Rainbowdash har fått premien vår❤️

For en fantastisk julegave!! Gratulerer så mye ❤️❤️
 
Fantastisk Rainbowdash, gratulerer så mye :Heartred :Heartred :Heartred
 
Tusen hjertelig takk alle sammen :love7
Forstår nesten ikke at vi sitter her med verdens fineste mål i armene :shy::Heartbigred
Sprek liten gutt, nå venter resten av livet:Heartblue:love7
 
Tusen hjertelig takk alle sammen :love7
Forstår nesten ikke at vi sitter her med verdens fineste mål i armene :shy::Heartbigred
Sprek liten gutt, nå venter resten av livet:Heartblue:love7

Å gratulere deg føles liksom ikke nok, etter den reisen dere har vært gjennom! Tenk - nå er han her ❤️
 
Gratulerer så mye :Heartbigred
 
Ååååååå ❤️❤️❤️❤️ Gratulerer så mye med uendelig etterlengtet baby, Rainbow! Endelig i mål! Så herlig, magisk og fantastisk ❤️
 
Tusen hjertelig takk alle sammen :love7:Heartbigred
Lite overskudd til forumet når man har viktigere ting i livet.:smiley-ashamed004

Lillegutt vokser godt og en glad gutt, jeg nyter hver centimeter og våkenatt.

Jeg har lært meg å sette mere pris på en dusj og et varmt måltid:knegg:
20230208_112601.jpg
 
Gratulerer så mye med den lille gutten deres :Heartbigred
Det var sterkt å lese at dere gikk for embryodonasjon og endelig fikk premien deres, vel fortjent kjære Rainbowdash!
 
Lille mirakel er 3mnd i morgen, en herlig baby:love7
Jeg elsker denne tiden, med søte tannløse babysmil og massevis av kos:Heartred
Å måtte vente 6år er alt for lenge, men virkelig verdt hver bloddråpe og tåre. Vi er virkelig veldig heldige :biggrin

(Redigert bort bilde)
 
Last edited:
Lillemirakel er 4 mnd i dag:love7
Det er så fantastisk med babylatter, babyprat, søte lubne barnehender som holder seg fast i deg.
Takknemlighet er det ordet jeg kjenner på hver eneste dag og øyeblikk. En glemmer ikke hva som skulle til for at vi kom hit, angst, smerte, depresjon og fortvilelse:Heartred
Perfekt gutt har vi fått.20230416_111319.jpg
 
Lillemann har blitt 7mnd, begynner å knekke krabbekoden. Blid og fornøyd gutt, vi elsker han. Mor og fars ønskebaby:Heartbigred
Livet er komplett og vi har fått alt vi ønsker oss, og det er vi utrolig takknemlig for:love7
20230801_103810.jpg
 
IMG_1724.jpeg
:Heartred
IMG_1767.jpeg


1år har han blitt (for lenge siden), er dyp takknemlig hver dag for denne gledessprederen:Heartblue
Har ikke ord for hvor bra dette ble for oss, smart liten tass er han også. Aktiv fyr som det er alltid en glede å se på, hjertet mitt har smeltet.
6år ventet vi, det var ikke forgjeves :love7:happy093
Takk for denne gaven i livet vårt:smiley-angelic003
 
Back
Topp