Har gjort noe slikt tidligere. Fungerte ikke på meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nå må det bli baby på deg!!Spesielt at jeg så denne på snap av Therese nå da blir det babyVis vedlegget 392375
Ja, den var jo litt annerledes den der ….Har gjort noe slikt tidligere. Fungerte ikke på megVis vedlegget 392373
Jeg skulle se etter ugler og plutselig dukket de opp hele tiden. I veldig tilfeldige ting ogsåSå gøy! Gratulerer! Så du symbolet ditt også?
Da satser vi på unnfangelse før jul - og gutt!Jeg fikk august/ september da jeg tok readingen tidlig august i år. Ble ikke noe unnfangelse da. Men vi får se om jeg blir gravid nå før jul. Da vil jo termin bli enten agust/september
Skulle se giraff som tegn, jobber i barnehage og har en datter på snart 2, så giraffer ser vi jo hele tiden enten i bøker eller på tv, eller leker.
Hun sa gutt så blir spennende,
Vi skal ikke prøve mere etter jul for vi orker ikke styre mer med å få søsken blir for gammal.
Treffe to ganger, ja! Leit at du gikk gjennom tap, men så fint med jente på ultralyd nå, gratulererJeg har bestilt fra henne to ganger.
Første gang sa hun at januar/februar var viktig og jeg testet positiv i januar, det skulle bli en gutt, men jeg mistet før jeg fikk vite det.
Bestilte av henne igjen hvor hun sa at juni/juli var viktig og jeg testet positiv i juni. Det skulle være en jente og ultralyd viser at det er en jente som ligger i magen nå
Jeg er veldig skeptisk til sånn, men synes det var gøy at hun traff begge gangene
Ja litt ekstra gøy når der er rett to ganger! TakkTreffe to ganger, ja! Leit at du gikk gjennom tap, men så fint med jente på ultralyd nå, gratulerer
Ja du får det på e post! Du får også mail om at den er sendt, tror det ikke går an å slippe unna for hun som selger. Men svaret kommer på mail og du mottar ikke noe fysiskSikkert dumt spm men får man resultatet på e-post? Når jeg legger inn bestilling kommer det liksom opp «shipping adress» også «submit your order to *poststed*». Virker nesten som det skal sendes i posten.
Takk for svar da har jeg bestilt. Spent!Ja du får det på e post! Du får også mail om at den er sendt, tror det ikke går an å slippe unna for hun som selger. Men svaret kommer på mail og du mottar ikke noe fysisk
MoonAuraWitch x (Det største bildet)Hvilken har dere brukt?
Hvilken har dere brukt?