Privat TUL

Iiik, fikk lov til å komme på første TUL imorgen tidlig klokken 08 siden jeg er så engstelig :Heartpink spent på å se om det er noe liv
 
Var til lege på fredag , han henviste til både gu og sykehuset for TUL . Jeg husker ikke hvor lang tid det tik sist … :scratch føles som hundre år den uka her :laughing002
 
Har fått time 8+0, om litt over tre uker. Måtte tiden fremover gå fort.
 
Hjerteaktivitet på UL idag :love7
 

Vedlegg

  • Snapchat-804923653~2.jpg
    Snapchat-804923653~2.jpg
    366,5 KB · Visninger: 45
Fikk se det lille hjerte slå på tul i dag
Ble satt tilbake 1 uke, så var akkurat langt nok på vei til at de kunne se hjerte❤️❤️
Hvor langt er du på vei nå? :) jeg er 6+4 idag og så hjerteaktivitet på UL. Godt å se at det faktisk er liv der inne :love7
 
Bestilt meg tidlig ultralyd nå :D Fikk time om 17 dager, da er jeg 7+4. Veldig spent, har hatt mange symptomer som kom tidlig, men som nå er borte. Krysser fingrene for at alt er som det skal der inne:) Hvor langt er dere på vei når dere har time for TUL?
 
Bestilt meg tidlig ultralyd nå :D Fikk time om 17 dager, da er jeg 7+4. Veldig spent, har hatt mange symptomer som kom tidlig, men som nå er borte. Krysser fingrene for at alt er som det skal der inne:) Hvor langt er dere på vei når dere har time for TUL?
Jeg har time 23. mai. Da er jeg 8+0:D
 
Har nå booket time om 20 dager (7. juni). Da er jeg 8+3 ifølge menstermin.
Føles som en evighet til :nailbiting:
Skulle gjerne bestilt litt før, men for at samboer skal ha mulighet til å være med måtte vi ha en time sent på dagen. Skulle gjerne hatt det enda litt senere, men det var ingen etter kl. 16:30.
 
Klinikken satt opp 8+0, frister veldig å spørre om litt tidligere. Får se hvor nervevrak jeg blir fremover :whacky011
 
Klinikken satt opp 8+0, frister veldig å spørre om litt tidligere. Får se hvor nervevrak jeg blir fremover :whacky011
Jeg har også min TUL 8+0. Har ofte fristet å bytte..spesielt på dager jeg er ekstra bekymret. Men sier til meg selv at jeg skal klare å vente :laughing021 heldigvis bare 4 dager igjen.
 
Jeg har også min TUL 8+0. Har ofte fristet å bytte..spesielt på dager jeg er ekstra bekymret. Men sier til meg selv at jeg skal klare å vente :laughing021 heldigvis bare 4 dager igjen.
Ja, tenker det er like greit å vente, blir kortere til neste i andre enden - hvis alt er bra. Men 19 lange dager.
 
Alt bra på TUL :) Normal hjerterytme og fikk se en liten bamsemums. Lengde og utvikling tilsier at jeg er ei uke lengre på vei enn jeg trodde da, men det skjønner jeg ikke at skal være mulig siden jeg testet for el, får ordentlige el-smerter og fikk positiv test 9-10DPO :smiley-ashamed004 Passer perfekt med menstermin da, så får vel forholde meg til det frem til OUL :scratch Håper så fall at jeg har «jukset» til meg ei uke mindre med kvalme haha
 
I dag er det ultralyd ❤️ Jeg er spent. Nesten vondt i magen. Godt vi må reise om 1 times tid, så det ikke er så lenge å vente. I følge meg er jeg 7+6 i dag. I følge porsgrunn er jeg 7+3, så er spent hva de måler til.
 
Back
Topp