Sant! Hvis det skjer. Da skjønner jeg ingenting. Da er det såå sykt!Hahah, kanskje det er det du skal gjøre? Ser mange blir gravide når.de "gir opp"
Men hallo, mai kommer jo drit fort! Vi er jo alt kommet i mars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant! Hvis det skjer. Da skjønner jeg ingenting. Da er det såå sykt!Hahah, kanskje det er det du skal gjøre? Ser mange blir gravide når.de "gir opp"
Men hallo, mai kommer jo drit fort! Vi er jo alt kommet i mars
Er vel kroppen og hode som blir i en helt annen sinnsstemning? Men enig. SyktSant! Hvis det skjer. Da skjønner jeg ingenting. Da er det såå sykt!
Ja. Jeg tror på at det må ligge noe i noe. Og jeg som aldri har sett to streker. Hvis det skjer. da er hun dama syyykEr vel kroppen og hode som blir i en helt annen sinnsstemning? Men enig. Sykt
Krysser fingrene
Ja. Jeg tror på at det må ligge noe i noe. Og jeg som aldri har sett to streker. Hvis det skjer. da er hun dama syyyk
ja. Vi prøver å finne håp overaltJeg er enig. Det er for mange tilfeldigheter! Folk som har prøvd lenge og får en reading og plutselig gravide! Jeg håper jo det ligger noe i det, men mest fordi en ønsker jo så å bli gravid
Enig med deg. Har også mai/juni og har mus som tegn. Men synes det virker som en evighet til!Jeg fikk Mai/Juni og en hest som tegn.
Spennende og se, selv om jeg håper det er SA’n jeg hadde i oktober hun ser- for da hadde jeg termin i mai/juni… «lenge å vente på det nå» synes jeg selv om det bare er noen mnd unna… Hester ser jeg så å di daglig uansett- både uttafor her, å på snap av ei vennine!
Vi får håpe hu tar feil på mai/juni, at hu mente marsEnig med deg. Har også mai/juni og har mus som tegn. Men synes det virker som en evighet til!
Svarer på min egen med å informere om at jeg nå sitter med positiv g-test. Ikm i morgen, håper det er en terminspire Oppdaterer om det blir jente eller gutt
Update, jeg fødte i slutten av mars, så det stemte jo! Tror jeg må skrive omtaleMin sa mars/april, ble skuffa da det ikke klaffet da, men nå har jeg termin 11. april!
Hun sa også jeg kom til å se blå blomster i tiden før jeg unnfanget, men det var jo på sommeren, så seff gjorde jeg det
Hun tok feil på kjønn da, med mindre vi får en overraskelse ved fødsel
Leste litt der i går jeg også . Sto at det kunne ta et døgn . Men det virka som det var noe man bestillte og fikk i posten , så da tar det litt tid . Eller så er det noe humbug Vi får vente å se om vi har blitt lurt eller eiHvor lang tid tar det? Kjøpte i går og har enda ikke fått Mail..
Neida, du får det på melding, men tror siden Etsy er lagt opp for å selge fysiske varer så må man legge inn adresse uansettLeste litt der i går jeg også . Sto at det kunne ta et døgn . Men det virka som det var noe man bestillte og fikk i posten , så da tar det litt tid . Eller så er det noe humbug Vi får vente å se om vi har blitt lurt eller ei
Jeg sendte i går og fikk nå dagen etter. Men manglet bilde og fødsels dato . Så skrev hun at hun kunne lese uten , men tok lengre tid og kanskje ikke nok . Så sendte tilbake nå i sta Står 24 timer ca .Men hvor lang tid tar det?
Ja , det kan hende . Jeg fikk svar nå at jeg manglet bilde og fødsels dag. Hun kunne lese uten det , men det tok lenger tid og var vanskeligere. Har du fått svar ?Neida, du får det på melding, men tror siden Etsy er lagt opp for å selge fysiske varer så må man legge inn adresse uansett