Privat TUL

I dag er det ultralyd ❤️ Jeg er spent. Nesten vondt i magen. Godt vi må reise om 1 times tid, så det ikke er så lenge å vente. I følge meg er jeg 7+6 i dag. I følge porsgrunn er jeg 7+3, så er spent hva de måler til.
Masse lykke til :love7
 
Fikk flyttet timen noen dager, så nå er det bare halvannen uke igjen i stedet. Puh.
Alltid så rart i denne fasen hvor hver eneste dag og time føles som en evighet, om noen måneder løper tiden avgårde.
 
Åååh kjenner jeg synes det er litt kjipt å måtte vente helt til tirsdag neste uke før jeg finner ut hvordan det går, spesielt når man leser her inne hvor mange som nå har fått sett bankende hjerte :Heartred Har drevet og fulgt med på om de har plutselig fått noe ledig den her uka, men dessverre må jeg nok bare vente....
 
Fredag 10 mai var jeg til lege og han henviste meg ril gu og sykehus UL. Snart to uker og ikke fått noe time enda . Kan ikke huske at det tok så lang tid sist. Når fikk dere time etter henvisning ?
 
Fredag 10 mai var jeg til lege og han henviste meg ril gu og sykehus UL. Snart to uker og ikke fått noe time enda . Kan ikke huske at det tok så lang tid sist. Når fikk dere time etter henvisning ?
Fikk svarbrev ca 1 uke etter legen henviste
 
Back
Topp