Rainbowdash har fått premien vår❤️

7+4
En dag igjen til vi forhåpentligvis får se en liten spire, uansett skal det bli godt å få en avklaring.
Fikk en strekk i magen i går kveld, og fikk full panikk igjen. Er så lite som skal til, så i dag blir det kun sofa og hvile.
Magen har vokst, ser nå at nederste delen har presset magefettet oppover. Og jeg har fått mere mage nederst, truser og bukser begynner å bli trangere.
 
7+4
En dag igjen til vi forhåpentligvis får se en liten spire, uansett skal det bli godt å få en avklaring.
Fikk en strekk i magen i går kveld, og fikk full panikk igjen. Er så lite som skal til, så i dag blir det kun sofa og hvile.
Magen har vokst, ser nå at nederste delen har presset magefettet oppover. Og jeg har fått mere mage nederst, truser og bukser begynner å bli trangere.
Jeg heier sånn på dere!! Har godfølelsen, og håper på gode nyheter fra deg etter TUL :)
 
Bare noen timer igjen:smiley-angelic001:whacky011
Så får vi dommen om det er håp om å avslutte 6års prøving, eller ikke.:Heartred
Magefølelsen er totalt fraværende, og på mange måter føler jeg meg knapt gravid. Til jobb så sa jeg at jeg skulle til legen. Lurer på hvilke andre unnskyldninger jeg kan bruke, jeg er ALDRI med lege tilvanlig:knegg: nå har jeg vært det to ganger på under en mnd, dvs jeg var med jordmor ene gangen og gynekologen på sykehuset i dag.


Håper så på en sympatisk gynekolog, en som bryr seg. Ikke bare er teknisk og grinete, en som tar seg tid til å lytte og har forståelse. Gruer meg enormt mye.
 
Lykke til i dag :love2
 
Lykke til i dag ❤️❤️
 
Hvordan gikk det?:nailbiting:
 
7+5
Den lever
:happy093 :love7

En spell levende liten sak med 176 hjerteslag ❤❤❤
Første gang min kjære har fått sett hjerteslag på våre små.
Helt perfekt, med pitte små armer og bein.
Måtte jobbe for å holde tårene tilbake.
Veldig sympatisk og flink gynekolog, han spurte når jeg mistet sist. Når jeg svarte uke 9, sa han da tar vi ny ultralyd i uke 10.
Jeg slapp å mase❤
Så ordner de med time til NIPT-test på neste ul.
Så godt å få god oppfølging uten å mase.
Helt fantastisk glede, fikk ikke ny termin gynekologen tar utgangspunkt i embryoet ved innsett.

Perfekt bilde og ny ul blir om ca 2 1/2uke.
 
Last edited:
Fantastisk :love2:love2:love2
 
:smiley-bounce016
 
Åh hurra hurra ❤️
 
Back
Topp