mammainnlandet
Betatt av forumet
Absolutt! Jeg krysser alt jeg eier å harOppløftende at de stemmer overens! Krysser fingrene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt! Jeg krysser alt jeg eier å harOppløftende at de stemmer overens! Krysser fingrene!
Hvordan da? Er det slik at du blir gravid innen ett år fra readingen hvis hun har sakt eks. «April-mai»? For har en som sier «april-mai» og en fra februar i fjor som sier «mai-juni» men ble gravid på syklusen i juni i fjor. Bare jeg mista i august(skulle hatt termin 4. april i år)Viser seg at Ashlee gir gratis rechecks på timeline om readingen viser seg å ikke stemme (bare å sende melding), så jeg venter spent på en ny vurdering!
Hvordan da? Er det slik at du blir gravid innen ett år fra readingen hvis hun har sakt eks. «April-mai»? For har en som sier «april-mai» og en fra februar i fjor som sier «mai-juni» men ble gravid på syklusen i juni i fjor. Bare jeg mista i august(skulle hatt termin 4. april i år)
Var ashlee som tok begge mine, så da kan jeg vel vare vente å se om det skjer noe igjen snartJeg vet ikke helt «reglene», men har sett at noen av dem skriver «I make predictions within a 24 month period». Kanskje sende en melding til de som har gjort dine readinger og spørre? Så leit at du mistet <3
Var ashlee som tok begge mine, så da kan jeg vel vare vente å se om det skjer noe igjen snart
Rensingen min stemte!’
Januar/februar var viktige mnd, skrev ashlee!
Hadde også en annen reading som sa innen 3mmd, og det var det jo virkelig
Jeg har fått beskjed om at det skal være jente, og det stemmer med den kinesiske kalenderen?? Så det blir superspennende!! Håper virkelig lillespire klamrer seg fast
TakkFantastisk, gratulerer!!!! <3
Gratulerer Så utrolig kjektHun ashlee (?) skrev at januar/februar ble viktige måneder for meg. Og jeg sitter med positiv test
TakkGratulerer Så utrolig kjekt
Så leit å lese at det ikke gikk forrige gang, men superspennende å se om det slår til nå Stas med re-reading!
Ingen positiv test hos meg i desember og jeg må få to streker 9 dpo om det skal slå til med positiv test innen januar er omme. Skal ha eggløsning i dag-ish. Ellers klamrer jeg meg til håpet om unnfangelse denne mnd.
Hvis ikke må jeg vente til mars/april, da får jeg desember/januarbaby
Har ikke sett noen firfisler siden den emojien.
Det er veldig gøy! Hun sa mai/juni for meg så da får jeg bare vente da Gratulerer så myeHun ashlee (?) skrev at januar/februar ble viktige måneder for meg. Og jeg sitter med positiv test
Jaa! TusentakkDet er veldig gøy! Hun sa mai/juni for meg så da får jeg bare vente da Gratulerer så mye
Svarer på min egen med å informere om at jeg nå sitter med positiv g-test. Ikm i morgen, håper det er en terminspire Oppdaterer om det blir jente eller guttBle fristet til å prøve jeg også
Fikk desember og januar som måneder for unnfangelse eller fødsel. Neste el er i januar, så er jo lov å håpe.
Fikk jente på kjønn, og det hadde vært veldig fint siden jeg har gutt fra før.
Som tegn fikk jeg frosk, og det sykeste at 10 minutt før jeg fikk readingen ropte 3 åringen ut «se en frosk» når han så fantus og maskinene. Jeg kunne ikke se en frosk der på søppelbilen, men det var jo sykt tilfeldig at han sa det
NæmenSvarer på min egen med å informere om at jeg nå sitter med positiv g-test. Ikm i morgen, håper det er en terminspire Oppdaterer om det blir jente eller gutt