Reading fra Etsy - har det stemt for noen?

Noen flere som har fått svar og vil dele? :Heartpink
Venter spent fikk mai juni . Så håper på unnfangelse . Ellers var det stikking og tåke syn som beskjed , stikkinger har jeg hatt for noen dager siden . Tåkesyn tja er mye slapp og blir fort svimmel om dagen . Ikke minst tryna jeg på meg en kul så jeg ble helt ør . Skal ha IKM fredag 19 mai ich . Er første mens etter MA så den kan nok være ustabil .

Hei igjen her inne :)
Tenkte jeg ville oppdatere om hvordan det har gått med readingen min som jeg fikk fra Ashlee i desember.

En liten oppsummering: ble spådd desember-januar som viktige mndr. Hun så en sønn. Firfisle var tegnet mitt.

Jeg er nå gravid med termin i januar, kjønnet må vi jo vente litt på, men jeg så ingen firfisler rundt unnfangelsen eller rundt positiv test. Derimot så jeg noen, (på tv) rundt den tida jeg klarte å slappe av med prøvingen og virkelig legge sa-en bak meg.

Vil absolutt anbefale dette, skikkelig morro:D

Jeg kan også oppdatere!!

Fikk spådd november-desember. Gravid i januar (men siste mens var i desember om vi skal legge godviljen litt til):cool: Hun sa gutt, og tegnet var gule blomster. Har sett sååå mye gule blomster fra jeg fikk meldingen fra henne:hilarious: ser dem fremdeles, haha. Ellers venter jeg ei jente, så det var jo ikke riktig.

Hei igjen her inne :)
Tenkte jeg ville oppdatere om hvordan det har gått med readingen min som jeg fikk fra Ashlee i desember.

En liten oppsummering: ble spådd desember-januar som viktige mndr. Hun så en sønn. Firfisle var tegnet mitt.

Jeg er nå gravid med termin i januar, kjønnet må vi jo vente litt på, men jeg så ingen firfisler rundt unnfangelsen eller rundt positiv test. Derimot så jeg noen, (på tv) rundt den tida jeg klarte å slappe av med prøvingen og virkelig legge sa-en bak meg.

Vil absolutt anbefale dette, skikkelig morro:D
Så spennende! Jeg fikk mai/juni så håper at det sitter nå! Da skal jeg gi ashlee en skikkelig god vurdering, for at dette går på egenhånd i vente på ivf er det ganske liten sjangs for.
Men har en fin temp chart på gang så lov å håpe! :love7

Så spennende! Jeg fikk mai/juni så håper at det sitter nå! Da skal jeg gi ashlee en skikkelig god vurdering, for at dette går på egenhånd i vente på ivf er det ganske liten sjangs for.
Men har en fin temp chart på gang så lov å håpe! :love7

Det blir spennende framover for deg nå da :D Lykke til:love017
Det har jo stemt for mange virker det som. Skikkelig merkelig, litt mystisk og veldig artig i alle tilfelle:joyful:
Var inne og skrev en personlig oppdatering til Ashlee og skal gi henne fin anmeldelse når jeg får tid.

Det blir spennende framover for deg nå da :D Lykke til:love017
Det har jo stemt for mange virker det som. Skikkelig merkelig, litt mystisk og veldig artig i alle tilfelle:joyful:
Var inne og skrev en personlig oppdatering til Ashlee og skal gi henne fin anmeldelse når jeg får tid.
Ja. Så har jo litt høyere håp nå da :bag: Tusen takk:Heartred

Fikk mai-juni første gangen jeg tok. Ble gravid da i juni, men mistet. Tok ny i høst og fikk april-mai og fikk i dag positiv test :Heartbigred
Fikk gutt opp, men håper på en til jente:dummy1:

wow så mange positive svar . Ser de fleste har ashley. Jeg trodde jeg fikk henne , men hun skrev sophie. Håper hun har rett :p

Da fikk jeg svar på min lesning! Blir spennende å se om noe av det kommer til å stemme.

Viktige datoer: Juli-August
Kjønn: Jente
Tegn: Hester

Måtte også prøve ei annen der inne som skulle gi raskt svar. Og dette er hva jeg fikk av henne:

«Innen 3 mnd og at det blir jente»

Ellers så har jeg snakket med en mann fra England, han er utrolig dyktig (ja, jeg er i overkant fascinert av slike ting):love2
Han sa han så tvilliger og ei lita jente.
Vi mistet nå i april (uke 17), så det kan være den han har sett sammen med evt en ny.
Veldig rart, for det første han sa var at han så vi var i sorg og lurte på om vi hadde gått gjennom MA.

Uansett, det blir spennende framover om noe av dette stemmer

Last edited:
Måtte teste jeg også! Absolutt ikke en prøver, har spiral! Men følte meg voldsomt gravid forrige uke og fikk flere svaaake tester! Nå er jeg på dag 4 med mensen!

Jeg fikk februar som viktig mnd, gutt!
Prøvde en til, å ho sa også gutt innen 8 uker :laughing002 :facepalm: skal jo mye til da spiralen ikke skal ut! Så om det stemmer er det jo sykt!

Måtte teste jeg også! Absolutt ikke en prøver, har spiral! Men følte meg voldsomt gravid forrige uke og fikk flere svaaake tester! Nå er jeg på dag 4 med mensen!

Jeg fikk februar som viktig mnd, gutt!
Prøvde en til, å ho sa også gutt innen 8 uker :laughing002 :facepalm: skal jo mye til da spiralen ikke skal ut! Så om det stemmer er det jo sykt!
Haha ja , mamma ble gravid med spiral . Hun skulle bytte ny etter fem år . Og der bodde det noen . Det er jo svært sjeldent det skjer .

Da fikk jeg svar på min lesning! Blir spennende å se om noe av det kommer til å stemme.

Viktige datoer: Juli-August
Kjønn: Jente
Tegn: Hester

Måtte også prøve ei annen der inne som skulle gi raskt svar. Og dette er hva jeg fikk av henne:

«Innen 3 mnd og at det blir jente»

Ellers så har jeg snakket med en mann fra England, han er utrolig dyktig (ja, jeg er i overkant fascinert av slike ting):love2
Han sa han så tvilliger og ei lita jente.
Vi mistet nå i april (uke 17), så det kan være den han har sett sammen med evt en ny.
Veldig rart, for det første han sa var at han så vi var i sorg og lurte på om vi hadde gått gjennom MA.

Uansett, det blir spennende framover om noe av dette stemmer
Jøss så utrolig spennende . Man blir litt ekstra syk i hodet føler jeg eller koko haha når man er prøver . Man ønsker og håper.

Lurer på om det er noen som har fått beskjed om at de ikke får , for det skjer jo også .

Kan man sende inn til han i England eller er det samtale .?

Jeg måtte prøve også, har nettopp begynt prøvingen men ble for nysgjerrig.

Jeg fikk mai og juni som viktige måneder, kjønn jente og fjær som tegn.

Har nettopp hatt eggløsning og sex dagen før, men han ble for sliten før han fullførte, så tviler på at det ble klaff denne gangen:hilarious:

Jøss så utrolig spennende . Man blir litt ekstra syk i hodet føler jeg eller koko haha når man er prøver . Man ønsker og håper.

Lurer på om det er noen som har fått beskjed om at de ikke får , for det skjer jo også .

Kan man sende inn til han i England eller er det samtale .?
Han ringer deg på messenger videochat! Han er veeeldig flink! Phil Phillips på Facebook. Skriv gjerne en oppdatering når du har snakket med han.

Back
Topp