Reading fra Etsy - har det stemt for noen?

Har gjort noe slikt tidligere. Fungerte ikke på meg:arghh:
CCA21192-564C-4F47-85DE-BD6B98F0ECE7.png

Jeg fikk august/ september da jeg tok readingen tidlig august i år. Ble ikke noe unnfangelse da. Men vi får se om jeg blir gravid nå før jul. Da vil jo termin bli enten agust/september

Skulle se giraff som tegn, jobber i barnehage og har en datter på snart 2, så giraffer ser vi jo hele tiden enten i bøker eller på tv, eller leker.

Hun sa gutt så blir spennende,
Vi skal ikke prøve mere etter jul for vi orker ikke styre mer med å få søsken blir for gammal. :p

Jeg fikk august/ september da jeg tok readingen tidlig august i år. Ble ikke noe unnfangelse da. Men vi får se om jeg blir gravid nå før jul. Da vil jo termin bli enten agust/september

Skulle se giraff som tegn, jobber i barnehage og har en datter på snart 2, så giraffer ser vi jo hele tiden enten i bøker eller på tv, eller leker.

Hun sa gutt så blir spennende,
Vi skal ikke prøve mere etter jul for vi orker ikke styre mer med å få søsken blir for gammal. :p
Da satser vi på unnfangelse før jul - og gutt!

Jeg har bestilt fra henne to ganger.

Første gang sa hun at januar/februar var viktig og jeg testet positiv i januar, det skulle bli en gutt, men jeg mistet før jeg fikk vite det.

Bestilte av henne igjen hvor hun sa at juni/juli var viktig og jeg testet positiv i juni. Det skulle være en jente og ultralyd viser at det er en jente som ligger i magen nå❤️

Jeg er veldig skeptisk til sånn, men synes det var gøy at hun traff begge gangene

Jeg har bestilt fra henne to ganger.

Første gang sa hun at januar/februar var viktig og jeg testet positiv i januar, det skulle bli en gutt, men jeg mistet før jeg fikk vite det.

Bestilte av henne igjen hvor hun sa at juni/juli var viktig og jeg testet positiv i juni. Det skulle være en jente og ultralyd viser at det er en jente som ligger i magen nå❤️

Jeg er veldig skeptisk til sånn, men synes det var gøy at hun traff begge gangene
Treffe to ganger, ja! Leit at du gikk gjennom tap, men så fint med jente på ultralyd nå, gratulerer :Heartpink

Sikkert dumt spm men får man resultatet på e-post? Når jeg legger inn bestilling kommer det liksom opp «shipping adress» også «submit your order to *poststed*». Virker nesten som det skal sendes i posten.

Sikkert dumt spm men får man resultatet på e-post? Når jeg legger inn bestilling kommer det liksom opp «shipping adress» også «submit your order to *poststed*». Virker nesten som det skal sendes i posten.
Ja du får det på e post! Du får også mail om at den er sendt, tror det ikke går an å slippe unna for hun som selger. Men svaret kommer på mail og du mottar ikke noe fysisk

Jeg bestille også dette i sommer en gang. Fikk september/oktober, gutt og ugle som tegn.

La plutselig masse merke til ugler på serier og filmer jeg så på, i bøker, kidden begynte plutselig å lage ugle lyd osv.

Men ble ingenting i september eller oktober. Tror dog at jeg kanskje hadde en kjemisk eller noe nå i oktober. Litt usikker i og med at siste hcg test ble tatt 12 dpo (negativ), mensen ble forsinket og kom ikke før cd32 (cd1), jeg har blødd mer enn jeg pleier og hatt heeelt ekstreme menssmerter. Mye vondere enn jeg pleier !

Tenkte å bestille time hos gyn denne mnd siden vi nå er i 5 prøveperiode og har blitt gravid på første forsøk med de to andre.

Fikk svar nå. November-desember var viktige måneder og tegnet jeg skulle se etter var havfrue :love7 Hadde vært veldig fint om vi ble gravide nå i nov-des.

Forrige gang jeg gjorde dette, fikk jeg oktober/november. Nå fikk jeg november/desember. Hadde vært gøy om november var tidenes måned :)

Så forresten en død mus på jobb i dag :P

Vedlegg

• F2F43B78-2FC1-43BC-AB14-EE7CD813E021.png
    F2F43B78-2FC1-43BC-AB14-EE7CD813E021.png
    469,1 KB · Visninger: 83
  • 3AEAA586-995C-4824-8B22-FB6BEB00ADCD.png
    3AEAA586-995C-4824-8B22-FB6BEB00ADCD.png
    516 KB · Visninger: 85
Back
Topp