Rainbowdash har fått premien vår❤️

Uæææ! Fant deg på terminlisten nå, og måtte finne tilbake dagboken din, gratulerer så masse!!!! ❤️ Så fantastisk! Skal dere på TUL etter hvert? :happy:

Uæææ! Fant deg på terminlisten nå, og måtte finne tilbake dagboken din, gratulerer så masse!!!! ❤️ Så fantastisk! Skal dere på TUL etter hvert? :happy:
Tusen takk:Heartred
Har time med jordmor neste fredag, så da blir det nok booket TUL :nailbiting::D
Har prøvd å dytte graviditeten litt unna i frykt for gjentagelse av å miste. Men så måtte jeg bare ta en alvorsprat med meg selv. Jeg kan ikke la være å følge opp graviditeten, fordi jeg er redd for å miste:bag:
Liksom redd for å dele nyheten med noen og så bare...kødda:wtf: ingen baby her.

5+0 i dag, det er en milepæl i seg selv. Hver dag er en ny dag som fortsatt gravid.
Og vært skånet for noe som helst av blod:biggrin
Så si ingen symptomer bortsett fra litt trøttere.

Tusen takk:Heartred
Har time med jordmor neste fredag, så da blir det nok booket TUL :nailbiting::D
Har prøvd å dytte graviditeten litt unna i frykt for gjentagelse av å miste. Men så måtte jeg bare ta en alvorsprat med meg selv. Jeg kan ikke la være å følge opp graviditeten, fordi jeg er redd for å miste:bag:
Liksom redd for å dele nyheten med noen og så bare...kødda:wtf: ingen baby her.

5+0 i dag, det er en milepæl i seg selv. Hver dag er en ny dag som fortsatt gravid.
Og vært skånet for noe som helst av blod:biggrin
Så si ingen symptomer bortsett fra litt trøttere.

Gratulerer med å være forbi kjemisk-grensen! :-)

Jeg har også en historie med aborter og hadde litt samme tanker som deg om at det ikke var noe poeng i å kontakte lege siden jeg sikkert kom til å miste. Jeg tok meg sammen og fikk fastlegetime og time hos indremedisiner for å få insulin så fort jeg oppdaget at jeg var gravid likevel (selv om jeg følte meg litt dum). Svangerskapet gikk helt fint. :-) Man må bare ikke la negative erfaringer styre handlingene sine. Godt å se at du har booket time! :-)

Gratulerer med å være forbi kjemisk-grensen! :)

Jeg har også en historie med aborter og hadde litt samme tanker som deg om at det ikke var noe poeng i å kontakte lege siden jeg sikkert kom til å miste. Jeg tok meg sammen og fikk fastlegetime og time hos indremedisiner for å få insulin så fort jeg oppdaget at jeg var gravid likevel (selv om jeg følte meg litt dum). Svangerskapet gikk helt fint. :) Man må bare ikke la negative erfaringer styre handlingene sine. Godt å se at du har booket time! :)
Ikke sant, jeg kan ikke min frykt stoppe det som er nødvendig å få til:wacky:
Og tusen takk, å komme forbi kjemisk er en stor milepæl :Heartred

Gratulerer så mye! :Heartred

5+1:happy093

Er super trøtt, møtte virkelig en vegg nå ettermiddag :sour:
Og har smerter i magen, tror jeg har forstrekt en magemuskel? Uansett gikk i full panikk mode:bag::banghead:
Og hjelper ikke med de progrestron tabbelettene(vaginalt), når de renner ut kjennes det ut som blødning:nailbiting:

Dette går bra!! Hurra for uke 6! :dance011Progresteron er ett kapitell for seg selv! Men måt man plutselig skal slutte, er det skummelt også :laughing002

Og har smerter i magen, tror jeg har forstrekt en magemuskel? Uansett gikk i full panikk mode:bag::banghead:
Og hjelper ikke med de progrestron tabbelettene(vaginalt), når de renner ut kjennes det ut som blødning:nailbiting:
Ta det med ei klype salt, men er det ikke 5+1 at hjertet starter å slå?:)

Dette går bra!! Hurra for uke 6! :dance011Progresteron er ett kapitell for seg selv! Men måt man plutselig skal slutte, er det skummelt også :laughing002
Akkurat det gruer jeg meg masse til:nailbiting::wideyed:
Men kommer til å trappe ned etter uke 12, om jeg kommer meg til uke 12:Heartred

Livmoren river veldig på den tiden, hadde samme med både Leah og lillebror ❤️
Og hurra!

Går på støtte jeg og, renner ut som bare det og like redd det er blod hver gang!

Tøff tid de første ukene. Men har tro på at det endelig blir din tur nå. ❤️ Hold ut og prøv å nyt det de stundene du greier å slappe av. Jeg heier på deg!

Tøff tid de første ukene. Men har tro på at det endelig blir din tur nå. ❤️ Hold ut og prøv å nyt det de stundene du greier å slappe av. Jeg heier på deg!
Takk, det prøver jeg å gjøre. Tenke på at så lenge jeg spiser sunt, tar medisiner og vitaminer, har en normal livsstil med normal aktivitet er det ikke opp til meg om dette går veien. Jeg gjør min bit, så må embryoet gjøre resten:happy:
Er faktisk mye mere avslappet enn jeg hadde sett for meg:rolleyes:

Dpo 25/ 5+4

Helt fin form i dag, kjenner meg "full" nederst i magen.
Hvilepulsen er skyhøy, alltid tungpustet og fort sliten. Tett i nesen.
Ingen symptomer utenom.
Kom endelig tester i posten:D
Veldig fornøyd med utviklingen.

IMG_20220509_200757.jpg

Du altså ❤️

Back
Topp