Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGod klem
Dessverre helt normale tanker å ha, ikke rart etter den veien dere har hatt. Håper du har nok støtte rundt deg og kanskje en god lege/jordmor?
Uke 25
Han er levedyktig, men langt fra ferdig.
Lillegutt virker i fin form. De to siste ukene har bevegelsene endret seg. Fra harde brå bevegelser, til mere glidende og jeg tror han har snudd seg også.
Nå hører han oss og jeg prøver å prege lillegutt ned min musikksmak
Formen min er ok og skal til jordmor denne uken, tror det var fredag. Merker selvsagt at jeg har lagt godt på meg, føttene og kroppen har begynt å lagre vann.
Men alle plagene jeg kan klage på tar jeg jo med glede, vi får verdens mest etterlengtede premie
Psykisk går det litt lettere, det er godt. Og jeg har vegynt for alvor å kjenne på redebyggingen, og det meste av utstyr er i hus.
Her er lageret til lillegutt:
Vis vedlegget 389195
Tusrn takkNydelig mage
Med Mini så ble det alltid ekstra mye bevegelser inni magehuset når jeg spilte Queen! Om det var fordi han likte det eller ikke det vet jeg ikke
Queen funker forøvrig ypperlig til fødsel
Jeg skal også gjøre mitt beste med musikkpåvirkning
Jeg må si at guttene mine har fått faren sin musikksmak uansett hvor hardt jeg prøvde å få det til å ble min (og det er bedre men ikke si det til mannen min).
Tusen takkHerlig mage
Godt å ha passert 25 uker
Tusen takk
Det er fantastisk å komme til uke 25, alt letter litt
SantDet er bra jeg pleier selv dele svangerskapet inn i de milepæler som er Hjelper ikke stort på angsten, men føler man kan krysse ut deler av svangerskapet.
Håper resten av svangerskapet går fint og lett
Det er herligSant
Jeg jubler hver uke, det er en uke nærmere en lubben liten baby med gode overlevelsessjanser
Tusen takk som spørHvordan går det?
Jeg er så utrolig glad på dine (deres!) vegne, den reisen deres har vært lang! Og nå er det ikke lenge igjen før en liten premie kommerTusen takk som spør
Er 27+4 i dag og lillegutt har det helt perfekt
Det begynner å gå opp for meg at det virkelig skal komme en baby snart. Helt utrolig og fantastisk tanke, en baby. Enn å være så heldig, vår tunge reise skulle faktisk gi en premie tilslutt.
Og hvordan går det med deg? Holder du sammen i disse tre første og stressende mnd?
Jeg tenker at en gang må det jo bli deres tur, og den er nåJeg er så utrolig glad på dine (deres!) vegne, den reisen deres har vært lang! Og nå er det ikke lenge igjen før en liten premie kommer
Hehe.. Jeg går rundt og venter på at det skal gå galt Selv om alle (dvs, det éne) svangerskapet som før har utviklet seg naturlig og vart lengre enn uke 7 faktisk ble en baby, så er jeg så «vant» til at det ikke går at jeg venter nå mest bare på det. Ikke all verdens trua på denne kroppen