Reading fra Etsy - har det stemt for noen?

Han ringer deg på messenger videochat! Han er veeeldig flink! Phil Phillips på Facebook. Skriv gjerne en oppdatering når du har snakket med han.
Jeg tørr jo ikke det :bag: Da må jeg psyke meg opp . Koster det mye og hvor lenge snakker man ?Skal tenke på den der altså , det er jo spennende . Har allerede fått mai juni fra etzy , så får gå mer drastisk til verk om hun tar feil :p

Er blitt spådd idag, hun ser mai som en viktig måned, og spådd gutt som kjønn og sommerfugler som tegn :whacky011

Alle har fått dyr og blomster som tegn . Jeg fikk stikking og tåkesyn og noen tall :p

Altså damer..... jeg tok en også for morro skyld. Liten sjanse for graviditet uten IVF her altså. Men jeg fikk mai/juni, gutt og ulv som tegn. Tenkte at ja ikke sant, hva er sjansen for å se ulv. Men jo da, for 2 dager siden så jeg ulv. Og i dag fikk jeg positiv el test. Veldig spent på om jeg blir gravid nå.

Last edited:
Altså damer..... jeg tok en også for morro skyld. Liten sjanse for graviditet uten IVF her altså. Men jeg fikk mai/juni, gutt og ulv som tegn. Tenkte at ja ikke sant, hva er sjansen for å se ulv. Men jo da for 2 dager siden så jeg ulv. Og i dag fikk jeg positiv el test. Veldig spent på om jeg blir gravid nå.
Så spennende :p Fikk samme mnd som deg , så jeg er jo super spent her da:nailbiting:

Spennende dette her! Etter å ha lest posten her har jeg også prøvd meg. Venter ortsatt på svar, har purret i dag da det er over 2 døgn siden:playful: Håper på svar nå asap!

Spennende dette her! Etter å ha lest posten her har jeg også prøvd meg. Venter ortsatt på svar, har purret i dag da det er over 2 døgn siden:playful: Håper på svar nå asap!
Så spennende . Jeg er så spent , fikk mai juni . Så har denne sjansen . Eller så kan det hende jeg blir gravid på slutten av sommern at det er mai juni neste år :nailbiting:

Så spennende . Jeg er så spent , fikk mai juni . Så har denne sjansen . Eller så kan det hende jeg blir gravid på slutten av sommern at det er mai juni neste år :nailbiting:
Oi! Skikkelig spennende :Heartred Håper det stemmer for deg.
JEg fikk svar nå, og hun ser for seg juli/august. wææ! og tegn er gule blomster:flower

Da fikk jeg svar på min lesning! Blir spennende å se om noe av det kommer til å stemme.

Viktige datoer: Juli-August
Kjønn: Jente
Tegn: Hester

Måtte også prøve ei annen der inne som skulle gi raskt svar. Og dette er hva jeg fikk av henne:

«Innen 3 mnd og at det blir jente»

Ellers så har jeg snakket med en mann fra England, han er utrolig dyktig (ja, jeg er i overkant fascinert av slike ting):love2
Han sa han så tvilliger og ei lita jente.
Vi mistet nå i april (uke 17), så det kan være den han har sett sammen med evt en ny.
Veldig rart, for det første han sa var at han så vi var i sorg og lurte på om vi hadde gått gjennom MA.

Uansett, det blir spennende framover om noe av dette stemmer
Oppdatering: er gravid i uke 6 nå :)

Halllo hallo her stemte det gitt jeg fikk mai juni og noen tall og el datoen stemte med tallet hun sa. Hadde tåkesyn og søndagen dpo 8 hadde jeg tåkesyn , litt som når man har eyeliner på øyet og synet blir tåkete . Jeg blunka og tenkte jeg hadde npe på øye . Det kom og gikk hele dagen . :dance011 :)
Aldri hvert noe sånn troende på slikt , men etter MA ble jeg litt deppa og tenkte at 80kr det koster jeg på meg .

Halllo hallo her stemte det gitt jeg fikk mai juni og noen tall og el datoen stemte med tallet hun sa. Hadde tåkesyn og søndagen dpo 8 hadde jeg tåkesyn , litt som når man har eyeliner på øyet og synet blir tåkete . Jeg blunka og tenkte jeg hadde npe på øye . Det kom og gikk hele dagen . :dance011 :)
Aldri hvert noe sånn troende på slikt , men etter MA ble jeg litt deppa og tenkte at 80kr det koster jeg på meg .
Hvem brukte du? :)

Er det noen som har mer oppdatering her? Som har brukt den linken fra Etzy? Hadde vært kjekt å høre fra dere som gjerne hadde prøvd en stund for så å få positiv test etter å ha fått Reading.

Er det noen som har mer oppdatering her? Som har brukt den linken fra Etzy? Hadde vært kjekt å høre fra dere som gjerne hadde prøvd en stund for så å få positiv test etter å ha fått Reading.
Hvis du ser på side 4 så har jeg skrevet et innlegg der :dummy1: Brukte hun det er linket til rett over her!

Back
Topp