Heia oss og donasjonbabyene våreTakk for svar! Da skal jeg ta en ekstra utrogestan 200 mg så jeg er oppe i samme dose som deg totalt pr dag, og så fortsette med progynova 2mg x3 pr dag, som jeg har tatt de siste par dagene, selv om gynekologen sa at jeg "ikke trengte østrogentilskudd ved eggdonasjon"... Trist at man som pasient skal måtte prøve å navigere i dette med medisiner selv.
Leser bl.a. at Olga klinikken i Russland anbefaler å bruke litt progesteronstøtte til uke 32: After most of your hormonal support is discontinued, you will only take Progesterone, in a low dose, up to week 32 to keep your cervix long, strong and closed and to reduce the risk of a late miscarriage, or an early birth. In some cases, we recommend continuing with low dosages of Aspirin and low molecular Heparin to improve function of the placenta and reduce risk of late complications in the pregnancy such as preeclampsia.
Jeg fikk iallefall beskjed fra klinikken om at Albyl-E burde brukes gjennom hele svangerskapet, men ikke dersom man får blødninger.
Hvis jeg kommer så langt som deg så trapper jeg ned i uke 13, slik at jeg i uke 14 bare bruker en lav dose progesteron fram tom. uke 32
Det går nok bra, RainbowDash
Jeg begynner å kjenne på at jeg bli mer og mer positiv