Reading fra Etsy - har det stemt for noen?

Pleier å satse på ikm + 1, men fra sånn 12 dpo er vel greit å teste om man har noen konkret mistanke, tenker jeg :nailbiting:
Hadde aldri klart å holdt meg så lenge:hilarious: Men 12dpo er jo veldig fin testedato!
Er skikkelig testetøs så har bare en strimmel, en RFSU stav og e CB digital med ukeindikator, i håp om at jeg skal klare å holde meg lengst mulig:hilarious:

Hadde aldri klart å holdt meg så lenge:hilarious: Men 12dpo er jo veldig fin testedato!
Er skikkelig testetøs så har bare en strimmel, en RFSU stav og e CB digital med ukeindikator, i håp om at jeg skal klare å holde meg lengst mulig:hilarious:
Hehe, jeg skjønner godt testetrangen, da, men jeg synes faktisk det er verre å få negativ test enn å vente på tr. Når ryker første test hos deg, da?

Da ikm var den 27 var planet å vente til julaften, altså 11dpo. Kjenner jeg meg selv rett blir testetrangen å komme tiiiidlig:hilarious: Skal prøve å holde meg helt til 24, men hvis jeg får symptomer ryker jeg nok på en før:angelic: Har et håp om at det skal hjelpe at jeg har få tester liggende!

Hos meg stemte det veldig godt, er faktisk litt sjokkert når jeg tenker over det nå! :hilarious:

Hun sa: oktober/november. Ble gravid med innsett 2.nov. Mitt 6. Innsett! Jeg fikk den readingen i mai tror jeg!
Hun sa: det blir jente. Det ble jente!
Hun sa: se etter lilla blomster. Dagen etter jeg fikk positiv test så jeg en plante med lilla blomster i veikanten, altså i november! :wideyed:

Hos meg stemte det veldig godt, er faktisk litt sjokkert når jeg tenker over det nå! :hilarious:

Hun sa: oktober/november. Ble gravid med innsett 2.nov. Mitt 6. Innsett! Jeg fikk den readingen i mai tror jeg!
Hun sa: se etter lilla blomster. Dagen etter jeg fikk positiv test så jeg en plante med lilla blomster i veikanten, altså i november! :wideyed:
Hvem brukte du?

Stemte her også. Hun sa nov/des var viktige mnd. Fikk positiv test i des. Hun sa jeg ville se havfruer og det gjor jeg. Har et barn på 2 år som ser litt tv, og da dukka stadig havfruene opp :joyful:

Stemte ikke her, tror jeg. Fikk september og oktober, ugler og gutt.

Ble gravid i november, termin 26. august (kan gå over termin og føde i september da, men tviler. Jeg så/hørte masse ugler i filmer og serier i etterkant, samt at jeg la merke til ugler i bøker jeg leste for barna. La sikkert bare merke til det pga readingen. Så får vi se om det blir jente eller gutt. Er vare 3+4 så mye kan skje innen den tid.

Last edited:
Stemte ikke her, tror jeg. Fikk september og oktober, ugler og gutt.

Ble gravid i november, termin 26. august (kan gå over termin og føde i september da, men tviler. Jeg så/hørte masse ugler i filmer og serier i etterkant, samt at jeg la merke til ugler i bøker jeg leste for barna. La sikkert bare merke til det pga readingen. Så får vi se om det blir jente eller gutt. Er vare 3+4 så mye kan skje innen den tid.
Gratulerer med positiv test! :gen014

Kjøpte for gøy før vi prøvde, fikk november-desember som viktige måneder, og ble gravid nå i november! :joyful:

Da begynner man jo nesten å tro at det ikke er tilfeldig, ja! Gratulerer med graviditeten :gen014

Mai/juni skulle vist være viktige måneder for meg, og at det skal komme en jente :angelic:
Så da, er jeg spent. Håper det stemmer for meg også.
Men ut i fra mest sannsynlig ivf så vil vi nok starte med det til våren. Så kanskje det ligger noe i det :happy:

Så spennande ut dette her! Så artig med så mange som har opplevd at det stemte :woot:
Har aldri blitt spådd noen gang, men dette må jeg prøve! Spent på hva jeg får høre nå:angelic:

Last edited:
Nå fikk jeg nettopp svar fra Ashlee (MoonAuraWitchx)

Hun mente desember - januar var viktige måneder for meg; det kunne være unnfangelse, positiv test, første legetime eller fødsel. Men mest sannsynlig unnfangelse eller fødsel sa hun.
Kortet hun trakk for kjønnet til babyen gav henne maskulin energi, så da er jeg spådd en sønn til:Heartblue Og tegnet jeg skulle se etter var firfisle. Å se en kunne indikere at unnfangelse var rett rundt hjørnet eller at jeg var på rett vei.
Jeg fikk også et fint mantra jeg kunne lese for meg selv hver dag eller skrive ned og ha nær meg.

Syns dette var koselig og oppmuntrende og merkelig passende siden jeg har dårlig lykke med sommerbabyer:dead: (hvis jeg ikke ler så griner jeg)
En firfisle har jeg ikke sett på det jeg kan huske, så dette skal bli spennende :woot::shy:

Man skal jo skrive “first name and date of birth” - litt teit spørsmål, men er det dag, mnd og år eller kun dag og mnd? :hilarious:

Nå fikk jeg nettopp svar fra Ashlee (MoonAuraWitchx)

Hun mente desember - januar var viktige måneder for meg; det kunne være unnfangelse, positiv test, første legetime eller fødsel. Men mest sannsynlig unnfangelse eller fødsel sa hun.
Kortet hun trakk for kjønnet til babyen gav henne maskulin energi, så da er jeg spådd en sønn til:Heartblue Og tegnet jeg skulle se etter var firfisle. Å se en kunne indikere at unnfangelse var rett rundt hjørnet eller at jeg var på rett vei.
Jeg fikk også et fint mantra jeg kunne lese for meg selv hver dag eller skrive ned og ha nær meg.

Syns dette var koselig og oppmuntrende og merkelig passende siden jeg har dårlig lykke med sommerbabyer:dead: (hvis jeg ikke ler så griner jeg)
En firfisle har jeg ikke sett på det jeg kan huske, så dette skal bli spennende :woot::shy:
Hva kostet det?

Back
Topp