Privat TUL

ååh, men kan bekrefte nå at; ingen symptomer utenom uteblitt mensen betyr ikke at det er dårlig prognose. Det gikk helt suverent. :love2
Du hadde så rett!
Jeg hadde like mye symptomer da det gikk galt som da det gikk bra, så ikke alltid lett å stole på verken det ene eller andre med graviditet virker der som.. Men så blir man bekymret likevel, så veldig godt å lese det du skriver :Heartred
 
ååh, men kan bekrefte nå at; ingen symptomer utenom uteblitt mensen betyr ikke at det er dårlig prognose. Det gikk helt suverent. :love2
Du hadde så rett!
Synes det er så fint at du deler dette med lite symptomer, takk :Heartred. Føler alle har så mye symtomer, er kvalme osv, mens her sitter jeg og kjenner veldig lite.
 
Synes det er så fint at du deler dette med lite symptomer, takk :Heartred. Føler alle har så mye symtomer, er kvalme osv, mens her sitter jeg og kjenner veldig lite.
Samme her. Stort sett går det bra og jeg er glad for å ha lite symptmer, men så blir jeg veldig redd igjen for hva det betyr… Hvor langt er du på vei?
 
Samme her. Stort sett går det bra og jeg er glad for å ha lite symptmer, men så blir jeg veldig redd igjen for hva det betyr… Hvor langt er du på vei?
Ja - har så lite symptomer men blir så usikker på om det er pga graviditeten eller om det egentlig er fra helt andre grunner. Hehe man blir sprø. Jeg er "bare" 5+4. Føler jeg har vært gravid i en evighet allerede. Hva med deg?
 
Ja - har så lite symptomer men blir så usikker på om det er pga graviditeten eller om det egentlig er fra helt andre grunner. Hehe man blir sprø. Jeg er "bare" 5+4. Føler jeg har vært gravid i en evighet allerede. Hva med deg?
Samme her. Har vært ekstremt trøtt noen dager, men tror det er pga mye pollen :hilarious:. Forrige graviditet var jeg dårlig fra helt tidlig, så dette er veldig rart, men såklart veldig bra hvis alt går bra og man slipper. Jeg er 6+1. Kan hende det skjer noe med symptomene hos deg de neste dagene da :happy:
 
Så gøy å se alle som får gode nyheter på TUL. Gleder meg sånn innmari til onsdag i neste uke. Håper også å få se en bamsemums med hjerteslag :Heartpink
 
Jeg hadde tenkt til å vente til UL i uke 12, men i dag klarte jeg ikke vente lenger. Etter tre dager med mindre kvalme ble jeg plutselig nervøs (og nysgjerrig). Dro på privat UL og der var det jammen meg en 2.5 cm liten byllt som veivet med armer og ben og vinket hallo til verden. Alt så normalt ut og ble satt fram to dager til 9+2, da jeg egentlig var 9+0. Jeg er glad jeg dro for nå er jeg mye roligere og håper jeg kan senke skuldrene litt fremover og nyte noen forhåpentligvis kvalmefrie dager uten å bekymre meg i hjel i frykt for at noe er galt!
 
Back
Topp