Reading fra Etsy - har det stemt for noen?

Sant! Hvis det skjer. Da skjønner jeg ingenting. Da er det såå sykt!
Er vel kroppen og hode som blir i en helt annen sinnsstemning? Men enig. Sykt :shy:
Krysser fingrene ❤️

Ja. Jeg tror på at det må ligge noe i noe. Og jeg som aldri har sett to streker. Hvis det skjer. da er hun dama syyyk :hilarious:

Jeg er enig. Det er for mange tilfeldigheter! Folk som har prøvd lenge og får en reading og plutselig gravide! Jeg håper jo det ligger noe i det, men mest fordi en ønsker jo så å bli gravid :shy:

Hadde et etsy gavekort med litt penger igjen på så prøvde nå i desember, noen dager før jeg testet positivt. Fikk da spådd at jeg skulle bli gravid eller termin i april-mai og se etter hester, og skulle være en gutt. Termin er i september, så det stemte jo ikke. Hester ser jeg så og si hver dag året rundt siden vi bor i cowboy land akkurat nå, og hundrevis om vi kjører noe sted :hilarious: så det var jo ganske tilfeldig at det var akkurat hest hun så!

Var gravid i høst med termin i mai da, så hun var kanskje litt forsinket.

Jeg fikk Mai/Juni og en hest som tegn.
Spennende og se, selv om jeg håper det er SA’n jeg hadde i oktober hun ser- for da hadde jeg termin i mai/juni… «lenge å vente på det nå» synes jeg selv om det bare er noen mnd unna… :hilarious: Hester ser jeg så å di daglig uansett- både uttafor her, å på snap av ei vennine!

Liten halmstrå oppdatering fra meg om min reading:joyful:
Jeg fikk desember-januar som viktige måneder og tegnet var firfisler. EL er igjen litt forsinket hos meg, vi fikk mot alle odds lagt inn aksjer i går og det har dukket opp forskjellige reptiler både på tv og sosiale medier i et par dager nå... Håpe håpe!

Slenger meg på her, måtte bare prøve! :hilarious: jeg fikk mai og juni som viktige måneder, og tegnet var en bever. Jeg skulle også få en jente. La oss håpe dette stemmer, for det hadde vært helt perfekt :D

Jeg fikk Mai/Juni og en hest som tegn.
Spennende og se, selv om jeg håper det er SA’n jeg hadde i oktober hun ser- for da hadde jeg termin i mai/juni… «lenge å vente på det nå» synes jeg selv om det bare er noen mnd unna… :hilarious: Hester ser jeg så å di daglig uansett- både uttafor her, å på snap av ei vennine!
Enig med deg. Har også mai/juni og har mus som tegn. Men synes det virker som en evighet til! :bag:

Svarer på min egen med å informere om at jeg nå sitter med positiv g-test. Ikm i morgen, håper det er en terminspire :Heartred Oppdaterer om det blir jente eller gutt:love017

Det ble jente akkurat slik som readingen sa :Heartred Så både måned og kjønn stemte, artig!

Min sa mars/april, ble skuffa da det ikke klaffet da, men nå har jeg termin 11. april!
Hun sa også jeg kom til å se blå blomster i tiden før jeg unnfanget, men det var jo på sommeren, så seff gjorde jeg det :p
Hun tok feil på kjønn da, med mindre vi får en overraskelse ved fødsel :hilarious:
Update, jeg fødte i slutten av mars, så det stemte jo! :joyful: Tror jeg må skrive omtale :p

Hvor lang tid tar det? Kjøpte i går og har enda ikke fått Mail..
Leste litt der i går jeg også . Sto at det kunne ta et døgn . Men det virka som det var noe man bestillte og fikk i posten , så da tar det litt tid . Eller så er det noe humbug :bag: Vi får vente å se om vi har blitt lurt eller ei:nailbiting::Heartpink

Leste litt der i går jeg også . Sto at det kunne ta et døgn . Men det virka som det var noe man bestillte og fikk i posten , så da tar det litt tid . Eller så er det noe humbug :bag: Vi får vente å se om vi har blitt lurt eller ei:nailbiting::Heartpink
Neida, du får det på melding, men tror siden Etsy er lagt opp for å selge fysiske varer så må man legge inn adresse uansett

Men hvor lang tid tar det?
Jeg sendte i går og fikk nå dagen etter. Men manglet bilde og fødsels dato . Så skrev hun at hun kunne lese uten , men tok lengre tid og kanskje ikke nok . Så sendte tilbake nå i sta :nailbiting: Står 24 timer ca .

Neida, du får det på melding, men tror siden Etsy er lagt opp for å selge fysiske varer så må man legge inn adresse uansett
Ja , det kan hende . Jeg fikk svar nå at jeg manglet bilde og fødsels dag. Hun kunne lese uten det , men det tok lenger tid og var vanskeligere. Har du fått svar ? :)

Back
Topp