Reading fra Etsy - har det stemt for noen?

Jeg fikk viktigeste måneder som april-juni,og har termin i juni :) Ashley skriver jo at det som regel er fødsel det er antydet. Hun spår jente, men jeg vet ikke kjønn enda (skal på oul på torsdag) :) artig at det stemmer for mange!

Jeg fikk viktigeste måneder som april-juni,og har termin i juni :) Ashley skriver jo at det som regel er fødsel det er antydet. Hun spår jente, men jeg vet ikke kjønn enda (skal på oul på torsdag) :) artig at det stemmer for mange!
Tenkte nettopp på det samme, at dette stemmer jo for mange:D
Blir spennende på oul på torsdag! Gleder meg til å høre hva du finner ut da. Skjønt jeg stoler ikke helt på det de sier angående kjønn der:p De mente jente sist, men det viste seg å være en gutt:hilarious:

Tenkte nettopp på det samme, at dette stemmer jo for mange:D
Blir spennende på oul på torsdag! Gleder meg til å høre hva du finner ut da. Skjønt jeg stoler ikke helt på det de sier angående kjønn der:p De mente jente sist, men det viste seg å være en gutt:hilarious:
Ja,veldig! Selv om det kam være en dose flaks for Ashley innimellom, ikke vet jeg :hilarious: Ja,kan oppdatere med kjønn når jeg vet :D

Ja,veldig! Selv om det kam være en dose flaks for Ashley innimellom, ikke vet jeg :hilarious: Ja,kan oppdatere med kjønn når jeg vet :D
Flaks tror jeg absolutt er inne i bildet, og litt cold-reading. Men det er jo grådig artig uansett :D

Last edited:
Jeg fikk november/desember på min reading. Begynte prøvingen i desember men ikke gravid, ble gravid i januar med oktobertermin men hadde kjemisk, pga den kjemiske ble neste el forskjøvet med 6 dager og er gravid nå med termin 2 november:woot: Hun sa gutt så nå får vi bare vente å se:joyful:

Fikk først september/oktober. Neste gang fikk jeg februar/mars. Ble gravid i februar og hadde egentlig hatt termin i oktober. Mistet dessverre i SA. Men det stemte jo for såvidt..

Æsj. Jeg fikk mai juni! Hahah. Litt for lenge å vente føler jeg

Mai er jo "bare" to mnd til om det stemmer ❤️ håper selvfølgelig i ditt tilfelle at det skjer føre, men håper at min stemmer :hilarious:

Mai er jo "bare" to mnd til om det stemmer ❤️ håper selvfølgelig i ditt tilfelle at det skjer føre, men håper at min stemmer :hilarious:
Haha. Ja! Det håper jeg det stemmer for deg også! Hvis det stemmer for deg bare gir jeg opp og venter til mai :hilarious: Legger jeg all tvil bort og stoler på reading:hilarious: verste er, jeg ser det er så mange her som får riktig. Så keg blir nesten sann: jaja. Bare å vente. For i mai/juni. Da skjer det

****** Oppdatering (ops,litt sen) :hilarious: *********
Jeg venter en gutt,så kjønnet stemte ikke.

Har prøvd to forskjellige og begge sa okt-nov var viktige mnd, nå ble det ikke termin da, men fortsatt mulig det kan være positiv test da.. Men tegnet jeg skulle se etter for at jeg var på "riktig vei" var monkey og jeg har seriøst sett så mange apekatter i alle varianter de siste ukene.. Men tiden vil vise..:wacky:

Haha. Ja! Det håper jeg det stemmer for deg også! Hvis det stemmer for deg bare gir jeg opp og venter til mai :hilarious: Legger jeg all tvil bort og stoler på reading:hilarious: verste er, jeg ser det er så mange her som får riktig. Så keg blir nesten sann: jaja. Bare å vente. For i mai/juni. Da skjer det
Hahah, kanskje det er det du skal gjøre? Ser mange blir gravide når.de "gir opp" :hilarious:
Men hallo, mai kommer jo drit fort! Vi er jo alt kommet i mars :wideyed:

Back
Topp