Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De kunne jo gitt deg papirene uansett da, tror jeg hadde følt de ikke har troen på svangerskapet mitt om de hadde sagt det til meg. Viktig at de hjelper med håpet, du er vel bekymret nok som det erDpo26/5+5
Time med jordmor før jobb i dag.
Jordmor-timen gikk bra, fikk henvisning til tidlig ultralyd.
Realistisk og god prat, godt å høre jeg skulle få den oppfølging jeg skulle ha behov for.
Fikk ikke svangerskapspapirer enda, pga risikoen for sa. Får det på timen i uke 10. Ble faktisk litt skuffet over vel mye realisme
Sa også at jeg ønsket nipt test. Alle blodprøver kunne de ordne, veldig fornøyd.
Dpo26/5+5
Realistisk og god prat, godt å høre jeg skulle få den oppfølging jeg skulle ha behov for.
Fikk ikke svangerskapspapirer enda, pga risikoen for sa. Får det på timen i uke 10. Ble faktisk litt skuffet over vel mye realisme
Sa også at jeg ønsket nipt test. Alle blodprøver kunne de ordne, veldig fornøyd.
Enig, fikk veldig følelse av at hun ikke hadde troen på meg. Det gjorde vondt.De kunne jo gitt deg papirene uansett da, tror jeg hadde følt de ikke har troen på svangerskapet mitt om de hadde sagt det til meg. Viktig at de hjelper med håpet, du er vel bekymret nok som det er
Jeg har troenEnig, fikk veldig følelse av at hun ikke hadde troen på meg. Det gjorde vondt.
Enig, fikk veldig følelse av at hun ikke hadde troen på meg. Det gjorde vondt.
Jeg har god tro på dette om det er en trøst fikk ikke jeg papirene heller hos fastlege i uke 8 + 1. Tror mange praktiserer konsekvent å vente til uke 12.
Egentlig enig, men hadde fått følelsen av håp og optimisme fra jordmor om hun hadde ordnet de papirene. Istedenfor påpekte hun til assistenten at hun ikke trengte å ta det(skjemaet) frem denne timen.Jeg fikk heller ikke papirer før uke 12 hos fastlegen. Så tror nok det kanskje er rutine sånn egentlig, men skjønner at det opplevdes sårt uansett.
Så leit du ikke fikk papirene. Jeg fikk mine under første samtale i uke 7. «Her tar vi utgangspunkt i at alt går bra!» sa jordmor til meg. Selv om sjansen for sa er der, så er sjansen for at det går bra statistisk sett større.Dpo26/5+5
Egentlig enig, men hadde fått følelsen av håp og optimisme fra jordmor om hun hadde ordnet de papirene. Istedenfor påpekte hun til assistenten at hun ikke trengte å ta det(skjemaet) frem denne timen.
Kommer til å si det på neste time om den lille holder seg inne til da.Jeg tror faktisk jeg ville sagt noe om hvordan dette ble for deg, virker ikke som de rett og slett forstår belastningen av hva du har vært gjennom. Ikke av ill vilje, men at de nok ikke tenkte seg om og da bør de bli bevisst på det min mening i alle fall!
Gratulerer så mye!!!
Jeg har ikke fått sjekket her på en måned, så var litt komisk og veldig koselig å lese siste nytt, 0 til 100 på 3 sekunder for min del, men for deg har det vel vært den lengste måneden i ditt liv!
Veldig glad på dine vegne!
Tror du ikke at du føler på alt fordi du er redd for at det har skjedd noe (skjønner veldig godt det da) men kan jo tenkes at du hadde vært rar i magen, svimmel og uvel uansett fordi du er gravid… jeg tror det! Men skjønner alle tankene dine! Er sikker på at dette går bra. Husker ikke når jeg fikk 3 på ukersindikatoren, men tok litt tid. Husker jeg hadde en del blødninger med nr 1 og de ukene det stod på var helt forferdelige! Hjalp når jeg var så langt at jeg kunne dra på ultralyd og få roet meg. Ble jo litt dyrt i lengden, så kjøpte meg en doppler som jeg brukte flittig fra uke 10. den var gull å ha i alle de gangene jeg trodde det var noe galt.. ånder var mange!! Symptomer som kom og gikk.. osv osv! Straks er du uke 7! Heier og tror på at dette går veldig fint!5+6/dpo27
Sled på badet i går, slo meg ikke. Men fikk en god strekk i magen, super angst og panikk. Var rar i magen i hele natt, og forferdelig rar form i dag. Svimmel, uvel og rar. Panikken den er til å føle på.
Tok en cbd ukesindikator, bare 2-3 fortsatt. Hjalp ikke, åpnet den og ser jo den er sterkere enn sist. Jeg vil bare få 3+, har aldri fått det før
Har en igjen, når skal jeg ta den? Burde fått 3+ nå?
Lei angsten, selv om det kunne vært værre. Hjelper vel ikke at i morgen 6+0 er da jeg begynte å blø med tvillingene og varte 4uker. Det ødela meg og trigget PTSD'en min, brukte 1år på å reparere. Var lettere med ma, inn, død på ultralyd, tabelett, inn på sykehuset mere tabletter og noen timer med smerte og det hele var over. Man viste det var over, slapp panikken og pinefulle håpet.
Nå har jeg håp, men det er kort fra håp til håpløshet.
Dette ble et deprimerende innlegg, beklager må bare ha en plass å tømme mørke tanker.
Helt klartTror du ikke at du føler på alt fordi du er redd for at det har skjedd noe (skjønner veldig godt det da) men kan jo tenkes at du hadde vært rar i magen, svimmel og uvel uansett fordi du er gravid… jeg tror det! Men skjønner alle tankene dine! Er sikker på at dette går bra. Husker ikke når jeg fikk 3 på ukersindikatoren, men tok litt tid. Husker jeg hadde en del blødninger med nr 1 og de ukene det stod på var helt forferdelige! Hjalp når jeg var så langt at jeg kunne dra på ultralyd og få roet meg. Ble jo litt dyrt i lengden, så kjøpte meg en doppler som jeg brukte flittig fra uke 10. den var gull å ha i alle de gangene jeg trodde det var noe galt.. ånder var mange!! Symptomer som kom og gikk.. osv osv! Straks er du uke 7! Heier og tror på at dette går veldig fint!