Privat TUL

Nei visste ikke . Også hadde jeg hatt noe blødning som jeg trodde var mensen uka før . Samtidig veldig greit å korte ned tida også . For de ukene fra dpo til uke 12 er jo flere år . Men jeg ble jo ekstremt dårlig den uka med hypermesis :hungover: Hadde hormoner for to og var værre da enn med jentene . Gikk ned 7 kg og jeg var typ 70 kg fra før . Grusomt .
Shit det høres brutalt ut. Veldig rart at du ikke forstod at du var gravid, selv om det er heeeelt forståelig også. Assa jeg hadde ikke skjønt det og du prøvde kanskje ikke heller å bli gravid. Og med en blødning som kan tilsvare en menstruasjon - hjælp! Rart at man kan bli så lurt!
 
Nå har det gått 5 timer!! :hilarious: :Heartred jeg venter i spenning!
Glemte å skrive her inne på åpent forum.
De fant dessverre ingen hjertelyd :sad010 Ble målt til ca. 6 uker (er 8+3 ifølge menstermin).

Skal på sykehuset mandag for å få konstatert MA og så blir det vel medisinsk abort regner jeg med etter det.
 
Glemte å skrive her inne på åpent forum.
De fant dessverre ingen hjertelyd :sad010 Ble målt til ca. 6 uker (er 8+3 ifølge menstermin).

Skal på sykehuset mandag for å få konstatert MA og så blir det vel medisinsk abort regner jeg med etter det.
Neiii herregud, dette skal jo ikke skje! Så forferdelig vondt du har det nå. Sender deg mange mange mange varme tanker. Jeg er så utrolig lei for at dette skjedde med deg :Heartred
 
Shit det høres brutalt ut. Veldig rart at du ikke forstod at du var gravid, selv om det er heeeelt forståelig også. Assa jeg hadde ikke skjønt det og du prøvde kanskje ikke heller å bli gravid. Og med en blødning som kan tilsvare en menstruasjon - hjælp! Rart at man kan bli så lurt!
Vi prøvde absolutt ikke på en til da , men det ble det . Jeg startet på p piller rett før nr tre . Hadde hatt spiral og skulle ha en pause . Da var jeg allerede gravid , men det var sommern 2018 som det har så varmt . Var egentlig bare svimmel og sliten . Gikk til lege og blodtrykket var lavt og jeg måtte drikke mer . Det ble aldri bedre . Tok en test når venninda mi og jeg begynte å tulle med det. Og den var soleklar positiv . Da var jeg også kommet noen uker.

Så beste er å få uplanlagte barn , det tar hundre år med de planlagte :laughing021
 
Vi prøvde absolutt ikke på en til da , men det ble det . Jeg startet på p piller rett før nr tre . Hadde hatt spiral og skulle ha en pause . Da var jeg allerede gravid , men det var sommern 2018 som det har så varmt . Var egentlig bare svimmel og sliten . Gikk til lege og blodtrykket var lavt og jeg måtte drikke mer . Det ble aldri bedre . Tok en test når venninda mi og jeg begynte å tulle med det. Og den var soleklar positiv . Da var jeg også kommet noen uker.

Så beste er å få uplanlagte barn , det tar hundre år med de planlagte :laughing021
Hahah signerer den. Var en gang i prøvetiden at mensen var forsinket men igjen så har jeg veldig ustabilt syklus. Synes det var så rart at magen murret sånn, mensen kom aldri. Likevel tok jeg ingen test før jeg var 7 uker på vei. Og jeg var prøver på typ 2 året. Forstå det den som kan :hilarious: var veeeldig deilig å ikke måtte vente på ul da!
 
Back
Topp