Rainbowdash har fått premien vår❤️

Uke 30+3
Dagene og ukene flyr avsted på godt og vondt. Mest godt:Heartblue
Fremdeles noe uvirkelig at det kommer baby, men nå er så si alt klart til at han kommer. Jeg har kjøpt akkurat det jeg har hatt lyst til og brukt endel penger.:knegg:
Ikke funnet ut av permisjon enda, forstår det ikke helt og vil være hjemne lengst mulig med dette miraklet vi venter. Siden nå blir det nok med dette miraklet.
Formen er egentlig ok, lillegutt har det fint og jeg har helt normale svangerskapsplager. Det er hva jeg kaller perfekt.
Jeg er jo hormonell og veksler rask mellom glad og tårevåt for ingenting :hilarious:
 
Uke31+0
For hver uke er det er mirakel som vokser i magen:Heartred
Et etterlengtet kjærlighetsbarn om man kan si det:biggrin
Tenk at det gikk over 6år før drømmen kom til oss.
Formen er stort sett bra fysisk, jeg har blitt treig og tung. Men det gjør ingenting, skal bare en ting jeg: lage baby :Heartblue
Psykisk er det mere utfordrende enn jeg hadde sett for meg/oss, men det går bra. Angsten sitter dypt.
 
Uke31+0
For hver uke er det er mirakel som vokser i magen:Heartred
Et etterlengtet kjærlighetsbarn om man kan si det:biggrin
Tenk at det gikk over 6år før drømmen kom til oss.
Formen er stort sett bra fysisk, jeg har blitt treig og tung. Men det gjør ingenting, skal bare en ting jeg: lage baby :Heartblue
Psykisk er det mere utfordrende enn jeg hadde sett for meg/oss, men det går bra. Angsten sitter dypt.
Herregud så hærlig ❤️ <3 dette går bare flott skal du se :D gratulerer så mye! ❤️ <3
 
Uke 33+0 :love7 :Heartbigred

Det her må da bli en baby:biggrin:Heartblue
Tror det ikke før han er her, men han vokser og har det fint. Bildet under her viser at jeg vokser godt også :knegg:
Nå går tiden fort, snart er han her og alt han trenger er klart. Jeg er ikke helt klar, nesten så jeg tar meg selv i å tenke at jeg trodde jeg hadde bedre tid:bag::facepalm::hilarious:
 
Last edited:
Fine magen! Nå er det ikke lenge før han er i armene dine :Heartred
 
Hei Rainbow! Svarer deg her jeg! Så koselig å se bilder av den fine babymagen! Tenk, nå er du snart i mål! :talk017 Jeg nærmer meg jeg også, er 31+3 idag og i grei form. Har gått opp 14 kilo, men har stabilisert seg de siste 3 ukene. Skal ha planlagt keisersnitt akkurat på dagen da jeg er 38 uker å veg, siden jeg har hatt operasjon på livmora ifbm. muskelknute, og sykehuset vil unngå at jeg får rier. Jeg var på utredning denne uken, hos spesialist, og fikk beskjed om at det skal være erfarne folk som gjennomfører keisersnittet på meg og at de står klare med blod dersom jeg trenger blodoverføring. Det er kanskje risiko for at morkaken har vokst litt inn i livmorveggen, såkalt placenta accreta, og det kan være litt skummelt.

Ellers har jeg også helt normalt plager, og merker godt til magen nå. Husarbeid begynner å bli tyngre, særlig det å bøye seg er et sabla ork. Har også kjøpt inn det meste, og brukt mer penger enn jeg hadde planlagt, men sånn blir det vel for de fleste. Visakortet fikk kjørt seg igår på Black Friday, for å si det sånn :scared007

Håper du får kosa deg i førjulstida og la roen senke seg, for snart blir det virkelig blir action! :Heartred
 
Hei Rainbow! Svarer deg her jeg! Så koselig å se bilder av den fine babymagen! Tenk, nå er du snart i mål! :talk017 Jeg nærmer meg jeg også, er 31+3 idag og i grei form. Har gått opp 14 kilo, men har stabilisert seg de siste 3 ukene. Skal ha planlagt keisersnitt akkurat på dagen da jeg er 38 uker å veg, siden jeg har hatt operasjon på livmora ifbm. muskelknute, og sykehuset vil unngå at jeg får rier. Jeg var på utredning denne uken, hos spesialist, og fikk beskjed om at det skal være erfarne folk som gjennomfører keisersnittet på meg og at de står klare med blod dersom jeg trenger blodoverføring. Det er kanskje risiko for at morkaken har vokst litt inn i livmorveggen, såkalt placenta accreta, og det kan være litt skummelt.

Ellers har jeg også helt normalt plager, og merker godt til magen nå. Husarbeid begynner å bli tyngre, særlig det å bøye seg er et sabla ork. Har også kjøpt inn det meste, og brukt mer penger enn jeg hadde planlagt, men sånn blir det vel for de fleste. Visakortet fikk kjørt seg igår på Black Friday, for å si det sånn :scared007

Håper du får kosa deg i førjulstida og la roen senke seg, for snart blir det virkelig blir action! :Heartred
Så fint å høre fra deg :Heartbigred
Bra de passer godt på deg, høres litt skummelt ut med muskelkuten. Men du har i det minste en dato å forholde seg til:love7
Har også kjøpt mye mere enn planlagt og helt sikkert mere enn jeg trenger:knegg:
Helt fantastisk at vi snart har babyene våre:biggrin
 
Uke 34+0

Er virkelig gravid nå, det påvirker hele hverdagen og alt jeg gjør. Kroppen er tung og hjernen er super treg.
Enn at jeg nærmer meg fødsel:bag: og snart kommer gutten vår:Heartblue:love7 gleder meg sånn til å bli kjent med han, vi skal bli foreldre. En nesten uvirkelig tanke, som snart blir virkelighet.
Takknemlighet er det jeg kjenner på hver dag:Heartbigred
 
Uke 36+1
Livet er herlig, gleder neg sånn til lillegutt :Heartred :love7
Men livet er også tungt, kroppen er tung og jeg er sliten konstant. Føler meg ubrukelig :bag:
Men for en premie som venter oss, gruer meg litt til fødsel. Men det går vel bra:happy:
Hodet er festet og kroppen begynner å bli klar. Jeg er derimot ikke klar, må få på plass de siste detaljene.
 
16.12 kom lillegutt og vårt etterlengtede mirakel til verden :love7 :wav
Vi sitter her og lurer på hvordan vi kunne være så heldige. Han er helt perfekt og vi er nyforelsket i dette fantastiske mennesket, vår baby og vår lille gutt. Livet er perfekt. Alt vel med oss begge, han hadde bare ikke tid til å vente til nyttår. Jeg nyter livet.
20221218_181645.jpg
 
16.12 kom lillegutt og vårt etterlengtede mirakel til verden :love7 :wav
Vi sitter her og lurer på hvordan vi kunne være så heldige. Han er helt perfekt og vi er nyforelsket i dette fantastiske mennesket, vår baby og vår lille gutt. Livet er perfekt. Alt vel med oss begge, han hadde bare ikke tid til å vente til nyttår. Jeg nyter livet.
Vis vedlegget 394905
Gratulerer!
 
Gratulerer så mye :)
 
Back
Topp