Rainbowdash har fått premien vår❤️

Takk for svar! :thumleftDa skal jeg ta en ekstra utrogestan 200 mg så jeg er oppe i samme dose som deg totalt pr dag, og så fortsette med progynova 2mg x3 pr dag, som jeg har tatt de siste par dagene, selv om gynekologen sa at jeg "ikke trengte østrogentilskudd ved eggdonasjon"... Trist at man som pasient skal måtte prøve å navigere i dette med medisiner selv.

Leser bl.a. at Olga klinikken i Russland anbefaler å bruke litt progesteronstøtte til uke 32: After most of your hormonal support is discontinued, you will only take Progesterone, in a low dose, up to week 32 to keep your cervix long, strong and closed and to reduce the risk of a late miscarriage, or an early birth. In some cases, we recommend continuing with low dosages of Aspirin and low molecular Heparin to improve function of the placenta and reduce risk of late complications in the pregnancy such as preeclampsia.

Jeg fikk iallefall beskjed fra klinikken om at Albyl-E burde brukes gjennom hele svangerskapet, men ikke dersom man får blødninger.

Hvis jeg kommer så langt som deg så trapper jeg ned i uke 13, slik at jeg i uke 14 bare bruker en lav dose progesteron fram tom. uke 32 :)

Det går nok bra, RainbowDash :Heartred
Heia oss og donasjonbabyene våre :biggrin :happy093 :Heartred
Jeg begynner å kjenne på at jeg bli mer og mer positiv :smiley-ashamed004
 
Hurra for 12 uker!
 
Gratulerer med 12 uker :Heartbigred
 
:nailbiting:Venter på å komme inn på NIPT-test, blodprøve tok jeg tidlig i uken.
Gruer meg sykt og gjort det noen dager nå, jeg har katastrofe tanker.
Sånn; magen har stoppet å vokse, har den ikke? Kjenner ingen tegn til graviditeten? For god form? Nå har den dødd...

Blir så sliten av meg selv. :sad015
 
:nailbiting:Venter på å komme inn på NIPT-test, blodprøve tok jeg tidlig i uken.
Gruer meg sykt og gjort det noen dager nå, jeg har katastrofe tanker.
Sånn; magen har stoppet å vokse, har den ikke? Kjenner ingen tegn til graviditeten? For god form? Nå har den dødd...

Blir så sliten av meg selv. :sad015
Forstår tankene godt, det er fort gjort å tenke sånn..!
Krysser fingrene for at alt har gått bare fint!
 
Forstår katastrofetanker og jeg har ikke opplevd i nærheten av det du har. Men: Du har kommet så langt som dette - det er utrolig! Jeg tror det går bra i dag. Tenker på deg!
 
:nailbiting:Venter på å komme inn på NIPT-test, blodprøve tok jeg tidlig i uken.
Gruer meg sykt og gjort det noen dager nå, jeg har katastrofe tanker.
Sånn; magen har stoppet å vokse, har den ikke? Kjenner ingen tegn til graviditeten? For god form? Nå har den dødd...

Blir så sliten av meg selv. :sad015
Jeg forstår følelsen din. Har vært der selv, det føles jo så uvirkelig etter så mye strev, at alt skal være fint, plutselig. Men, det er MYE større grunn for at NIPT viser gode svar, som med alt annet du har erfart så langt i dette svangerskapet. Stor klem! ❤️
 
Jeg forstår følelsen din. Har vært der selv, det føles jo så uvirkelig etter så mye strev, at alt skal være fint, plutselig. Men, det er MYE større grunn for at NIPT viser gode svar, som med alt annet du har erfart så langt i dette svangerskapet. Stor klem! ❤️
Enig med Fiiol, mye større sannsynlighet for gode nyheter enn dårlige :) Har du tatt blodprøve før ultralyden? Jeg hadde inntrykk av at det var motsatt rekkefølge, blodprøva etter ultralyden. Men de har kanskje forskjellige rutiner ulike steder?
 
Fortsatt gravid og levende liten baby :love7 :Heartred :smiley-ashamed004 :wav :happy093
12+5
Nå senker jeg skuldrene litt:Heartred

Vi fikk også 3D bilder som plaster for litt ventetid sa hun. Ser hånden forran ansiktet, nesen og der navlestrengen er på magen.


En sprell levende miniatyr baby, som turnet rundt uten at mor kjenner en ting.
Ligger jevnt over noen dager forran skjema.
Hun ville ikke si noe om kjønn, for tidlig.
Takk alle:love7
 
Last edited:
Fortsatt gravid og levende liten baby :love7 :Heartred :smiley-ashamed004 :wav :happy093
12+5
Nå senker jeg skuldrene litt:Heartred
Vis vedlegget 383824Vis vedlegget 383825Vis vedlegget 383826
Vi fikk også 3D bilder som plaster for litt ventetid sa hun. Ser hånden forran ansiktet, nesen og der navlestrengen er på magen.
Vis vedlegget 383827Vis vedlegget 383828

En sprell levende miniatyr baby, som turnet rundt uten at mor kjenner en ting.
Ligger jevnt over noen dager forran skjema.
Hun ville ikke si noe om kjønn, for tidlig.
Takk alle:love7
Så fantastisk :Heartred
 
Fortsatt gravid og levende liten baby :love7 :Heartred :smiley-ashamed004 :wav :happy093
12+5
Nå senker jeg skuldrene litt:Heartred
Vis vedlegget 383824Vis vedlegget 383825Vis vedlegget 383826
Vi fikk også 3D bilder som plaster for litt ventetid sa hun. Ser hånden forran ansiktet, nesen og der navlestrengen er på magen.
Vis vedlegget 383827Vis vedlegget 383828

En sprell levende miniatyr baby, som turnet rundt uten at mor kjenner en ting.
Ligger jevnt over noen dager forran skjema.
Hun ville ikke si noe om kjønn, for tidlig.
Takk alle:love7
Dette var godt å lese! ❤️
 
❤️❤️
 
Hurra! Så kjekt
 
:smiley-bounce016
 
13+0
Godt for hver uke som går :Heartred
Formen er veldig bra, kan ikke klage. Psyken er litt varierende og noe som sikkert er ligamentsmerter (kjennes som musklene ved sidene/eggstokkene slites/revner) skremmer vettet av meg når det kommer.
 
Back
Topp