Reading fra Etsy - har det stemt for noen?

Viser seg at Ashlee gir gratis rechecks på timeline om readingen viser seg å ikke stemme (bare å sende melding), så jeg venter spent på en ny vurdering!
Hvordan da? Er det slik at du blir gravid innen ett år fra readingen hvis hun har sakt eks. «April-mai»? For har en som sier «april-mai» og en fra februar i fjor som sier «mai-juni» men ble gravid på syklusen i juni i fjor. Bare jeg mista i august(skulle hatt termin 4. april i år)

Hvordan da? Er det slik at du blir gravid innen ett år fra readingen hvis hun har sakt eks. «April-mai»? For har en som sier «april-mai» og en fra februar i fjor som sier «mai-juni» men ble gravid på syklusen i juni i fjor. Bare jeg mista i august(skulle hatt termin 4. april i år)

Jeg vet ikke helt «reglene», men har sett at noen av dem skriver «I make predictions within a 24 month period». Kanskje sende en melding til de som har gjort dine readinger og spørre? Så leit at du mistet <3

Rensingen min stemte!’ :scared007
Januar/februar var viktige mnd, skrev ashlee!
Hadde også en annen reading som sa innen 3mmd, og det var det jo virkelig:nailbiting:
Jeg har fått beskjed om at det skal være jente, og det stemmer med den kinesiske kalenderen?? Så det blir superspennende!! Håper virkelig lillespire klamrer seg fast:Heartred

Vedlegg

• C8AFAEBE-6D94-4F0D-8C7B-B80275CBD1B0.jpeg
    C8AFAEBE-6D94-4F0D-8C7B-B80275CBD1B0.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 39
Rensingen min stemte!’ :scared007
Januar/februar var viktige mnd, skrev ashlee!
Hadde også en annen reading som sa innen 3mmd, og det var det jo virkelig:nailbiting:
Jeg har fått beskjed om at det skal være jente, og det stemmer med den kinesiske kalenderen?? Så det blir superspennende!! Håper virkelig lillespire klamrer seg fast:Heartred

Fantastisk, gratulerer!!!! <3

Så leit å lese at det ikke gikk forrige gang, men superspennende å se om det slår til nå:nailbiting: Stas med re-reading!
Ingen positiv test hos meg i desember og jeg må få to streker 9 dpo om det skal slå til med positiv test innen januar er omme. Skal ha eggløsning i dag-ish. Ellers klamrer jeg meg til håpet om unnfangelse denne mnd.
Hvis ikke må jeg vente til mars/april, da får jeg desember/januarbaby:Heartred
Har ikke sett noen firfisler siden den emojien.

Last edited:
Jeg fikk at februar/mars var viktige måneder så jeg er veeldig spent :nailbiting: Det har jo faktisk stemt for så mange!

Så leit å lese at det ikke gikk forrige gang, men superspennende å se om det slår til nå:nailbiting: Stas med re-reading!
Ingen positiv test hos meg i desember og jeg må få to streker 9 dpo om det skal slå til med positiv test innen januar er omme. Skal ha eggløsning i dag-ish. Ellers klamrer jeg meg til håpet om unnfangelse denne mnd.
Hvis ikke må jeg vente til mars/april, da får jeg desember/januarbaby:Heartred
Har ikke sett noen firfisler siden den emojien.

Håper, håper!!! <3

Ble fristet til å prøve jeg også :)

Fikk desember og januar som måneder for unnfangelse eller fødsel. Neste el er i januar, så er jo lov å håpe.

Fikk jente på kjønn, og det hadde vært veldig fint siden jeg har gutt fra før.

Som tegn fikk jeg frosk, og det sykeste at 10 minutt før jeg fikk readingen ropte 3 åringen ut «se en frosk» når han så fantus og maskinene. Jeg kunne ikke se en frosk der på søppelbilen, men det var jo sykt tilfeldig at han sa det :p
Svarer på min egen med å informere om at jeg nå sitter med positiv g-test. Ikm i morgen, håper det er en terminspire :Heartred Oppdaterer om det blir jente eller gutt:love017

Svarer på min egen med å informere om at jeg nå sitter med positiv g-test. Ikm i morgen, håper det er en terminspire :Heartred Oppdaterer om det blir jente eller gutt:love017
Næmen :woot: :love017
Så utrolig herlig! Gratulerer så masse:smiley-bounce016
Gleder meg til å høre fortsettelsen på dette, om det ble full klaff:Heartpink:Heartblue

Back
Topp