Rainbowdash har fått premien vår❤️

Så fantastisk ❤️❤️❤️❤️
 
8+0
Enn det da, inn i 9.uke.
Alt vel, men sliten uten å ha gjort stort.

Kan vel ta sjansen med en sånn?..
GRAVIDOPPDATERING

Gravid
: 8+0

Termin: 10.januar.2022

Trimester: 1.
Graviditetsmnd: 2

Neste jordmor time: 10.06
Ultralyd: 16.06
Plager: litt trøtt, litt sliten, litt treg i magen.
Mage: bare litt fett, fått litt endring på magen.
Vekt: som i starten, hadde gått ned 2kg. Men de er på plass igjen.
Medisiner: østrogen×3, Progesteron×4, blodfortynnende
Matkick: sjokolade
Humør: ok
Neste milepæl: å overleve de neste 4ukene.
 
8+1
Gurimalla som magen har vokst iløpet av denne langhelgen, hvordan skjule denne i 4uker til:bag:
Ellers fin fin gravid form, jordmor igjen neste uke(fredag). Det gleder jeg meg til, da får jeg nok papirene og blodprøver.
 
8+3
Noen ganger lurer jeg på om jeg virkelig er gravid :knegg:
Så kommer jeg på de små hintene, treg mage, luktsensitiv, tett i nesen, puster som en hval, klærne er merkbart trangere, puppene har begynt å vokse denne uken, trøttere etter jobb.
Men fin form, men begynner å ha problemer med å skjule magen, må handle meg klær:bag: men det føles bortkastet å kjøpe "mellomklær".
 
8+4

Utslitt etter jobb, skal bare ligge å hvile resten av dagen.
Brukte 1/2time i dag tidlig på å lande på en outfit som skjulte magen og så ok ut. :knegg:
Litt mindre angst enn tidligere, men har fremdeles angst nok til å måtte springe på do i hytt og vær for å sjekke etter blod.:bag:
 
8+5
Shit snart 9uker:wideyed:
Tiden flyr måtte være hjemme syk i dag, må ha en dag å hente meg inn på. Feber og hoster mye.
Nok en dag med lite symptomer.
 
9+0:happy093
En stor milepæl :happy:


GRAVIDOPPDATERING

Gravid: 9+0

Termin: 10.januar.2022

Trimester: 1.
Graviditetsmnd: 2
Neste jordmor time: 10.06
Ultralyd: 16.06
Plager: litt trøtt, litt sliten, litt treg i magen som for en uke siden.
Mage: null endring de siste dagene, det stresser meg. Selv om det er bra den ikke vokser så mye før vi kan dele nyheten.
Vekt: Gått litt ned denne uken, 1,5kg.
Medisiner: østrogen×3, Progesteron×4, blodfortynnende
Matkick: sjokolademelk
Humør: ok, men sliter med angst. Føles lenge til ul:sad015
Neste milepæl: Få livstegn på ul og å overleve de neste 3ukene til uke 12.
 
Gratulerer med å ha nådd en fin milepæl ❤️
 
9+3
En skikkelig dårlig dag på mange måter.
Vært "sliten" i livmoren i dag, tyngde følelse og ubehag, psykisk blir jeg stresset og lite til overs til andre.
 
Nå har jeg lest hele dagboken din, for en HERLIG avslutning! Gleder meg til å følge deg videre.
 
9+3
En skikkelig dårlig dag på mange måter.
Vært "sliten" i livmoren i dag, tyngde følelse og ubehag, psykisk blir jeg stresset og lite til overs til andre.
Nei, det er ikke lett å gå gravid etter lang og tung historie. Hvis vi kunne bare hoppe rett i uke 40 :shy:
 
9+6
Hadde time hos jordmor i går.
Alt vel utenom en viktig ting, blodtrykket.
Blodtrykket er for høyt og jeg må nå jevnlig kontrollere dette.
Formen er fin, og så lenge jeg tar det rolig så kjenner jeg lite. Er jeg for aktiv kjenner jeg et slags ubehag i livmoren.

Så tiltak er å kutte mere ned på salt og enda mindre lakris. Ellers være flink å hvile, går ikke blodtrykket ned blir jeg ikke lenge i jobb:arghh:
Jeg fikk litt lite søvn i natt, så slapp dag nå.
 
Back
Topp