Ønskernummerto
Glad i forumet
Pleier å satse på ikm + 1, men fra sånn 12 dpo er vel greit å teste om man har noen konkret mistanke, tenker jegSpennende! Da er vi jo ganske likt ja! Har du noen tanker om testestart eller testdato?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier å satse på ikm + 1, men fra sånn 12 dpo er vel greit å teste om man har noen konkret mistanke, tenker jegSpennende! Da er vi jo ganske likt ja! Har du noen tanker om testestart eller testdato?
Hadde aldri klart å holdt meg så lenge Men 12dpo er jo veldig fin testedato!Pleier å satse på ikm + 1, men fra sånn 12 dpo er vel greit å teste om man har noen konkret mistanke, tenker jeg
Hehe, jeg skjønner godt testetrangen, da, men jeg synes faktisk det er verre å få negativ test enn å vente på tr. Når ryker første test hos deg, da?Hadde aldri klart å holdt meg så lenge Men 12dpo er jo veldig fin testedato!
Er skikkelig testetøs så har bare en strimmel, en RFSU stav og e CB digital med ukeindikator, i håp om at jeg skal klare å holde meg lengst mulig
Hvem brukte du?Hos meg stemte det veldig godt, er faktisk litt sjokkert når jeg tenker over det nå!
Hun sa: oktober/november. Ble gravid med innsett 2.nov. Mitt 6. Innsett! Jeg fikk den readingen i mai tror jeg!
Hun sa: det blir jente. Det ble jente!
Hun sa: se etter lilla blomster. Dagen etter jeg fikk positiv test så jeg en plante med lilla blomster i veikanten, altså i november!
MoonAuraWitchxHvem brukte du?
Gratulerer med positiv test!Stemte ikke her, tror jeg. Fikk september og oktober, ugler og gutt.
Ble gravid i november, termin 26. august (kan gå over termin og føde i september da, men tviler. Jeg så/hørte masse ugler i filmer og serier i etterkant, samt at jeg la merke til ugler i bøker jeg leste for barna. La sikkert bare merke til det pga readingen. Så får vi se om det blir jente eller gutt. Er vare 3+4 så mye kan skje innen den tid.
Gratulerer med positiv testStemte her også. Hun sa nov/des var viktige mnd. Fikk positiv test i des. Hun sa jeg ville se havfruer og det gjor jeg. Har et barn på 2 år som ser litt tv, og da dukka stadig havfruene opp
Da begynner man jo nesten å tro at det ikke er tilfeldig, ja! Gratulerer med graviditetenHos meg stemte det veldig godt, er faktisk litt sjokkert når jeg tenker over det nå!
Hun sa: oktober/november. Ble gravid med innsett 2.nov. Mitt 6. Innsett! Jeg fikk den readingen i mai tror jeg!
Hun sa: det blir jente. Det ble jente!
Hun sa: se etter lilla blomster. Dagen etter jeg fikk positiv test så jeg en plante med lilla blomster i veikanten, altså i november!
Tusen takkGratulerer med positiv test!
Hva kostet det?Nå fikk jeg nettopp svar fra Ashlee (MoonAuraWitchx)
Hun mente desember - januar var viktige måneder for meg; det kunne være unnfangelse, positiv test, første legetime eller fødsel. Men mest sannsynlig unnfangelse eller fødsel sa hun.
Kortet hun trakk for kjønnet til babyen gav henne maskulin energi, så da er jeg spådd en sønn til Og tegnet jeg skulle se etter var firfisle. Å se en kunne indikere at unnfangelse var rett rundt hjørnet eller at jeg var på rett vei.
Jeg fikk også et fint mantra jeg kunne lese for meg selv hver dag eller skrive ned og ha nær meg.
Syns dette var koselig og oppmuntrende og merkelig passende siden jeg har dårlig lykke med sommerbabyer (hvis jeg ikke ler så griner jeg)
En firfisle har jeg ikke sett på det jeg kan huske, så dette skal bli spennende