen som mannen min, at vi får en jente. Veldig spennende! Tegnet jeg skulle få elefanter :smiley-ashamed004 Fikk også en haug med tall. Det morsomme er at jeg selv har september i hodet, enten for unnfangelse (kanskje noe optimistisk) eller for fødsel :love017

Edit: de første symptomene mine ville være oppblåsthet, fatigue og "light cramping"- helt vanlig symptomer på mensen for min del :laughing005
Det blir spennende , veldig overrasket selv :Heartred

Altså damer..... jeg tok en også for morro skyld. Liten sjanse for graviditet uten IVF her altså. Men jeg fikk mai/juni, gutt og ulv som tegn. Tenkte at ja ikke sant, hva er sjansen for å se ulv. Men jo da, for 2 dager siden så jeg ulv. Og i dag fikk jeg positiv el test. Veldig spent på om jeg blir gravid nå.
Ble ikke gravid på mai/juni syklusen, men er gravid nå og har termin i slutten av april. Får se om det blir en baby eller ikke

Jeg har og fått aug/sept, nå får vi se da :dance018

Jeg skulle få unnfangelse, positiv test eller termin eller ultralyd eller noe i august/september. Jeg er nok ikke gravid nå, så om det ikke klaffer neste pp får jeg sikte meg inn på termin i august/september da :smiley-ashamed004 Klart, hun sa ikke hvilket år..

Hvordan har det gått for dere som har sendt inn ? Det stemte forsovidt for meg, men mista . Så ble jeg gravid igjen og de samme tallene og månedene stemte da også , men mista i MA igjen . Så vet ikke om jeg skal prøve igjen , eller bare gi f … men det er jo litt spennende i prøveperioden også … :hello2

Sendte inn i april, kun for gøy og siden vi visste vi ville starte prøvingen i løpet av året.

Fikk svar at juli eller august «er måneden».

Da juli og august kom var jeg fortsatt ikke klar for å sette i gang med prøving ettersom jeg fikk et spennende prosjekt på jobben som krevde all min fokus.

Hadde eggløsning 23/10. Tenkte også vi skulle hoppe over denne perioden, og hadde samleie kun dagen etterpå.

Og vips - om alt går fint føder jeg i juli <3
En «baby boy» stod det<3 så vi får se!

Det stemte for meg, jeg ble gravid i september! Første syklusdag var 9. September og jeg fikk positiv test 1. Oktober, 8 dpo

Hvordan har det gått for dere som har sendt inn ? Det stemte forsovidt for meg, men mista . Så ble jeg gravid igjen og de samme tallene og månedene stemte da også , men mista i MA igjen . Så vet ikke om jeg skal prøve igjen , eller bare gi f … men det er jo litt spennende i prøveperioden også … :hello2
Så vondt å lese :Heartred Det er spennende med prøving, men det må være vondt å miste gang på gang

Så vondt å lese :Heartred Det er spennende med prøving, men det må være vondt å miste gang på gang
Ja det er utrolig kjipt , hvertfall når det har sitti hver gang før . Sykehuset sa vi var Max uheldig som mista i MA to ganger på rad . Så vi prøver igjen , pakket nettop ut 20 make sure tester fra posten hahaha . Må bli ferdig å blø først så kan vi pule igjen :hello2 :laughing002 Hvordan går det med deg ?

Ja det er utrolig kjipt , hvertfall når det har sitti hver gang før . Sykehuset sa vi var Max uheldig som mista i MA to ganger på rad . Så vi prøver igjen , pakket nettop ut 20 make sure tester fra posten hahaha . Må bli ferdig å blø først så kan vi pule igjen :hello2 :laughing002 Hvordan går det med deg ?
Haha! Ja, pøka på! Jeg er 100% sykemeldt pga formen og juger til alle som spør om hvorfor :smiley-ashamed004 :hilarious: Er 8+4 og har en ultralyd 9+6. Om alt ser bra ut da forteller vi det til barna våre og etterhvert svigerfamilien. Jeg gleder meg enormt til ultralyd, forhåpentligvis få bekreftet at alt er bra. Jeg har hatt mye "cramps" som hun tarotleseren spådde, det er jo interessant.

Haha! Ja, pøka på! Jeg er 100% sykemeldt pga formen og juger til alle som spør om hvorfor :smiley-ashamed004 :hilarious: Er 8+4 og har en ultralyd 9+6. Om alt ser bra ut da forteller vi det til barna våre og etterhvert svigerfamilien. Jeg gleder meg enormt til ultralyd, forhåpentligvis få bekreftet at alt er bra. Jeg har hatt mye "cramps" som hun tarotleseren spådde, det er jo interessant.
Får håpe det går fint altså . Jeg må først bli gravid igjen , men jeg gruer meg til ul fordi det to ganger har hvert noe galt . Sost var det fint i uke 8 , men uke 12 var det stoppet i uke 8 . Men har bestemt meg for å ta ul i uke 9 siden begge de to gangene stoppet det i uke 8 . Eller så spør jeg legen om ul på kontroll før det , bare for å se at det er hjerteslag .

Back
Topp