Hei hei!
Jeg er 23 år og venter første. Min samboer er 25 år, og vi har vært i lag i litt over 7,5 år nå

Jeg sluttet på p-pillen for 1,5 år siden for å "prøve" å bli gravid (satse på at det skjedde, vi gikk ikke aktivt inn for det). Jeg hadde uregelmessig mens, så jeg ante ikke når mensen kom. Ca etter et halvt år, begynte jeg å kjøpe tester. Men ingenting skjedde, men jeg ga ikke opp siden det er jo en del ettervirkninger på p-piller osv.
Så nå har det da altså skjedd

Jeg fant det egentlig ut på lørdag, samme dag som Norge åpnet. Men jeg trodde det var skyggestrek siden den var svak og at jeg pleier å få det på RFSU testene. Så jeg gikk faktisk ut og drakk alkohol. Min samboer mente det også var negativ, så jeg var egentlig ganske sikker i min sak. Så på søndag tok jeg 1 test til, sterkere strek, samme test.
På mandag tok jeg 3 tester på ettermiddagen; 1 vanlig CB, 1 CB Digital og en rfsu-test. Klart og tydelig positiv, sto 1-2 Gravid på CB Digital.
Min samboer tror enda ikke på at jeg er gravid, så i morgen skal han være med når jeg tar testen haha. Forhåpentligvis da blir han like glad som jeg er.

Han ønsker sterkt å bli pappa, men falske forhåpninger er ikke gøy.
Foreløpig termin er 10. juni.