Rainbowdash har fått premien vår❤️

Dette var noen virkelig flotte tester ❤️ Kan det være delt seg i to? Tvillinger? Høyere og raskere hcg?

Dette var noen virkelig flotte tester ❤️ Kan det være delt seg i to? Tvillinger? Høyere og raskere hcg?
Takk, jeg håper virkelig det bare er en:bag:
Trenger ikke usikkerheten og risikoen med eneggede tvillinger :nailbiting:
For noen er det sikkert et ønske scenario, men for meg gir det nok bare angst:wtf:

Takk, jeg håper virkelig det bare er en:bag:
Trenger ikke usikkerheten og risikoen med eneggede tvillinger :nailbiting:
For noen er det sikkert et ønske scenario, men for meg gir det nok bare angst:wtf:
Der er jeg helt enig med deg ❤️ Jeg synes bare de strekene hoppet opp i styrke. Men sånn er jo hcg da. Uforutsigbart.
Veldig fine tester ❤️❤️

Dette er så gøy! Fantastisk at det er mulig, håper sånn for dere :Heartred

Så fin stigning! Må den klore seg fast til minst desember

4+4
Har ingen symptomer å skryte av, det stresser meg selvfølgelig :nailbiting:
Eneste er stigende hvilepuls, lettere sliten og tom.

4+4

Heeelt vanlig å ikke ha symptomer på denne tiden :D
Mine erfaringer er at man har gjerne litt symptomer rundt IKM (egentlig mest PMS-hormonene), også pauser det litt til uke 6-7, når hcget begynner bli ganske høyt. Da kan man få en del symptomer igjen; som kan vare både en kort tid, eller ut svangerskapet, alt etter som.

Noen reagerer sterkt på bare litt hCG og blir dårlig fra første stund, andre reagerer ikke i det hele tatt, og føler seg ikke gravid før de kjenner spark og får mage som blir i veien. :)

Så, alt er nok helt fint ❤️

4+4

Lite symptomer her også så tidlig, men han ligger trygt inni her enda han ;)

4+5:D
Fortsatt alt vel :Heartred
Skal ringe å bestille time med jordmor i dag:smiley-ashamed004
Vi har jo vært igjennom endel, og jeg trenger å lufte litt med noen som har mere innsikt i gravidverden enn en mannlig lege:smiley-ashamed008 så jeg landet på å bruke jordmor foreløbig.

Dette e så fantastisk å lese:Heartred :happy093
Hang in there lille frøet:smiley-angelic001

Jeg har også kun gått til oppfølging hos jordmor om graviditetene. Kun vært hos legen med rene helseplager ifbm det.

Back
Topp