Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Herlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud så hærlig <3 dette går bare flott skal du se gratulerer så mye! <3Uke31+0
For hver uke er det er mirakel som vokser i magen
Et etterlengtet kjærlighetsbarn om man kan si det
Tenk at det gikk over 6år før drømmen kom til oss.
Formen er stort sett bra fysisk, jeg har blitt treig og tung. Men det gjør ingenting, skal bare en ting jeg: lage baby
Psykisk er det mere utfordrende enn jeg hadde sett for meg/oss, men det går bra. Angsten sitter dypt.
Så fint å høre fra degHei Rainbow! Svarer deg her jeg! Så koselig å se bilder av den fine babymagen! Tenk, nå er du snart i mål! Jeg nærmer meg jeg også, er 31+3 idag og i grei form. Har gått opp 14 kilo, men har stabilisert seg de siste 3 ukene. Skal ha planlagt keisersnitt akkurat på dagen da jeg er 38 uker å veg, siden jeg har hatt operasjon på livmora ifbm. muskelknute, og sykehuset vil unngå at jeg får rier. Jeg var på utredning denne uken, hos spesialist, og fikk beskjed om at det skal være erfarne folk som gjennomfører keisersnittet på meg og at de står klare med blod dersom jeg trenger blodoverføring. Det er kanskje risiko for at morkaken har vokst litt inn i livmorveggen, såkalt placenta accreta, og det kan være litt skummelt.
Ellers har jeg også helt normalt plager, og merker godt til magen nå. Husarbeid begynner å bli tyngre, særlig det å bøye seg er et sabla ork. Har også kjøpt inn det meste, og brukt mer penger enn jeg hadde planlagt, men sånn blir det vel for de fleste. Visakortet fikk kjørt seg igår på Black Friday, for å si det sånn
Håper du får kosa deg i førjulstida og la roen senke seg, for snart blir det virkelig blir action!
Gratulerer!16.12 kom lillegutt og vårt etterlengtede mirakel til verden
Vi sitter her og lurer på hvordan vi kunne være så heldige. Han er helt perfekt og vi er nyforelsket i dette fantastiske mennesket, vår baby og vår lille gutt. Livet er perfekt. Alt vel med oss begge, han hadde bare ikke tid til å vente til nyttår. Jeg nyter livet.
Vis vedlegget 394905