Jeg fikk viktigeste måneder som april-juni,og har termin i juni Ashley skriver jo at det som regel er fødsel det er antydet. Hun spår jente, men jeg vet ikke kjønn enda (skal på oul på torsdag) artig at det stemmer for mange!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte nettopp på det samme, at dette stemmer jo for mangeJeg fikk viktigeste måneder som april-juni,og har termin i juni Ashley skriver jo at det som regel er fødsel det er antydet. Hun spår jente, men jeg vet ikke kjønn enda (skal på oul på torsdag) artig at det stemmer for mange!
Ja,veldig! Selv om det kam være en dose flaks for Ashley innimellom, ikke vet jeg Ja,kan oppdatere med kjønn når jeg vetTenkte nettopp på det samme, at dette stemmer jo for mange
Blir spennende på oul på torsdag! Gleder meg til å høre hva du finner ut da. Skjønt jeg stoler ikke helt på det de sier angående kjønn der De mente jente sist, men det viste seg å være en gutt
Flaks tror jeg absolutt er inne i bildet, og litt cold-reading. Men det er jo grådig artig uansettJa,veldig! Selv om det kam være en dose flaks for Ashley innimellom, ikke vet jeg Ja,kan oppdatere med kjønn når jeg vet
Hei, hvor finner jeg/bestiller det?
Daa må jeg prøve tusen takkSame Day Conception & Gender Fertility Reading - Etsy Norway
This Psychic Readings item by MoonAuraWitchx has 6438 favorites from Etsy shoppers. Ships from United States. Listed on Apr 21, 2024www.etsy.com
Jeg har fått mars-april, håper litt for mye på det kjenner jeg
Fikk november- desember sier og det stemte jo!
Æsj. Jeg fikk mai juni! Hahah. Litt for lenge å vente føler jegSame Day Conception & Gender Fertility Reading - Etsy Norway
This Psychic Readings item by MoonAuraWitchx has 6438 favorites from Etsy shoppers. Ships from United States. Listed on Apr 21, 2024www.etsy.com
Jeg har fått mars-april, håper litt for mye på det kjenner jeg
Fikk november- desember sier og det stemte jo!
Æsj. Jeg fikk mai juni! Hahah. Litt for lenge å vente føler jeg
Haha. Ja! Det håper jeg det stemmer for deg også! Hvis det stemmer for deg bare gir jeg opp og venter til mai Legger jeg all tvil bort og stoler på reading verste er, jeg ser det er så mange her som får riktig. Så keg blir nesten sann: jaja. Bare å vente. For i mai/juni. Da skjer detMai er jo "bare" to mnd til om det stemmer håper selvfølgelig i ditt tilfelle at det skjer føre, men håper at min stemmer
****** Oppdatering (ops,litt sen) *********Jeg fikk viktigeste måneder som april-juni,og har termin i juni Ashley skriver jo at det som regel er fødsel det er antydet. Hun spår jente, men jeg vet ikke kjønn enda (skal på oul på torsdag) artig at det stemmer for mange!
Hahah, kanskje det er det du skal gjøre? Ser mange blir gravide når.de "gir opp"Haha. Ja! Det håper jeg det stemmer for deg også! Hvis det stemmer for deg bare gir jeg opp og venter til mai Legger jeg all tvil bort og stoler på reading verste er, jeg ser det er så mange her som får riktig. Så keg blir nesten sann: jaja. Bare å vente. For i mai/juni. Da skjer det
Det kommer på mail sant? Siden det står at den vil bli «shipt» i mårrå